Gå til innhold

Stakkars Eddie Skoller

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"...og akkurat det skal jeg selv ta selvkritikk på:)"

Kult :) Trodde dol-mødrene skulle slakte meg for min observasjon...

He he, neida:)

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

18

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

7

• birdie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tja, de var jo gift da, med løfter om evighet både her og der. Skjønner godt at han ikke forventet å få høre "Bare kødda" noen år etterpå.

Egentlig synes jeg han er litt tøff som forteller hvor vanskelig han synes dette har vært. Godt å se at andre (til og med kjendiser) kan rammes ganske hardt.

Det er jo heller ikke sånn at han har oppsøkt pressen for å få fortelle om dette, han ville nok heller ha snakket om den nye DVDen sin.

"Tja, de var jo gift da, med løfter om evighet både her og der. Skjønner godt at han ikke forventet å få høre "Bare kødda" noen år etterpå."

Det burde han så absolutt sett kunne skje.

Dette er tross alt en mann som gifta seg for tredje gang, og som selv hadde gått fra to koner. At ene parten kan ombestemme seg burde ikke komme som noen bomde på akkurat _han_.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du har akkurat samme tanker som meg rundt dette =)

Jeg trodde jeg var den eneste som tenkte som meg.)

Gjest Elextra
Skrevet

Sorgen og sjokket er vel ikke mindre om "halve verden" mener et forhold med så stor aldersforskjell er dømt til å mislykkes! Og jeg leser ikke et ord sutring, bare sorg.

Videre er det neppe han som har gått til avisen. Det er snarere avisen som har gått til ham. Og kanskje har han ikke orket å uttale seg om dette før nå?

Helt enig med deg.

Gjest Elextra
Skrevet

Enig med deg.

Det må være lov å håpe at det skal gå, og å sørge når det ikke går. Men at han ikke skjønner hvorfor det ikke gikk, det skjønner ikke jeg.

Det er da ikke opplest og vedtatt at det var aldersforskjellen som var grunnen til bruddet?

Selvfølgelig er det en mulig årsak, dog er det litt forhastet å regne det som eneste mulige.

Skrevet

Det er da ikke opplest og vedtatt at det var aldersforskjellen som var grunnen til bruddet?

Selvfølgelig er det en mulig årsak, dog er det litt forhastet å regne det som eneste mulige.

Jeg sier ikke at jeg vet at det var grunnen, men at en mann som gifter seg med en kvinne som er så mye yngre enn ham ikke bør bli forbauset over at det ikke holder.

Skrevet

Jeg liker dem litt mer fløtepusete enn deg, men de må ikke bli for søte heller. Sånn som han i Baywatch som det lå link til for en stund siden, han var bare kvalm.

Jeg liker macho menn, bare de ikke blir alt for røffe.

Hva med Lorenzo Lamas? Han har egentlig blitt kjekkere med årene. Litt mindre fløtepus nå, så ham på TV på søndag.

Skrevet

Jeg sier ikke at jeg vet at det var grunnen, men at en mann som gifter seg med en kvinne som er så mye yngre enn ham ikke bør bli forbauset over at det ikke holder.

Når aldersforskjeller først skal være et tema, er ikke Sissels nåværende kjæreste akkurat noen ungfole, han heller (51)... Tror vel at det ligger litt mer bak bruddet enn bare årstall på et papir.

Skrevet

Sorgen og sjokket er vel ikke mindre om "halve verden" mener et forhold med så stor aldersforskjell er dømt til å mislykkes! Og jeg leser ikke et ord sutring, bare sorg.

Videre er det neppe han som har gått til avisen. Det er snarere avisen som har gått til ham. Og kanskje har han ikke orket å uttale seg om dette før nå?

Enig med deg.

Skrevet

Enig med deg.

Det er bra. Så du Lorenzo Lamas i dagens utgave på TV på søndag? (Gylne tider). De som er sviskeprinspene i ungdommen blir ofte kjekkere og mere ordentlig mannfolk med årene.

Skrevet

Det er bra. Så du Lorenzo Lamas i dagens utgave på TV på søndag? (Gylne tider). De som er sviskeprinspene i ungdommen blir ofte kjekkere og mere ordentlig mannfolk med årene.

Nja, synes han er litt snål jeg. Lorenzo altså. Sabrina og Bo Derek derimot var morsomme! :o)

Skrevet

Tenkte akkurat det samme selv! Han var jo en skikkelig klædd i Falcon Crests storhetsdager, men han ser ut som en skikkelig barsking nå som han drar seg mot de 50! ;-)

Men Eddie Skoller har jeg ikke sansen for - verken nå eller før. Men enig med deg i det du sa om han, da, må være lov å sørge over et forhold selv om det er stor aldersforskjell.

Rart i grunnen at man sier at man nesten bare bør vente seg at det tar slutt når det er stor aldersforskjell. JEG synes at det er rart at de i det hele tatt fant hverandre - fra BEGGE sider - men når de først gjorde det, ser jeg ingen grunn til at det skal ha så mange føere dårlige odds enn andre "umake" par som holder sammen.

Skrevet

Tenkte akkurat det samme selv! Han var jo en skikkelig klædd i Falcon Crests storhetsdager, men han ser ut som en skikkelig barsking nå som han drar seg mot de 50! ;-)

Men Eddie Skoller har jeg ikke sansen for - verken nå eller før. Men enig med deg i det du sa om han, da, må være lov å sørge over et forhold selv om det er stor aldersforskjell.

Rart i grunnen at man sier at man nesten bare bør vente seg at det tar slutt når det er stor aldersforskjell. JEG synes at det er rart at de i det hele tatt fant hverandre - fra BEGGE sider - men når de først gjorde det, ser jeg ingen grunn til at det skal ha så mange føere dårlige odds enn andre "umake" par som holder sammen.

Jeg har heller ikke sansen for Eddie Skoller som mann. Men jeg synes han er morsom. Jeg forstår ham også slik at han ikke så noen forvarsler før det ble brudd, og da hjelper det ikke om aldersforskjellen var aldri så stor - sjokket blir like stort.

Og hvis man mener at han ikke har like stor rett som andre til å sørge fordi "dette måtte ta slutt før eller siden" - da er man inne på en farlig tankerekke. Tenk på et multihandikappet og sykt barn med dårlige odds, som dør før det fyller 10. Da kan man si at det ikke var uventet, men ingen vil vel si at foreldrenes sorg er noe mindre for det? Og ingen vil vel komme på tanken en gang, langt mindre antyde noe slikt?

Og som du sier er det mange (tilsynelatende) umake par. Og takk for det!

Skrevet

Jeg har heller ikke sansen for Eddie Skoller som mann. Men jeg synes han er morsom. Jeg forstår ham også slik at han ikke så noen forvarsler før det ble brudd, og da hjelper det ikke om aldersforskjellen var aldri så stor - sjokket blir like stort.

Og hvis man mener at han ikke har like stor rett som andre til å sørge fordi "dette måtte ta slutt før eller siden" - da er man inne på en farlig tankerekke. Tenk på et multihandikappet og sykt barn med dårlige odds, som dør før det fyller 10. Da kan man si at det ikke var uventet, men ingen vil vel si at foreldrenes sorg er noe mindre for det? Og ingen vil vel komme på tanken en gang, langt mindre antyde noe slikt?

Gode poenger!!

Og når det gjelder par, kan man vel føye til på lista for dem som er i stor risiko for brudd dem som blir sammen da de er veldig unge, og dem som får barn veldig tidlig, men det gjør ikke et ventuelt brudd noe bedre av den grunn.

Skrevet

Gode poenger!!

Og når det gjelder par, kan man vel føye til på lista for dem som er i stor risiko for brudd dem som blir sammen da de er veldig unge, og dem som får barn veldig tidlig, men det gjør ikke et ventuelt brudd noe bedre av den grunn.

Godt å se noen fornuftige innlegg i denne tråden. ;)

Er selv i et forhold med relativt stor aldersforskjell, og kjenner at jeg blir litt mer provosert enn sunt er over en del av uttalelsene. Har også via andre fora sett uttalelser om at så-og-så store aldersforskjeller er "ekle", og det er da jeg mistenker at stereotyper ala Lolita er _vel_ fremtredende i enkeltes assosiasjoner... Men noe skal man vel ha å diskutere..!

Skrevet

Men er det noen som har sagt at han ikke har rett til å sørge?

Jeg forsto det som at KKK mente at det var rart at han var _overrasket_. Ikke at han var lei seg.

Skrevet

Men er det noen som har sagt at han ikke har rett til å sørge?

Jeg forsto det som at KKK mente at det var rart at han var _overrasket_. Ikke at han var lei seg.

Hun kaller det sutring, dermed trekker jeg den slutning at hun ikke har forståelse for at han sørger.

Man bruker neppe det uttrykket hvis man sympatiserer og forstår.

Gjest Vinteren
Skrevet

Dette skjedde jo for 3 år siden, og han har vært taus helt frem til nå. Så veldig sutrete kan han vel ikke være? ;-)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Hun kaller det sutring, dermed trekker jeg den slutning at hun ikke har forståelse for at han sørger.

Man bruker neppe det uttrykket hvis man sympatiserer og forstår.

Nei, det var egentlig ikke det jeg mente.Han har selvsagt lov til å sørge. Jeg kan ikke skjønne at jeg har sagt at det ikke skulle være lov.

Men det ER sutring å gå til avisene og si at han ikke skjønner noen ting. Herrejesus, han er en voksen mann, har skilt seg to ganger selv og så skjønner han ikke hvorfor han også kan bli dumpet.

Hva er det han tror han er da?

Hvorfor skulle han være så mye deiligere og bedre enn andre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...