Gå til innhold

Cherrox i tørketrommel?

Gjest de tørker jo absolutt aldri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest de tørker jo absolutt aldri

Det ville jeg ikke gjort. Ta ut sålene og stapp støvlene med sammenkrøllet avispapir som byttes hver time i begynnelsen - da tørker de fort. Hvis du bare setter dem på badegolvet tørker de aldri nei.

Synes det går veldig tregt med avispapir og. Kanskje skotørker er tingen.

Ja, skotørker er tingen! De blir ikke fortere tørre i tørketrommel, iallefall. Det har vi prøvd!;-)

Nå har vi 2 skotørkere i huset, vi, og det trengs! Super dings, det der.

Annonse

Hei!

Jeg har trommel som har enegen kurs for sko, og som også kan ta ulltøy.

MEN....skoene blir langt fortere tørr i skotørrer. Anbefales!!! :0) og koster 398,-

Noe å ønske seg til jul :0)

Chance1365380587

Ja, skotørker er tingen! De blir ikke fortere tørre i tørketrommel, iallefall. Det har vi prøvd!;-)

Nå har vi 2 skotørkere i huset, vi, og det trengs! Super dings, det der.

Ja! Har akkurat kjøpt sånn skotørrer, det er jo helt supert! Koster bare 249 på Clas Olhsson!

Som andre har sagt er skotørrer tingen å kjøpe.

Jeg vil da anbefale at du kjøper en med timer - hvis ikke går den helt til du slår den av- Kjempesmart med timer - da kan du f eks stille den på 40 minutter og så slukker den av seg selv.

Koster litt mer med timer, da, men det er absolutt verdt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...