Gå til innhold

Sov 3 timer inatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til er det bare sånn. Men jeg tipper du begynner å merke Jon Blund vimse rundt deg tidlig i kveld.

Håper du har en søvnfylt og deilig natt foran deg, da. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke helt uvanlig at jeg sover bare tre timer, skjønner ikke at det er _så_ spesielt?

I natt våknet barna til sammen 5-6 ganger, så jeg tror ikke jeg fikk en hel times søvn i strekk :(.

Skrevet

Jeg har også problem med å få sove søndags kveld. Det kommer ofte av at jeg står opp altfor sent om søndagen...

Skrevet

Delerium :-) Jeg har gått tre-fire døgn uten søvn, og fortsatt følt meg lys våken og i full jobb. Er ikke farlig, men kan bli litt tullerusk i hodet av det.

Skrevet

Dette er ganske vanlig hos meg. Det er veldig ofte at jeg kun sover i 3-4 timer og er likevel lys våken og opplagt dagen etter. Jeg vet ikke hva det kommer av men noen trenger mindre søvn enn andre. Jeg tar igjen søvnen i helgene spesielt søndagene - da kan jeg ligge å dra meg til klokken 14:00 :)

Skrevet

Av og til er det bare sånn. Men jeg tipper du begynner å merke Jon Blund vimse rundt deg tidlig i kveld.

Håper du har en søvnfylt og deilig natt foran deg, da. :o)

Det håper jeg også!

Nå har vi vært på både sykkeltur og liten mc-tur, og det er på tide med litt mat.

Men etterpå tror jeg nok at jeg sovner.

Det kjennes som om øynene har vært vidåpne i hele dag, dette er veldig rart!

Skrevet

Ikke helt uvanlig at jeg sover bare tre timer, skjønner ikke at det er _så_ spesielt?

I natt våknet barna til sammen 5-6 ganger, så jeg tror ikke jeg fikk en hel times søvn i strekk :(.

Det er uvanlig for meg...jeg pleier å sovne bang, og sove til vekkerklokka ringer. Sover ca 7 timer hver natt, så da er 3 timer svært merkelig.

Men jeg skjønner jo at det ikke er så uvanlig når jeg leser det du skriver. :-)

Skrevet

Jeg har også problem med å få sove søndags kveld. Det kommer ofte av at jeg står opp altfor sent om søndagen...

Ja, du sier noe der.

Men denne søndagen sto jeg opp klokka 7...hehe etter en natt med halvsoving pga mye vind ute.

Så jeg kan ikke skylde på det heller.

Men nå satser jeg på at det blir litt mer enn 3 timers søvn denne natta. :-)

Skrevet

Delerium :-) Jeg har gått tre-fire døgn uten søvn, og fortsatt følt meg lys våken og i full jobb. Er ikke farlig, men kan bli litt tullerusk i hodet av det.

Delerium?

Så har det et navn altså.

Begynner å bli spent på om jeg sovner ikveld, eller om jeg kommer til å sitte oppe inatt og...

Øynene har vært vidåpne i hele dag. Merkelig. *ler*

Skrevet

Dette er ganske vanlig hos meg. Det er veldig ofte at jeg kun sover i 3-4 timer og er likevel lys våken og opplagt dagen etter. Jeg vet ikke hva det kommer av men noen trenger mindre søvn enn andre. Jeg tar igjen søvnen i helgene spesielt søndagene - da kan jeg ligge å dra meg til klokken 14:00 :)

Det er ikke vanlig for meg, det er derfor jeg er så overrasket. Sover som regel 7 timer hver natt jeg, uten å våkne om natta engang.

Men fordelen er jo at døgnet får flere timer. ;-P

Skrevet

Søvnmangel viser seg best dagen etter.Så i morgen tror jeg du er trøtt.... Men legg deg nå, så får du litt søvn i allefall :)

Skrevet

Delerium?

Så har det et navn altså.

Begynner å bli spent på om jeg sovner ikveld, eller om jeg kommer til å sitte oppe inatt og...

Øynene har vært vidåpne i hele dag. Merkelig. *ler*

Du må si til deg selv at du er trøtt, og at nå skal det blir så deilig å endelig sove o.s.v.

Men det har hendt jeg selv har måtte ty til alkhol eller sovepiller i slike tilstander. Håper du får sove :-=

Gjest Elextra
Skrevet

Det er uvanlig for meg...jeg pleier å sovne bang, og sove til vekkerklokka ringer. Sover ca 7 timer hver natt, så da er 3 timer svært merkelig.

Men jeg skjønner jo at det ikke er så uvanlig når jeg leser det du skriver. :-)

Høres deilig ut å ha så godt sovehjerte, er det til salgs? ;)

Skrevet

Søvnmangel viser seg best dagen etter.Så i morgen tror jeg du er trøtt.... Men legg deg nå, så får du litt søvn i allefall :)

Jeg var trøtt som en strømpe imorges ja.

Kjente nesten ikke igjen mitt eget ansikt da jeg så meg i speilet.

"Hvem pokker er det trøtte trynet?" tenkte jeg og ristet på hodet.

*ler*

Skrevet

Du må si til deg selv at du er trøtt, og at nå skal det blir så deilig å endelig sove o.s.v.

Men det har hendt jeg selv har måtte ty til alkhol eller sovepiller i slike tilstander. Håper du får sove :-=

Jeg fikk sove. :-)

Sovnet kjapt og sov til imorges. Herlig. :-)

Skrevet

Høres deilig ut å ha så godt sovehjerte, er det til salgs? ;)

Jeg kan låne deg litt.

:-)

*sender over litt godt sovehjerte*

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...