Gjest baremei Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hmmmmm, til ca. 0,5 liter med vann ville jeg brukt 2-3 ts honning. Takk, dette skal jammen prøves!! Måtte nøye meg med å lage "vanlig, svensk" pizza-/vitkålsallad i dag, da jeg ikke hadde honning eller rosiner i hus. Men det skal kjøpes inn, i morgen kanskje? Har du noe spesielt du pleier å servere kålsalaten din ved siden av? Takk igjen:) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Den oppskriften har jeg også ønsket meg. Men hva betyr 1 port= 1 gul? Nei, dessverre, har ingen aning om hva det der kan bety! Merkelige greier... Men her har du en oppskrift til: http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=4469 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det har jeg jo fått mange ganger i sverige ja. Ikke bare til pizza, men også til dagens lunsj. Skriver opp denne også:-) Ja, de er gla´i pizza-/vitkålsalladen sin, svenskefandene:) Og lingonsylt. Skal ha det til ALT! Til og med fisk...Pjuk.Hehe 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Takk, dette skal jammen prøves!! Måtte nøye meg med å lage "vanlig, svensk" pizza-/vitkålsallad i dag, da jeg ikke hadde honning eller rosiner i hus. Men det skal kjøpes inn, i morgen kanskje? Har du noe spesielt du pleier å servere kålsalaten din ved siden av? Takk igjen:) Nei. Da jeg var liten så fikk vi den til all mulig slags middag. Jeg har også laget den til alt mulig - fisk, kjøtt, fugl, you name it. Den er god uansett - nesten som en dessert. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Nei. Da jeg var liten så fikk vi den til all mulig slags middag. Jeg har også laget den til alt mulig - fisk, kjøtt, fugl, you name it. Den er god uansett - nesten som en dessert. Supert:-9 0 Siter
Sofline Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Nei, dessverre, har ingen aning om hva det der kan bety! Merkelige greier... Men her har du en oppskrift til: http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=4469 Takk! 0 Siter
Speak Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Omtrent likt av kål og gulrot - litt mindre eple. Testa den i går. Hadde nok litt mindre gulrot. Den var veldig god. Passer nok veldig godt til stekt/grillet mat. Mmmmm.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Testa den i går. Hadde nok litt mindre gulrot. Den var veldig god. Passer nok veldig godt til stekt/grillet mat. Mmmmm.... Så koselig at dere likte den! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.