Gå til innhold

Har ulltøyet på sparkjøp ok kvalitet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har kjøpt mange trøyer og stillongser fra Tom og Trine, kjøpt på Sparkjøp. Ungene er veldig fornøyde med dem, og jeg skal til byen en dag og kjøpe nye sett en dag.

Både den lyse rosafargen og den lyse blåfargen er knallfine, og ungene vil helst ha det fremfor mørkt ulltøy :-)

Strømpebuksene er litt rare - smale i beina og små i føttene, i forhold til lengden, men ifølge ungene mine så klør de ikke.

Eg vil i alle fall ikkje anbefale strømpebuksene, for dei er rare i fasongen, beina er for lange og smale. Og så er dei litt "stive" i ulla.

Perfekte stillongser for mine døtre som har spinkle bein!

Kan forstå at de sikkert ikke passer alle barn.

Vi har hatt mye Tom&Trine fra Sparkjøp, men nå sier poden at trøyene derfra klør så det blir ikke kjøpt flere til ham i alle fall.

Klør de ikke bare før første vask?

Eldstejenta klør av alt, men ikke av Tom&Trine-ulltøyet, såfremt det er vasket før bruk.

Klør de ikke bare før første vask?

Eldstejenta klør av alt, men ikke av Tom&Trine-ulltøyet, såfremt det er vasket før bruk.

Han har hatt Tom&Trine-ulltøy lenge, men i fjor begynte han å klage på at i alle fall den ene mørkeblå trøya klør. Han har flere også så jeg skal prøve om jeg får på ham den lyseblå og se om den klør like mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...