Gå til innhold

Stakkars Eddie Skoller

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han forstår visst ikke hvorfor Sissel gikk han.

Hun var 20 år da hun ble sammen med en på 47. At hun ikke greide å tenke 15 år frem i tid, da hun var 20 er i grunnen ganske forståelig.Man tenker ikke så veldig langt fram i tid, når man er 20 år.

Men en voksen mann burde da kunne forutse at dette kunne skje, da han innledet et forhold til en 20-åring.

Har ikke noe sans for den sutringa hans nei.

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

18

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

7

• birdie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mener du at det var dømt til å mislykkes på grunn av aldersforskjellen?

Jeg har forøvrig ikke lest sutringen hans og vet ikke hva den går ut på.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Mener du at det var dømt til å mislykkes på grunn av aldersforskjellen?"

Jeg mener at en voksen mann med normal Iq, burde forstå at sannsynligheten for at dette skulle skjære seg var meget stor. Jenta var 20 år og han nærmere 50.

Hun er enda i 30-årene og han er 62.

Skrevet

Synes det er helt greit at man uttrykker sorg over at et forhold har skåret seg, jeg? Sutring?

Skrevet

Jeg mener at en voksen mann med normal Iq, burde forstå at sannsynligheten for at dette skulle skjære seg var meget stor. Jenta var 20 år og han nærmere 50.

Hun er enda i 30-årene og han er 62.

Ja, det er vel riktig. Men man må jo ta sjanser når man først forelsker seg :)

Skrevet

Synes ikke det var så mye sutring i artikkelen i vg egentlig. At han er skuffet over at forholdet ikke holdt er jo lov.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Synes det er helt greit at man uttrykker sorg over at et forhold har skåret seg, jeg? Sutring?

Det er lov å sørge, bevares.

Men å gå ut i media og si at han ikke forstår HVORFOR, synes jeg er sutring de luxe.

Han har selv gått i fra to koner og burde forstå at han også kan bli forlatt. Ihvertfall når han er en gammel mann som har innledet et forhold til ei jente som er yngre enn barna hans.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det er vel riktig. Men man må jo ta sjanser når man først forelsker seg :)

Ja det er lov å ta sjangser, men det er lov å bruke hodet også.(Det øverste)

Skrevet

Når aldersforskjellen er større enn en hel genarasjon, så vil jeg si at de fleste forhold er dømt til å "mislykkes" på et eller annet tidspunkt, ja..

Selv i "best case scenario", så vil naturens gang sørge for at man er enke de siste 30 årene av sitt liv!

Dertil er sannsynligheten stor for at man de siste 10-15 årene sammen befant seg på temmelig forskjellig plan fysisk, noe som selvfølgelig vil skape begrensninger.

Om dette ikke akkurat karateriserer et forhold som "mislykket"

Så er det ihvertfall mindre hyggelige faktorer som man før eller siden vil bli konfrontert med..

Skrevet

Men er ikke det flere år siden de skilte lag? Litt sent å sutre da liksom?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men er ikke det flere år siden de skilte lag? Litt sent å sutre da liksom?

Det er 3 år siden.

Skrevet

Sorgen og sjokket er vel ikke mindre om "halve verden" mener et forhold med så stor aldersforskjell er dømt til å mislykkes! Og jeg leser ikke et ord sutring, bare sorg.

Videre er det neppe han som har gått til avisen. Det er snarere avisen som har gått til ham. Og kanskje har han ikke orket å uttale seg om dette før nå?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Han forstår visst ikke hvorfor Sissel gikk han."

Jeg for min del skjønte aldri hvorfor hun ble sammen med han. Og da tenker jeg ikke bare på aldersforskjellen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sorgen og sjokket er vel ikke mindre om "halve verden" mener et forhold med så stor aldersforskjell er dømt til å mislykkes! Og jeg leser ikke et ord sutring, bare sorg.

Videre er det neppe han som har gått til avisen. Det er snarere avisen som har gått til ham. Og kanskje har han ikke orket å uttale seg om dette før nå?

Det er lov å sørge, men dette burde ikke komme som noen overraskelse på han. Tvert i mot.Han burde kunne greie å forutse det.

Jeg ser at de fleste er uenige med meg. Beklager, men jeg er ikke så romantisk anlagt av meg at jeg greier å se for meg at kjærlighet kan gjøre folk såååå blind:)

Skrevet

Det må da være lov å være lei seg for et brudd, uansett alder...?

Kanskje kunne hun ikke tenke 15 år frem i tid da de ble sammen, men da hun var 27 (og fikk barn) burde hun definitivt være gammel nok til å ta avgjørelser flere år frem i tiden.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Han forstår visst ikke hvorfor Sissel gikk han."

Jeg for min del skjønte aldri hvorfor hun ble sammen med han. Og da tenker jeg ikke bare på aldersforskjellen.

Nei, det kan du si, men hun var ihvertfall bare 20 år den gangen og kan på en måte unnskyldes litt:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det må da være lov å være lei seg for et brudd, uansett alder...?

Kanskje kunne hun ikke tenke 15 år frem i tid da de ble sammen, men da hun var 27 (og fikk barn) burde hun definitivt være gammel nok til å ta avgjørelser flere år frem i tiden.

Ja, det var dette med å kunne snu i tide osv.

Jeg er enig.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det kan du si, men hun var ihvertfall bare 20 år den gangen og kan på en måte unnskyldes litt:)

Nå må du ikke undervurdere 20åringer, de kan tenke de også!

Da jeg var 20 år og student, så hadde jeg et halveis forhold til en som var 15 år eldre. Siden den store aldersforskjellen gjorde meg usikker på om jeg skulle våge å satse på han, så tok jeg en lang prat med en av de ansatte på skolen. Hun var noenogfemti og gift med en på 70. Hun frarådde meg det, ut i fra egne erfaringer. Fortalte at de hadde hatt det helt supert, inntill han ble syk et par år tidligere og eldet veldig fort.

Selvsagt kan andre være heldigere enn det hun var, men det fikk meg til å droppe han som jeg svermet for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...