Gå til innhold

Crocks- Sko

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Dere som har disse skoene. Hva og når bruker dere dem? På tur? Jobb? Syns de ser litt komiske ut egentlig,men er dem gode å gå med?

Skrevet

Jeg har dem ikke selv, men ei venninne som jobber i butikk har dem. Hun synes det er veldig gode å gå med. Ryggen har blitt betraktelig bedre. Men, hun svetter voldsomt på bena i de skoene. Kanskje ikke så rart siden det er gummi...

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har bare brukt dem på jobb (sykehus). Det kunne ikke falle meg inn å gå rundt med dem på by´n:) De er jo egentlig dritstygge, men utrolig praktiske. Veldig lette, behagelige , og får man noe søl på dem, er det bare å spyle det av.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har bare brukt dem på jobb (sykehus). Det kunne ikke falle meg inn å gå rundt med dem på by´n:) De er jo egentlig dritstygge, men utrolig praktiske. Veldig lette, behagelige , og får man noe søl på dem, er det bare å spyle det av.

Jeg syns også egentlig dem er skikkelig stygge og fæle,men det er jo noe litt sjarmerende og :) Jeg jobber i hjemmesykepleien så orker ikke å gå med sånne sko ute nå, men det går på våren? veit ikke egentlig om jeg tør vise meg ute med sånne men :P

Gjest baremei
Skrevet

Jeg syns også egentlig dem er skikkelig stygge og fæle,men det er jo noe litt sjarmerende og :) Jeg jobber i hjemmesykepleien så orker ikke å gå med sånne sko ute nå, men det går på våren? veit ikke egentlig om jeg tør vise meg ute med sånne men :P

Jeg ville ikke vært redd for å bruke dem ute om det var i jobbsammenheng. Jeg mente helst at jeg ikke ville hatt dem på shopping eller så;)

Ja, de har jo sin sjarm, kanskje. Er jo ofte slik at det som er riktig stygt, blir kult, hihi. Jeg har fått en del kommentarer på at jeg lyser opp og sprer humor med skoene mine. Er gøy da! :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ville ikke vært redd for å bruke dem ute om det var i jobbsammenheng. Jeg mente helst at jeg ikke ville hatt dem på shopping eller så;)

Ja, de har jo sin sjarm, kanskje. Er jo ofte slik at det som er riktig stygt, blir kult, hihi. Jeg har fått en del kommentarer på at jeg lyser opp og sprer humor med skoene mine. Er gøy da! :)

Men ingen som ser meg ute i arbeidstida vet at jeg er på jobb :) Tror jeg får prøve dem først. Takk for svar hvertfall

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bruker mine hjemme, og endelig kan jeg stå på kjøkkenet og lage ferdig maten, uten og få vondt i ryggen.

Nå når jeg var innlagt snakket jeg med flere sykepleiere og portører som var strålendes fornøyd med skoene. De kjente ikke at de hadde sko på beina. Og en portør går ganske så mye i løpet av en dag.

Gjest baremei
Skrevet

Men ingen som ser meg ute i arbeidstida vet at jeg er på jobb :) Tror jeg får prøve dem først. Takk for svar hvertfall

Hehe. Så du er sånn Miss Undercover:) Du får lage deg et skilt med "i tjeneste" eller noe, og henge rundt halsen;-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker mine hjemme, og endelig kan jeg stå på kjøkkenet og lage ferdig maten, uten og få vondt i ryggen.

Nå når jeg var innlagt snakket jeg med flere sykepleiere og portører som var strålendes fornøyd med skoene. De kjente ikke at de hadde sko på beina. Og en portør går ganske så mye i løpet av en dag.

Så du bruker dem bare som innesko hjemme? Hmm.. det hadde kanskje vært noe. Har ganske kalde gulv,men jeg klarer ikke gå med tøfler. Hvilken side er det billigst å bestille fra?.

candyqueen_83
Skrevet

Hehe. Så du er sånn Miss Undercover:) Du får lage deg et skilt med "i tjeneste" eller noe, og henge rundt halsen;-)

ja :) Skilt med: "beklager skoene,men er i tjeneste" :)

Men jeg tror faktisk jeg skal kjøpe et par å bruke som innesko hjemme :)

Gjest Shira12
Skrevet

Så du bruker dem bare som innesko hjemme? Hmm.. det hadde kanskje vært noe. Har ganske kalde gulv,men jeg klarer ikke gå med tøfler. Hvilken side er det billigst å bestille fra?.

Jeg bruker de som innesko ja, og ryggen er mye bedre som følge av det. Luftige og gode, og jeg blir ikka kaldt på beina.

Jeg bestilte fra denne siden, den er blitt anbefalt flere ganger her inne:

http://www.taylorshoes.com/crocs.htm

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker de som innesko ja, og ryggen er mye bedre som følge av det. Luftige og gode, og jeg blir ikka kaldt på beina.

Takk :) Men det var fryktelig mange typer å velge mellom da. Hvilke er mest vanlige?

Gjest baremei
Skrevet

ja :) Skilt med: "beklager skoene,men er i tjeneste" :)

Men jeg tror faktisk jeg skal kjøpe et par å bruke som innesko hjemme :)

Ja, i stedet for tøfler,ja-smart. Og en tur ut med søpla tåler nok naboene uten å sette frokosten i halsen ved synet;-)

Så får du teste hva du våger når våren kommer....med eller uten skilt...lol

Gjest Shira12
Skrevet

Takk :) Men det var fryktelig mange typer å velge mellom da. Hvilke er mest vanlige?

Så jeg hadde en del slurvefeil i innlegget mitt, sorry ;o)

Etter det jeg kunne lese meg til, så er beach den vanligste.

Står at det er orginalmodellen, er den typen jeg har.

http://www.taylorshoes.com/beach.htm

candyqueen_83
Skrevet

Hvor finner jeg ut hvilken str jeg skal ha? Skjønte ikke den tabellen helt. Bruker 39 til vanlig,innimellom 38.

candyqueen_83
Skrevet

Så jeg hadde en del slurvefeil i innlegget mitt, sorry ;o)

Etter det jeg kunne lese meg til, så er beach den vanligste.

Står at det er orginalmodellen, er den typen jeg har.

http://www.taylorshoes.com/beach.htm

Også så vanskelig å velge farge :) Vil ha en av hver :)

Hve er finest av Purple,Silver,Turquoise,Butter,Sage og Gold?? Hehe

Gjest Shira12
Skrevet

Også så vanskelig å velge farge :) Vil ha en av hver :)

Hve er finest av Purple,Silver,Turquoise,Butter,Sage og Gold?? Hehe

Oj, jeg vet ikke hva som er finest.

Jeg har Pink, siden jeg er ett typisk rosa menneske, men masse rosa klær :o)

candyqueen_83
Skrevet

Tror jeg tar sølvfargede jeg :)

candyqueen_83
Skrevet

Bare et siste spørsmål. Det blir ca 195 kr ikke sant? Så man slipper toll?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...