Gå til innhold

"Skrytealbum" på nettet?

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'

Jeg vil lage skrytealbum med bilder av barnen til farmor og mormor. Men, jeg syns de man får kjøpt på butikken (de som enten er blå, røde eller grønne) er litt stusselige... Så jeg lurer på om det er noen side på nettet hvor jeg kan laste inn bildene jeg ønsker og få et ferdig album tilsendt hjem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253068-skrytealbum-p%C3%A5-nettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest propell1

Jeg bruker eurofoto.no, der laster jeg opp alle bildene våre og lager kalendere, kopp til farsdagen osv. De har også bøker man kan lage, har ikke testet det men jeg synes de ser bra ut. Jeg brukte FotoKnutsen før, men der vises bildene i litt liten størrelse og på Eurofoto får de jeg tillater det laste ned bildene mine gratis. Det er jo tross alt mine bilder! Jeg er veldig fornøyd med priser og leveransetid, nå har de helt nye og oppdaterte nettsider også. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...