Gå til innhold

Stakkars Eddie Skoller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lov å sørge, men dette burde ikke komme som noen overraskelse på han. Tvert i mot.Han burde kunne greie å forutse det.

Jeg ser at de fleste er uenige med meg. Beklager, men jeg er ikke så romantisk anlagt av meg at jeg greier å se for meg at kjærlighet kan gjøre folk såååå blind:)

Alder er veldig relativt, og Eddie er ingen gammel mann uansett. Og det er vel ingen som gifter seg som er forberedt på at det skal ta slutt? Satser man, så satser man. Hun trodde vel heller ikke at det skulle ta slutt.

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

18

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

7

• birdie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja, de var jo gift da, med løfter om evighet både her og der. Skjønner godt at han ikke forventet å få høre "Bare kødda" noen år etterpå.

Egentlig synes jeg han er litt tøff som forteller hvor vanskelig han synes dette har vært. Godt å se at andre (til og med kjendiser) kan rammes ganske hardt.

Det er jo heller ikke sånn at han har oppsøkt pressen for å få fortelle om dette, han ville nok heller ha snakket om den nye DVDen sin.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå må du ikke undervurdere 20åringer, de kan tenke de også!

Da jeg var 20 år og student, så hadde jeg et halveis forhold til en som var 15 år eldre. Siden den store aldersforskjellen gjorde meg usikker på om jeg skulle våge å satse på han, så tok jeg en lang prat med en av de ansatte på skolen. Hun var noenogfemti og gift med en på 70. Hun frarådde meg det, ut i fra egne erfaringer. Fortalte at de hadde hatt det helt supert, inntill han ble syk et par år tidligere og eldet veldig fort.

Selvsagt kan andre være heldigere enn det hun var, men det fikk meg til å droppe han som jeg svermet for.

Joda, det er forskjell på 20 åringer selvsagt.

Men jeg forventer nok mer av en som nærmer seg 50 år.

Jeg håper ikke jeg er så skrudd i hodet når jeg nærmer meg 50 at jeg går hen og blir sammen med en gutt på 20 år og samtidig regne med at vi skal leve lykkelig resten av våre dager helt til livet skiller oss ad:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Alder er veldig relativt, og Eddie er ingen gammel mann uansett. Og det er vel ingen som gifter seg som er forberedt på at det skal ta slutt? Satser man, så satser man. Hun trodde vel heller ikke at det skulle ta slutt.

Skoller burde jo ha tenkt tanken at et ekteskap kan ta slutt, siden han alt hadde gått fra to koner? Han sier selv i intervjuet at det er første gang han har blitt forlatt. Kanskje er det selvfølelsen hans som er mest såret?

Ellers er jeg uenig med deg på et annet punkt: Skoller ER en gammel mann.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Joda, det er forskjell på 20 åringer selvsagt.

Men jeg forventer nok mer av en som nærmer seg 50 år.

Jeg håper ikke jeg er så skrudd i hodet når jeg nærmer meg 50 at jeg går hen og blir sammen med en gutt på 20 år og samtidig regne med at vi skal leve lykkelig resten av våre dager helt til livet skiller oss ad:)

LOL!

Sålangt så virker du rimelig oppegående, så jeg vil tro du har vettet i behold om en ti års tid også ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er nok der vi er litt uenige.

Jeg mener det er lov å bruke det øverste hodet litt også.

Men det er sikkert bare jeg som tenker alt for skikkelig og ordentlig og seriøst.

Jeg har vært ordentlig forelsket mange ganger altså, men jeg kan ikke huske og ha koblet ut fornuften sånn helt og holdent i valg av partner, selv om man aldri har garnati for noe som helst selvsagt.

Skrevet

Skoller burde jo ha tenkt tanken at et ekteskap kan ta slutt, siden han alt hadde gått fra to koner? Han sier selv i intervjuet at det er første gang han har blitt forlatt. Kanskje er det selvfølelsen hans som er mest såret?

Jeg er HELT enig med deg.

Skrevet

*Skoller ER en gammel mann.

Men, han har ingen ereksjonsproblemer;)

Skrevet

Jeg synes han virker svært så ungdommelig.Han er sikkert sprekere enn mange 40-åringer!

Klart det er sjokket over å bli forlatt han beskriver. Han sier jo selv at det er første gang han blir det.

Jeg synes det blir feil om han får mindre sympati fordi han er så mye eldre enn henne. Det er mange ekteskap som i følge omverdenen har dårligere odds enn andre. Følelsene deres er like sårbare for det.

Og reaksjonen er like sterk om man aldri så mye har statistikken mot seg.

Skrevet

Enig med deg.

Det må være lov å håpe at det skal gå, og å sørge når det ikke går. Men at han ikke skjønner hvorfor det ikke gikk, det skjønner ikke jeg.

Skrevet

"Han forstår visst ikke hvorfor Sissel gikk han."

Jeg for min del skjønte aldri hvorfor hun ble sammen med han. Og da tenker jeg ikke bare på aldersforskjellen.

Og jeg skjønner ikke hva han så i henne. Synes hun er utrolig intetsigende.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Skoller ER en gammel mann.

Men, han har ingen ereksjonsproblemer;)

"Men, han har ingen ereksjonsproblemer;)"

Har du testet det ut? Fortell, fortell!

candyqueen_83
Skrevet

Han virker jo veldig sprek og ungdommelig da. Glimt i øyet :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg synes han virker svært så ungdommelig.Han er sikkert sprekere enn mange 40-åringer!

Klart det er sjokket over å bli forlatt han beskriver. Han sier jo selv at det er første gang han blir det.

Jeg synes det blir feil om han får mindre sympati fordi han er så mye eldre enn henne. Det er mange ekteskap som i følge omverdenen har dårligere odds enn andre. Følelsene deres er like sårbare for det.

Og reaksjonen er like sterk om man aldri så mye har statistikken mot seg.

Vi har jo funnet ut tidligere at du liker (enda) modnere menn enn meg ;-)

Så du skal få lov til å syns at Eddie er ungdommelig, selv om jeg er av en annen oppfatning. *Snill i dag*

Skrevet

"Men, han har ingen ereksjonsproblemer;)"

Har du testet det ut? Fortell, fortell!

Mener å ha lest at du kjenner "yngre" menn som har det;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Og jeg skjønner ikke hva han så i henne. Synes hun er utrolig intetsigende.

Vet du, jeg var nylig på konsert og opplevde henne Live for første gang. Jeg ble helt betatt :-) For en utstråling den dama har! Og da hun sang: "Innerst i sjela" så frøys jeg nedover ryggen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Mener å ha lest at du kjenner "yngre" menn som har det;)

Kattepusen, da! Nå som jeg trodde du var lei av denne leken...

Beklager, men jeg får ikke lyst til å stille opp i konkuranser med deg når du er sånn.

Skrevet

Vi har jo funnet ut tidligere at du liker (enda) modnere menn enn meg ;-)

Så du skal få lov til å syns at Eddie er ungdommelig, selv om jeg er av en annen oppfatning. *Snill i dag*

Ja, ungdommelig er han, men han er ikke noe for meg. Jeg vil heller ha Sean Connery hvis vi snakker gamlekarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...