Gå til innhold

Trives du i ditt eget selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det. Jeg elsker når jeg har en dag helt for meg selv og kan gjøre det som passer meg, det er da jeg er gladest. Ser jeg noe morsomt på tv, så ler jeg høyt for meg selv. Og ofte tenker jeg så morsomme ting, at jeg ler høyt da også. I crack myself up ;)

Hva med dere?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

4

• Gyda

3

• McLoud

3

• DarkPink

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg stortrives i mitt eget selskap. Skyldes nok at jeg er så ålreit. :o)

Har ingen problemer med å være alene i det hele tatt.

hare1365380455
Skrevet

Javisst! Men jeg er for sjelden alene, men i så fall liker jeg å lese eller se film.

Skrevet

Jeg trives aller best i selskap med en kjæreste. Så kommer meg selv, og så kommer familie og venner =)

Men jeg tror nok man blir mye mer glad i alenetid når man har fått barn?

Skrevet

Jeg er glad i en dag for meg selv men ikke tre fire. Det blir for mange. Og et par uker er nesten uutholdelig.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg liker godt å være alene om dagen/kvelden men jeg sover ikke så godt alene i dobbeltsenga :-(

Skrevet

Jeg elsker å være alene -men ikke i flere dager av gangen.

Skrevet

Ja. jeg trives veldig godt alene. Spes. i ukedagene :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg klarer ikke se film eller høre på cd når jeg er alene. Må ha på tv/radio,og titte innom DOL, ellers føler jeg meg veldig alene. Men gjør jeg det, så stortrives jeg i eget selskap :-) lurer på om andre har det slik?

Skrevet

Jeg trives aller best i selskap med en kjæreste. Så kommer meg selv, og så kommer familie og venner =)

Men jeg tror nok man blir mye mer glad i alenetid når man har fått barn?

Ja, det har nok litt med saken å gjøre :)

Men jeg har egentlig alltid synes det var veldig fint å være alene, selv om jeg er temmelig sosial av meg :)

Skrevet

Jeg elsker å være alene og er det ofte...

Jeg spiser hva jeg vil, ser hva jeg vil på TV, leser herlige bøker og surfer på internett.

Dobbeltsengen er akkurat passe stor til meg og bøkene mine og ingen forstyrrende snorking...

Og velger selv når jeg vil være sosial og synes det er herlig òg.

Skrevet

Ja, jeg trives godt alene. Jeg kan kose meg f.eks. en hel dag. Men ikke om natta. Da er godt med en til i senga.

Skrevet

Ja, jeg trives godt alene. Jeg kan kose meg f.eks. en hel dag. Men ikke om natta. Da er godt med en til i senga.

Natten er jo aller best! Aldri sovet så godt før ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg liker godt å være alene (i begrensede mengder tid, selvfølgelig). Har alltid hatt ganske stort behov for å være alene i mellom. For tiden har jeg så godt som ingen tid helt for meg selv :/.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Jeg elsker å være alene og er det ofte...

Jeg spiser hva jeg vil, ser hva jeg vil på TV, leser herlige bøker og surfer på internett.

Dobbeltsengen er akkurat passe stor til meg og bøkene mine og ingen forstyrrende snorking...

Og velger selv når jeg vil være sosial og synes det er herlig òg.

Har det akkurat som deg!

:o)

Gjest this is a signature
Skrevet

Trives i eget selskap - ja..

Har behov for det tidvis.

Men deilig å finne på ting med venner også..

Det gjelder å finne balansen..;)

Skrevet

Natten er jo aller best! Aldri sovet så godt før ;)

Nei, natta mangler det noe vesentlig hvis jeg sover alene i senga. :)

I dag fikk jeg forresten fjernkontroll til alarmen slik at jeg kan sette den på bare i første etasje (fra senga) når jeg legger meg. Kanskje jeg er litt nattredd uten helt å vite det, og at alarmen gjør at jeg kommer til å kose meg alene i dobbeltsenga jeg også? :-)

Eller - njeei. Tror ikke det. :-(

Skrevet

Nei, natta mangler det noe vesentlig hvis jeg sover alene i senga. :)

I dag fikk jeg forresten fjernkontroll til alarmen slik at jeg kan sette den på bare i første etasje (fra senga) når jeg legger meg. Kanskje jeg er litt nattredd uten helt å vite det, og at alarmen gjør at jeg kommer til å kose meg alene i dobbeltsenga jeg også? :-)

Eller - njeei. Tror ikke det. :-(

Jeg er absolutt ikke mørkeredd, så det er i hvert fall ingen grunn for å ha en mann der. Og liker å sove i fred.

Men morgensex er fint, da ;)

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg klarer ikke se film eller høre på cd når jeg er alene. Må ha på tv/radio,og titte innom DOL, ellers føler jeg meg veldig alene. Men gjør jeg det, så stortrives jeg i eget selskap :-) lurer på om andre har det slik?

Jeg klarer ikke å _ikke_ høre på musikk når jeg er alene, så der er vi nok veldig ulike du..:)

Skrevet

Jeg er absolutt ikke mørkeredd, så det er i hvert fall ingen grunn for å ha en mann der. Og liker å sove i fred.

Men morgensex er fint, da ;)

Mmmmmm - ja til det siste! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...