Gå til innhold

Hva får far i huset på farsdagen?

Anbefalte innlegg

Faren i vårt hus sier alltid "du er ikke mora mi!" til meg når det nærmer seg morsdag (noe han forsåvidt har helt rett i).

Så markeringen er i prinsippet overlatt til ungene.

Han har ikke særlig sans for presanger og styr selv, så vi overdriver ikke.

Men siden han har bursdag etpar uker etter farsdagen, hender det han får en liten "oppvarmingsting" til farsdagen. Akkurat nå trenger han veldig nye boxershorts, så jeg har kjøpt en 2-pack som nok blir overlevert allerede søndag.

Ellers baker jeg ofte noen sjokoladekjeks alle liker, til farsdagen, og så har vi en skikkelig søndagskaffe om formiddagen eller ettermiddagen.

Fortsetter under...

Snuppa skulle lage kort. Jeg har kjøpt inn GoreTex hansker til han, og foreslo at vi skulle gi dem, men snuppa lurte på om vi skulle spare dem til jul. Så da får vi se om det blir bare kort eller hansker også.

Tror nok også vi kommer til å bake noe + lage frokost til han.

Faren min lever ikke, dessverre, så jeg gir ingen farsdagsgave.

Når det gjelder faren til barnet mitt har jeg ingen planer. Han er jo ikke _min_ far, da, og dessuten gjør ikke han noe ut av morsdagen! ;-)

Men han har fått noen ting enkelte år, og det jeg synes er det flotteste gaven han har fått i den anledning er et refleksbånd som han kunne ha rundt armen på vei hjem fra jobb i mørke vinterkvelder. Det er en gave som sier at han er elsket og at vi vil at han skal komme seg trygt hjem! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...