Gå til innhold

Noen som har laget en Piñata??

Anbefalte innlegg

Vi skal ha karnevalsbursdag og jeg er i gang med forberedelsene. Har tenkt å lage en Piñata og sjekker litt rundt om hvor lett eller vanskelig dette er...

har vært inne her http://www.bry-backmanor.org/holidayfun/pinata.html

men øsnker flere tips....

noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253011-noen-som-har-laget-en-pi%C3%B1ata/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fru undrende

Heisann.

Har ikke laget en pinjata, men i helegen feiret vi 4 års dag her i huset og vi hadde kjøpt med oss en pinjata fra ferien i sommer og det var stor suksess hos barna. Ingen hadde tidligere vært med på det så det var stort. Vi hadde en pinjata som man ikke skulle slå på, men det hang mange tråder ned under den og så skulle barna dra i en og en tråd til alt til slutt raknet og snopet falt ut. Bare et lite tips, sikkert lettere å lage det slik.

Lykke til;)))

Heisann.

Har ikke laget en pinjata, men i helegen feiret vi 4 års dag her i huset og vi hadde kjøpt med oss en pinjata fra ferien i sommer og det var stor suksess hos barna. Ingen hadde tidligere vært med på det så det var stort. Vi hadde en pinjata som man ikke skulle slå på, men det hang mange tråder ned under den og så skulle barna dra i en og en tråd til alt til slutt raknet og snopet falt ut. Bare et lite tips, sikkert lettere å lage det slik.

Lykke til;)))

:-D DET var jo et godt tips.. blir jo litt voldsomt med den slåingen..

Jeg gleder meg til å sette igang. Elsker å holde på med sånn... Heksekostymen til meg er kjøpt inn,, nå får jeg lage litt karnevalstemning av pappmasjefigurer og piñata.

Gjest fru undrende

:-D DET var jo et godt tips.. blir jo litt voldsomt med den slåingen..

Jeg gleder meg til å sette igang. Elsker å holde på med sånn... Heksekostymen til meg er kjøpt inn,, nå får jeg lage litt karnevalstemning av pappmasjefigurer og piñata.

Liker godt å lage slike selv jeg,så jeg må få høre hvordan det gikk.

Lykke til med forberedelser og feiring av prinsen;)))

Annonse

Vi blåste opp en ballong og fylte på med avispapir som hadde ligget litt i pappmasjèblanding. Pyntet den ikke men hadde masse girlandere opp sammen med godteriet, så når de endelig fikk hul på den kom det masse farger ut! Veldig popiis, men endel jobb. Måtte stå i tre dager for at de skulle tørke mellom hvert lag :-)

Den ble veldig holdbar, tjue unger dunket og dæljet løs før den gikk i to!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...