rose23 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Har en jeksel med en fylling i som jeg føler blir stadig løsere. Er det noe tannlegen kan gjøre for å feste den igjen? Kan rugle på den med tungen, men prøver å la hver. Redd for å miste tanna mi...samtidig tannlegeskrekk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Er det fyllingen eller jekselen som er løs? Fyllingen er det jo en grei sak å gjøre noe med vil jeg tro, den gamle må bores ut og ny legges i. Er det jekselen som er løs bør du absolutt komme deg til tannlegen for å få en sjekk på om du kan ha noen tannkjøttsykdom. 0 Siter
rose23 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Er det fyllingen eller jekselen som er løs? Fyllingen er det jo en grei sak å gjøre noe med vil jeg tro, den gamle må bores ut og ny legges i. Er det jekselen som er løs bør du absolutt komme deg til tannlegen for å få en sjekk på om du kan ha noen tannkjøttsykdom. Jekselen... men bare en tann som er løs. 0 Siter
Moraki Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jekselen... men bare en tann som er løs. Én tann eller fler, kom deg til tannlegen dersom tennene begynner å bli løse. Du kan ha en tannkjøttsyksom som krever behandling. Gjør det raskt. De er veldig flinke med sånt i dag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.