Gå til innhold

Tankevekkende drøm i natt...

Anbefalte innlegg

Gjest -78 vestNorge
Skrevet

Hei!

Jeg velger å bruke et annet nick nå, men håper likevel på svar/innspill!

I natt drømte jeg at jeg overrasket ble tungekysset av en nær venninne av meg. Jeg lot som om jeg ble sjokka i drømmen, men likte det veeeldig godt egentlig. Det føltes riktig, og ga meg en fantastisk følelse!

Bråvåknet med en skrekkblandet fryd følelse, og klarte ikke å sove etterpå. Har tenkte på denne drømmen mye i dag, og har også truffet på venninnen min som "kysset meg i natt".

Hvorfor i all verden hadde jeg denne drømmen?

I tillegg vil jeg si at min venninne i gift, og noen år eldre enn meg. Selv er jeg singel, men tiltrekkes kun (har jeg alltid trodd i allefall) av menn. Denne venninnen min har vært en veldig god støtte for meg etter et meget tøft år.

Hva er det som skjer med meg nå??

Gjest anonym jeg også for øyeblikket
Skrevet

En drøm kan være bare en drøm. Det behøver ikke å bety noe.

Hør på mitt eksempel. I natt drømte jeg at jeg skulle prøve å forføre trygve hegnar! ha ha. Var veldig interessert i han i drømmen, men jeg skal love han ikke frister mye in real life. Han kunne vært faren min og vel så det.

Skrevet

En drøm betyr sjeldent noe som helst. Jeg drømmer veldig ofte om at jeg dreper noen, drapene er ofte planlagt og ganske makabre. Skulle jeg begynt å analysere disse drømmene mine tror jeg at jeg hadde blitt smågal ;)

Skrevet

En drøm betyr sjeldent noe som helst. Jeg drømmer veldig ofte om at jeg dreper noen, drapene er ofte planlagt og ganske makabre. Skulle jeg begynt å analysere disse drømmene mine tror jeg at jeg hadde blitt smågal ;)

hehe, ifølge det jeg har satt meg inn i så betyr det at du dreper noe i deg selv. Da må du se på hvem du dreper og hva det mennesket står for. Du kvitter deg med f.eks dårlige sider. Ikke verre enn det.

Skrevet

hehe, ifølge det jeg har satt meg inn i så betyr det at du dreper noe i deg selv. Da må du se på hvem du dreper og hva det mennesket står for. Du kvitter deg med f.eks dårlige sider. Ikke verre enn det.

Hehe da må jeg ha utorlig mange dårlige sider da;)

Det er godt jeg kvitter meg med dem:)

Fra spøk til alvor så er jeg litt skeptisk til drømmetyding. Noen av de jeg dreper er folk jeg såvidt kjenner. F.eks i forriggår drømte jeg at jeg drepte en jente som jeg kjente da jeg var ung. Jeg kjente henne heller ikke godt, men hun var datteren til en venninne av mamma. Hun var mye eldre enn meg så vi omgikk ikke hverandre. Jeg drepte henne på en brutal måte og helte all blodet hennes på pepsi max flasker og gjemte dem i kjelleren. I det jeg våkner skal mamma ned i kjelleren og hente seg litt pepsi max hehe. Merkelig greier :P

Skrevet

OVeraskelsen du fikk kan bety at du vil klare å oppnå noe du ikke hadde trodd var mulig. Og det at du likte kysset kan vise til at du får kjærlighet og fred. Var venninnen din glad, så kan du få gode nyheter.

Det trenger ikke bety at du vil tekkes av jenter :)

Jeg har tatt dette fra en drømmesymbolside, du selv ser om det kan stemme.

Skrevet

Fra spøk til alvor så er jeg litt skeptisk til drømmetyding. Noen av de jeg dreper er folk jeg såvidt kjenner. F.eks i forriggår drømte jeg at jeg drepte en jente som jeg kjente da jeg var ung. Jeg kjente henne heller ikke godt, men hun var datteren til en venninne av mamma. Hun var mye eldre enn meg så vi omgikk ikke hverandre. Jeg drepte henne på en brutal måte og helte all blodet hennes på pepsi max flasker og gjemte dem i kjelleren. I det jeg våkner skal mamma ned i kjelleren og hente seg litt pepsi max hehe. Merkelig greier :P

He he.. du er gal ;)

Skrevet

Ved å se på det siste du sier så handler blod om psykisk energi. Det kan være konfrontasjoner med familie el venner, eller at noen tapper energien din. Den som blør kan trenge hjelp. Det å drepe noen i en drøm sier at du må passe temperamentet ditt.

Så er det lagringen din av blod da. Lagrer energi, og er redd din mor skal ta den fra deg.......?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162847050' post='3376340]

He he.. du er gal ;)

Hæ? Var ikke denne drømme helt normal????

Hehe neida jeg har skjønt at jeg er noe smårar ;)

Skrevet

Hæ? Var ikke denne drømme helt normal????

Hehe neida jeg har skjønt at jeg er noe smårar ;)

Smårar er egentlig bare bra :D

Skrevet

Ved å se på det siste du sier så handler blod om psykisk energi. Det kan være konfrontasjoner med familie el venner, eller at noen tapper energien din. Den som blør kan trenge hjelp. Det å drepe noen i en drøm sier at du må passe temperamentet ditt.

Så er det lagringen din av blod da. Lagrer energi, og er redd din mor skal ta den fra deg.......?

"Ved å se på det siste du sier så handler blod om psykisk energi. Det kan være konfrontasjoner med familie el venner, eller at noen tapper energien din. Den som blør kan trenge hjelp. Det å drepe noen i en drøm sier at du må passe temperamentet ditt.

Så er det lagringen din av blod da. Lagrer energi, og er redd din mor skal ta den fra deg.......? "

Hmm det er en del av det du sier her som faktisk kan stemme.. creepy.

Jeg har et voldsomt temperament, kanskje det er derfor jeg ofte dreper noen i drømmene mine?

Og ja det er en persom som tapper mye av energien min.

Det var litt rart at du sa akkurat dette her, jeg har aldri trodd på drømmetyding men her traff du faktisk veldig godt.

Hvor har du lært dette?

Skrevet

"Ved å se på det siste du sier så handler blod om psykisk energi. Det kan være konfrontasjoner med familie el venner, eller at noen tapper energien din. Den som blør kan trenge hjelp. Det å drepe noen i en drøm sier at du må passe temperamentet ditt.

Så er det lagringen din av blod da. Lagrer energi, og er redd din mor skal ta den fra deg.......? "

Hmm det er en del av det du sier her som faktisk kan stemme.. creepy.

Jeg har et voldsomt temperament, kanskje det er derfor jeg ofte dreper noen i drømmene mine?

Og ja det er en persom som tapper mye av energien min.

Det var litt rart at du sa akkurat dette her, jeg har aldri trodd på drømmetyding men her traff du faktisk veldig godt.

Hvor har du lært dette?

Jeg har brukt noen år på å forstå mine egne drømmer, og ser da hva som kan stemme eller ikke. Jeg har lært meg dette via nettsider og erfaring.

Fint hvis du da tar ditt temperament alvorlig og dykker litt i tidligere hendelser som kan ha gjort utslaget (skapt ditt sinne). Det at du vet litt hva drømmen kan bety, kan bidra til at den type drømmer opphører. Det gjenstår å se :)

Skrevet

Hehe, farlig å overnatte hos deg da skjønner jeg.

Skrevet

Jeg har brukt noen år på å forstå mine egne drømmer, og ser da hva som kan stemme eller ikke. Jeg har lært meg dette via nettsider og erfaring.

Fint hvis du da tar ditt temperament alvorlig og dykker litt i tidligere hendelser som kan ha gjort utslaget (skapt ditt sinne). Det at du vet litt hva drømmen kan bety, kan bidra til at den type drømmer opphører. Det gjenstår å se :)

Kan du anbefale noen nettsider om drømmetyding?

Skrevet

Hehe, farlig å overnatte hos deg da skjønner jeg.

Hmm jeg ville ikke sagt farlig, men kanskje litt spennende ;)

Skrevet

Hmm jeg ville ikke sagt farlig, men kanskje litt spennende ;)

Hehe, spennende vil jeg meget godt tro at det er...kommer til natten jeg:-)

Skrevet

Hehe, spennende vil jeg meget godt tro at det er...kommer til natten jeg:-)

Så deilig at du kommer inatt, jeg gleder meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...