Gå til innhold

Hvorfor søker yngre tenåringsjenter til eldre gutter og dårlig miljø?

Anbefalte innlegg

Gjest daffany
Skrevet

Hvilke faktorer ligger kan ligge til grunne? Dette er jenter fra 13 - 15 år som søker gutter fra 18 år og opp, samtidig er miljøet dårlig. Jeg synes det er så trist at disse jentene kan bli utnyttet og rekrutert til stoffmiljø. Og eldre gutter er vel neppe bra med tanke på hva disse jentene prøver å identifisere seg med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jenter er generelt tidligere utviklet enn gutter, og 13-15 år gamle pjokker er vel knapt interessante partnere for jenter med løpske hormoner. Eldre gutter er det.

Det store spørsmålet må vel egentlig være hva eldre gutter ser i så unge jenter ...

Gjest daffany
Skrevet

Jenter er generelt tidligere utviklet enn gutter, og 13-15 år gamle pjokker er vel knapt interessante partnere for jenter med løpske hormoner. Eldre gutter er det.

Det store spørsmålet må vel egentlig være hva eldre gutter ser i så unge jenter ...

Ja det har du rett i. Har tenkt på hvorfor de eldre guttene bryr seg om yngre jenter. I utgangspunktet virker det ikke slik at de ønsker et fast forhold med disse småjentene. Tror egentlig de er et lett bytte for disse guttene. Muligens fordi guttene ikke har draget på jenter på sin egen alder, eller at de ikke er på nivå mer enn jentene pga av stoffmisbruk.Men det hadde vært interesant å vite hvorfor.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja det har du rett i. Har tenkt på hvorfor de eldre guttene bryr seg om yngre jenter. I utgangspunktet virker det ikke slik at de ønsker et fast forhold med disse småjentene. Tror egentlig de er et lett bytte for disse guttene. Muligens fordi guttene ikke har draget på jenter på sin egen alder, eller at de ikke er på nivå mer enn jentene pga av stoffmisbruk.Men det hadde vært interesant å vite hvorfor.

Jentene tiltrekkes av spenning - og kule badguys på 20 som fatter interesse for småjentene og gir dem mye oppmerksomhet, kan nok enkelt tiltrekke seg unge jenter som knapt vet sitt eget beste.

Hva guttene angår tror jeg du har helt rett.

Skrevet

Det er ikke gammelt nytt. For ca 25 år siden var jeg også ung. Da var det mye mer spennende med eldre gutter. Vi syntes at gutter på vår egen alder var barnslige og vi følte oss vel voksnere ved å vanke sammen med eldre gutter. Vi ble aldri utnyttet, men derimot fikk vi skyss, ble påspandert kinobilletter, pizza osv osv. Det hele var helt uskyldig. Men jeg ser at samfunnet har endret seg og at ungjentene nå tildags begynner tidligere å tidligere å sminke seg , date, osv, osv. En skummel utvikling i kombinasjon med at det er mye skummelt ute å går av alkohol og dop. Sistnevnte fantes ikke i den lille bygda jeg kom i fra, vi levde vel mer beskyttet enn ungdommen nå tildags. Grøsser med tanken på hvordan det skal bli for jentene mine om 11 og 13 år.

Skrevet

Jenter og gutter i tenårene er ofte langt fra hverandre i utvikling. Så derfor føler jentene seg ofte mer konfortable sammen med eldre gutter.

Men det er klart at man da også ofte blir påvirket her både med hensyn til rus og sex.

Skrevet

Det er spennende med eldre gutter når en er 13-14år, dessuten er guttevalpene på fjorten temmelig barnslige i forhold til jentene. Utviklingen stemmer ikke overens, og dermed går jentene etter eldre gutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...