Glimtipper Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg gjør det. Jeg elsker når jeg har en dag helt for meg selv og kan gjøre det som passer meg, det er da jeg er gladest. Ser jeg noe morsomt på tv, så ler jeg høyt for meg selv. Og ofte tenker jeg så morsomme ting, at jeg ler høyt da også. I crack myself up Hva med dere? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg stortrives i mitt eget selskap. Skyldes nok at jeg er så ålreit. ) Har ingen problemer med å være alene i det hele tatt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Javisst! Men jeg er for sjelden alene, men i så fall liker jeg å lese eller se film. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg trives aller best i selskap med en kjæreste. Så kommer meg selv, og så kommer familie og venner =) Men jeg tror nok man blir mye mer glad i alenetid når man har fått barn? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg er glad i en dag for meg selv men ikke tre fire. Det blir for mange. Og et par uker er nesten uutholdelig. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg liker godt å være alene om dagen/kvelden men jeg sover ikke så godt alene i dobbeltsenga :-( 0 Siter
Sofline Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg elsker å være alene -men ikke i flere dager av gangen. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ja. jeg trives veldig godt alene. Spes. i ukedagene 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg klarer ikke se film eller høre på cd når jeg er alene. Må ha på tv/radio,og titte innom DOL, ellers føler jeg meg veldig alene. Men gjør jeg det, så stortrives jeg i eget selskap :-) lurer på om andre har det slik? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg trives aller best i selskap med en kjæreste. Så kommer meg selv, og så kommer familie og venner =) Men jeg tror nok man blir mye mer glad i alenetid når man har fått barn? Ja, det har nok litt med saken å gjøre Men jeg har egentlig alltid synes det var veldig fint å være alene, selv om jeg er temmelig sosial av meg 0 Siter
hidi Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg elsker å være alene og er det ofte... Jeg spiser hva jeg vil, ser hva jeg vil på TV, leser herlige bøker og surfer på internett. Dobbeltsengen er akkurat passe stor til meg og bøkene mine og ingen forstyrrende snorking... Og velger selv når jeg vil være sosial og synes det er herlig òg. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ja, jeg trives godt alene. Jeg kan kose meg f.eks. en hel dag. Men ikke om natta. Da er godt med en til i senga. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Ja, jeg trives godt alene. Jeg kan kose meg f.eks. en hel dag. Men ikke om natta. Da er godt med en til i senga. Natten er jo aller best! Aldri sovet så godt før 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ja, jeg liker godt å være alene (i begrensede mengder tid, selvfølgelig). Har alltid hatt ganske stort behov for å være alene i mellom. For tiden har jeg så godt som ingen tid helt for meg selv :/. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg elsker å være alene og er det ofte... Jeg spiser hva jeg vil, ser hva jeg vil på TV, leser herlige bøker og surfer på internett. Dobbeltsengen er akkurat passe stor til meg og bøkene mine og ingen forstyrrende snorking... Og velger selv når jeg vil være sosial og synes det er herlig òg. Har det akkurat som deg! ) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Trives i eget selskap - ja.. Har behov for det tidvis. Men deilig å finne på ting med venner også.. Det gjelder å finne balansen.. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Natten er jo aller best! Aldri sovet så godt før Nei, natta mangler det noe vesentlig hvis jeg sover alene i senga. I dag fikk jeg forresten fjernkontroll til alarmen slik at jeg kan sette den på bare i første etasje (fra senga) når jeg legger meg. Kanskje jeg er litt nattredd uten helt å vite det, og at alarmen gjør at jeg kommer til å kose meg alene i dobbeltsenga jeg også? :-) Eller - njeei. Tror ikke det. :-( 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Nei, natta mangler det noe vesentlig hvis jeg sover alene i senga. I dag fikk jeg forresten fjernkontroll til alarmen slik at jeg kan sette den på bare i første etasje (fra senga) når jeg legger meg. Kanskje jeg er litt nattredd uten helt å vite det, og at alarmen gjør at jeg kommer til å kose meg alene i dobbeltsenga jeg også? :-) Eller - njeei. Tror ikke det. :-( Jeg er absolutt ikke mørkeredd, så det er i hvert fall ingen grunn for å ha en mann der. Og liker å sove i fred. Men morgensex er fint, da 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg klarer ikke se film eller høre på cd når jeg er alene. Må ha på tv/radio,og titte innom DOL, ellers føler jeg meg veldig alene. Men gjør jeg det, så stortrives jeg i eget selskap :-) lurer på om andre har det slik? Jeg klarer ikke å _ikke_ høre på musikk når jeg er alene, så der er vi nok veldig ulike du.. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg er absolutt ikke mørkeredd, så det er i hvert fall ingen grunn for å ha en mann der. Og liker å sove i fred. Men morgensex er fint, da Mmmmmm - ja til det siste! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.