amber sun Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 ...og jeg er fortsatt lys våken. Skjønner ingenting jeg. La meg på vanlig tid igår, men fikk ikke sove. Etter et par timer sto jeg opp, og satt og så på tv en stund, og spiste litt. La meg igjen, men var lys våken. Sto opp etter en liten halvtime til og var oppe ganske lenge før jeg tilslutt la meg klokka 03. Da endelig fikk jeg sove. Hadde heldigvis selskap da samboeren var like våken som meg. Vi satt oppe begge to. Klokka 06 sto jeg opp og dro på jobb. Har følt meg våken og opplagt og uthvilt i hele dag, og lurer på om kroppen er i våkensjokk eller noe. Kanskje jeg plutselig detter sammen og bare sovner? Eller så holder jeg hele kvelden. Hva i alle dager kan forklare at jeg er så våken når jeg har sovet så lite? Og jeg som pleier å sovne bang og sove helt til vekkerklokka ringer. Merkelige greier. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Koffein? Amfetamin? ;o) Nei, noen ganger bare _er_ det sånn. Du er oppspilt og forelska? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Koffein? Amfetamin? ;o) Nei, noen ganger bare _er_ det sånn. Du er oppspilt og forelska? Oppspilt og forelska er jeg nok også ja. :-) Dessuten vet jeg at jeg drakk mer kaffe en vanlig igår, kanskje det er det. Og så sovnet jeg på sofaen og sov en time, så jeg våknet halv fire igår ettermiddag. Trodde ikke det var så sent at det gjorde noe. men kanskje i kombinasjon med koffeinet...? Hm, jaja. Jeg blir nok snart trøtt. ;-P 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Sånn er det bare av og til! Håper du får sove i natt, da. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det er nok en ettervirkning etter bursdagsfeiringen :-) Om du da ikke fikk en fantastisk nyhet, som holdt tankene dine i sving i natt? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det er nok en ettervirkning etter bursdagsfeiringen :-) Om du da ikke fikk en fantastisk nyhet, som holdt tankene dine i sving i natt? Fantastisk nyhet? *nysgjerrig* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Oppspilt og forelska er jeg nok også ja. :-) Dessuten vet jeg at jeg drakk mer kaffe en vanlig igår, kanskje det er det. Og så sovnet jeg på sofaen og sov en time, så jeg våknet halv fire igår ettermiddag. Trodde ikke det var så sent at det gjorde noe. men kanskje i kombinasjon med koffeinet...? Hm, jaja. Jeg blir nok snart trøtt. ;-P Er du gravid? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Fantastisk nyhet? *nysgjerrig* Jeg vet ingenting, bare prøver å gjette vilt :-) Og så tenker jeg på hva som bruker å holde meg våken... 0 Siter
citoyen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Skal vi bytte? Jeg sov omtrent like mye, og føler meg som en oppvrengt sokk. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg vet ingenting, bare prøver å gjette vilt :-) Og så tenker jeg på hva som bruker å holde meg våken... Hehe... Sant det! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Skal vi bytte? Jeg sov omtrent like mye, og føler meg som en oppvrengt sokk. Huffda, det høres trøttendes ut.. Håper du får en god natt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Du holder nok ut hele kvelden men i morgen tidlig er jeg redd du er stuptrøtt ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Er du gravid? Nei, jeg er ikke gravid. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Du holder nok ut hele kvelden men i morgen tidlig er jeg redd du er stuptrøtt ;o) Jeg begynner å kjenne det så smått nå... Skal ta en sykkeltur snart, så jeg får litt frisk luft. Så kanskje jeg sovner rett etter 71 grader nord. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Skal vi bytte? Jeg sov omtrent like mye, og føler meg som en oppvrengt sokk. lol! Da sender jeg over litt opplagthet til deg, så kanskje jeg sovner tidlig ikveld. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Huffda, det høres trøttendes ut.. Håper du får en god natt. Begynner å bli litt trett nå...så kanskje jeg sover hele natta igjen denne gangen. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Det er nok en ettervirkning etter bursdagsfeiringen :-) Om du da ikke fikk en fantastisk nyhet, som holdt tankene dine i sving i natt? Nei, det var nok ingen fantastisk nyhet som holdt meg våken. Da hadde jeg nok gitt lyd fra meg. ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Fantastisk nyhet? *nysgjerrig* Nei nei, det er bare Ulvinnen som gjetter litt. :-) Ingen nyheter her. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg begynner å kjenne det så smått nå... Skal ta en sykkeltur snart, så jeg får litt frisk luft. Så kanskje jeg sovner rett etter 71 grader nord. :-) Det er nok lurt, både sykkelturen og det å legge seg tidlig idag ) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Det er nok lurt, både sykkelturen og det å legge seg tidlig idag ) Da skal jeg være lur. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.