Gå til innhold

Hvilken bank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som frilanser har jeg mange forskjellige oppdragsgivere. Det hender, når jeg er blakk, at jeg venter veldig på oppgjør og da ringer jeg kontofonen i ett sett eller er på nettbanken i ett sett.

Nå er det jo sånn at har man samme bank, går det fort. Er det noe sted man kan se hvilke banker forskjellige foretak har? I "gamle dager" sto det nesten alltid bankforbindelse på brevpapir og alt mulig, men på nettsteder står det i alle fall ikke!

Er folks og foretaks banker liksom en hemmelig ting?

Skrevet

De første 4 siffrene sier hvilken bank det er. Men en bank kan ha flere slike siffre....

Skrevet

Et firma vil normalt ikke legge bankkontoen ut på nettet. Noen kan kanskje bruke kontonummeret til å svindle til seg penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...