Gå til innhold

Stakkars Eddie Skoller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du, jeg var nylig på konsert og opplevde henne Live for første gang. Jeg ble helt betatt :-) For en utstråling den dama har! Og da hun sang: "Innerst i sjela" så frøys jeg nedover ryggen.

Æsj, hun er kommersiell og uten dybde. Pjattete og lett fordøyelig. Sviskeprinsesse.

Stakk hun ut tunga?

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

18

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

7

• birdie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vet du, jeg var nylig på konsert og opplevde henne Live for første gang. Jeg ble helt betatt :-) For en utstråling den dama har! Og da hun sang: "Innerst i sjela" så frøys jeg nedover ryggen.

Guri malla, jeg høres så paddesur ut i det forrige innnlegget. Du får trøste deg med at jeg flirer samtidig.

Gjest Flystripa
Skrevet

Kan det være noe med journalistens framstilling av saken? Media er den 3. statsmakt, så tro ikke alt du leser.

Skoller er ikke dum.

Gjest tenk litt
Skrevet

Har ikke sans for din suttring over intervjuet...

Selvfølgelig er det lov å være lei seg for at et ekteskap gikk i dass. Alderforskjellen, hva så??

Gjest Tom Paxton
Skrevet

Har ikke lest det, og driter også i det. Jeg forbeholder meg bare til at jeg fortsatt har respekt av mannen, ler ennå godt av hans versjoner av "What did you learn in school today"..

Gjest lenge lenge siden
Skrevet

Er ikke dette år og dag siden da?

Get over it, liksom..

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, ungdommelig er han, men han er ikke noe for meg. Jeg vil heller ha Sean Connery hvis vi snakker gamlekarer.

Det er en gamlekar jeg aldri har likt. Merkelig så ulik smak vi har i dag?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Guri malla, jeg høres så paddesur ut i det forrige innnlegget. Du får trøste deg med at jeg flirer samtidig.

Bra du oppklarte det, for du hørtes virkelig sur ut.

Skrevet

Bra du oppklarte det, for du hørtes virkelig sur ut.

Ja, jeg synes også det. Som ei pissepotte, hehe.

Du liker fløtepuser og jeg liker rufsete mannfolk, ikke sant?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg synes også det. Som ei pissepotte, hehe.

Du liker fløtepuser og jeg liker rufsete mannfolk, ikke sant?

Jeg liker dem litt mer fløtepusete enn deg, men de må ikke bli for søte heller. Sånn som han i Baywatch som det lå link til for en stund siden, han var bare kvalm.

Jeg liker macho menn, bare de ikke blir alt for røffe.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Enig med deg.

Det må være lov å håpe at det skal gå, og å sørge når det ikke går. Men at han ikke skjønner hvorfor det ikke gikk, det skjønner ikke jeg.

Ja, det var det jeg reagerte på også. At han ikke forsto. Det hadde vært lettere å forstå et dødsfall liksom.

Gjest Flystripa
Skrevet

Ja, det var det jeg reagerte på også. At han ikke forsto. Det hadde vært lettere å forstå et dødsfall liksom.

Hva om ordet "forstå" hadde vært byttet med "akseptere"?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva om ordet "forstå" hadde vært byttet med "akseptere"?

Han sa jo at han hadde akseptert det nå etter 3 år, men at han ikke forsto.

Han hadde jo ingen problemer med at hun fikk mer oppmerksomhet enn han. Han hadde jo allerde vært "verdensmester", sa han.

Så han har jo vært svært forstelsesfull, leste jeg mellom linjene her og derfor forsto han ikke.

Jeg aner ikke grunnen til at det ble slutt mellom dem , men han burde kanskje tenke tanken ihvertfall på at han ikke lenger er en attraktiv mann for en dame på 37 år. Han selv er tross alt 62.

Noen menn må ha usedvanlig høy selvtillit.

Skrevet

Kan det være noe med journalistens framstilling av saken? Media er den 3. statsmakt, så tro ikke alt du leser.

Skoller er ikke dum.

Du mener selvsagt den fjerde statsmakt. :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Han hadde jo ingen problemer med at hun fikk mer oppmerksomhet enn han. Han hadde jo allerde vært "verdensmester", sa han.

Så han har jo vært svært forstelsesfull, leste jeg mellom linjene her og derfor forsto han ikke.

Jeg aner ikke grunnen til at det ble slutt mellom dem , men han burde kanskje tenke tanken ihvertfall på at han ikke lenger er en attraktiv mann for en dame på 37 år. Han selv er tross alt 62.

Ja, enkelte menn har overdose selvtillit... *tanken går til naboen*

Skrevet

Du har akkurat samme tanker som meg rundt dette =)

Gjest Flystripa
Skrevet

Du mener selvsagt den fjerde statsmakt. :o)

*lol* Jeg tenkte 4. og trykka feil - og håpa at du ikke så det *s*

Skrevet

Jeg observerer noe her:

Hvis man som ung gifter seg med en mann som er mye eldre, så er det helt naturlig at man angrer på det etterhvert, og som 20-åring er det ikke enkelt å vite hvordan framtiden blir, og hvordan man føler det etterhvert. Full forståelse fra de fleste her...

Hvis man derimot som ung gifter seg med en mann som har barn fra før, så nåde om man synes det er slitsomt etterhvert. Når man gifter seg med en mann som har barn fra før, må man jammen forstå alle behov stebarna har, dette var noe man visste når man innledet forholdet...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg observerer noe her:

Hvis man som ung gifter seg med en mann som er mye eldre, så er det helt naturlig at man angrer på det etterhvert, og som 20-åring er det ikke enkelt å vite hvordan framtiden blir, og hvordan man føler det etterhvert. Full forståelse fra de fleste her...

Hvis man derimot som ung gifter seg med en mann som har barn fra før, så nåde om man synes det er slitsomt etterhvert. Når man gifter seg med en mann som har barn fra før, må man jammen forstå alle behov stebarna har, dette var noe man visste når man innledet forholdet...

He he, ja du sier noe der, og akkurat det skal jeg selv ta selvkritikk på:)

Skrevet

He he, ja du sier noe der, og akkurat det skal jeg selv ta selvkritikk på:)

"...og akkurat det skal jeg selv ta selvkritikk på:)"

Kult :) Trodde dol-mødrene skulle slakte meg for min observasjon...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...