candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Dere som har disse skoene. Hva og når bruker dere dem? På tur? Jobb? Syns de ser litt komiske ut egentlig,men er dem gode å gå med? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg har dem ikke selv, men ei venninne som jobber i butikk har dem. Hun synes det er veldig gode å gå med. Ryggen har blitt betraktelig bedre. Men, hun svetter voldsomt på bena i de skoene. Kanskje ikke så rart siden det er gummi... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg har bare brukt dem på jobb (sykehus). Det kunne ikke falle meg inn å gå rundt med dem på by´n:) De er jo egentlig dritstygge, men utrolig praktiske. Veldig lette, behagelige , og får man noe søl på dem, er det bare å spyle det av. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg har bare brukt dem på jobb (sykehus). Det kunne ikke falle meg inn å gå rundt med dem på by´n:) De er jo egentlig dritstygge, men utrolig praktiske. Veldig lette, behagelige , og får man noe søl på dem, er det bare å spyle det av. Jeg syns også egentlig dem er skikkelig stygge og fæle,men det er jo noe litt sjarmerende og Jeg jobber i hjemmesykepleien så orker ikke å gå med sånne sko ute nå, men det går på våren? veit ikke egentlig om jeg tør vise meg ute med sånne men 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg syns også egentlig dem er skikkelig stygge og fæle,men det er jo noe litt sjarmerende og Jeg jobber i hjemmesykepleien så orker ikke å gå med sånne sko ute nå, men det går på våren? veit ikke egentlig om jeg tør vise meg ute med sånne men Jeg ville ikke vært redd for å bruke dem ute om det var i jobbsammenheng. Jeg mente helst at jeg ikke ville hatt dem på shopping eller så Ja, de har jo sin sjarm, kanskje. Er jo ofte slik at det som er riktig stygt, blir kult, hihi. Jeg har fått en del kommentarer på at jeg lyser opp og sprer humor med skoene mine. Er gøy da! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg ville ikke vært redd for å bruke dem ute om det var i jobbsammenheng. Jeg mente helst at jeg ikke ville hatt dem på shopping eller så Ja, de har jo sin sjarm, kanskje. Er jo ofte slik at det som er riktig stygt, blir kult, hihi. Jeg har fått en del kommentarer på at jeg lyser opp og sprer humor med skoene mine. Er gøy da! Men ingen som ser meg ute i arbeidstida vet at jeg er på jobb Tror jeg får prøve dem først. Takk for svar hvertfall 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg bruker mine hjemme, og endelig kan jeg stå på kjøkkenet og lage ferdig maten, uten og få vondt i ryggen. Nå når jeg var innlagt snakket jeg med flere sykepleiere og portører som var strålendes fornøyd med skoene. De kjente ikke at de hadde sko på beina. Og en portør går ganske så mye i løpet av en dag. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Men ingen som ser meg ute i arbeidstida vet at jeg er på jobb Tror jeg får prøve dem først. Takk for svar hvertfall Hehe. Så du er sånn Miss Undercover:) Du får lage deg et skilt med "i tjeneste" eller noe, og henge rundt halsen;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg bruker mine hjemme, og endelig kan jeg stå på kjøkkenet og lage ferdig maten, uten og få vondt i ryggen. Nå når jeg var innlagt snakket jeg med flere sykepleiere og portører som var strålendes fornøyd med skoene. De kjente ikke at de hadde sko på beina. Og en portør går ganske så mye i løpet av en dag. Så du bruker dem bare som innesko hjemme? Hmm.. det hadde kanskje vært noe. Har ganske kalde gulv,men jeg klarer ikke gå med tøfler. Hvilken side er det billigst å bestille fra?. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Hehe. Så du er sånn Miss Undercover:) Du får lage deg et skilt med "i tjeneste" eller noe, og henge rundt halsen;-) ja Skilt med: "beklager skoene,men er i tjeneste" Men jeg tror faktisk jeg skal kjøpe et par å bruke som innesko hjemme 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Så du bruker dem bare som innesko hjemme? Hmm.. det hadde kanskje vært noe. Har ganske kalde gulv,men jeg klarer ikke gå med tøfler. Hvilken side er det billigst å bestille fra?. Jeg bruker de som innesko ja, og ryggen er mye bedre som følge av det. Luftige og gode, og jeg blir ikka kaldt på beina. Jeg bestilte fra denne siden, den er blitt anbefalt flere ganger her inne: http://www.taylorshoes.com/crocs.htm 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg bruker de som innesko ja, og ryggen er mye bedre som følge av det. Luftige og gode, og jeg blir ikka kaldt på beina. Jeg bestilte fra denne siden, den er blitt anbefalt flere ganger her inne: http://www.taylorshoes.com/crocs.htm Takk Men det var fryktelig mange typer å velge mellom da. Hvilke er mest vanlige? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 ja Skilt med: "beklager skoene,men er i tjeneste" Men jeg tror faktisk jeg skal kjøpe et par å bruke som innesko hjemme Ja, i stedet for tøfler,ja-smart. Og en tur ut med søpla tåler nok naboene uten å sette frokosten i halsen ved synet;-) Så får du teste hva du våger når våren kommer....med eller uten skilt...lol 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Takk Men det var fryktelig mange typer å velge mellom da. Hvilke er mest vanlige? Så jeg hadde en del slurvefeil i innlegget mitt, sorry ;o) Etter det jeg kunne lese meg til, så er beach den vanligste. Står at det er orginalmodellen, er den typen jeg har. http://www.taylorshoes.com/beach.htm 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg bruker de som innesko ja, og ryggen er mye bedre som følge av det. Luftige og gode, og jeg blir ikka kaldt på beina. Jeg bestilte fra denne siden, den er blitt anbefalt flere ganger her inne: http://www.taylorshoes.com/crocs.htm Hvor finner jeg ut hvilken str jeg skal ha? Skjønte ikke den tabellen helt. Bruker 39 til vanlig,innimellom 38. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hvor finner jeg ut hvilken str jeg skal ha? Skjønte ikke den tabellen helt. Bruker 39 til vanlig,innimellom 38. Du kan se her: http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html#adult 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Så jeg hadde en del slurvefeil i innlegget mitt, sorry ;o) Etter det jeg kunne lese meg til, så er beach den vanligste. Står at det er orginalmodellen, er den typen jeg har. http://www.taylorshoes.com/beach.htm Også så vanskelig å velge farge Vil ha en av hver Hve er finest av Purple,Silver,Turquoise,Butter,Sage og Gold?? Hehe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Også så vanskelig å velge farge Vil ha en av hver Hve er finest av Purple,Silver,Turquoise,Butter,Sage og Gold?? Hehe Oj, jeg vet ikke hva som er finest. Jeg har Pink, siden jeg er ett typisk rosa menneske, men masse rosa klær ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Oj, jeg vet ikke hva som er finest. Jeg har Pink, siden jeg er ett typisk rosa menneske, men masse rosa klær ) Tror jeg tar sølvfargede jeg 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Oj, jeg vet ikke hva som er finest. Jeg har Pink, siden jeg er ett typisk rosa menneske, men masse rosa klær ) Bare et siste spørsmål. Det blir ca 195 kr ikke sant? Så man slipper toll? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.