Gå til innhold

Vanskelig situasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Vanskelig å takle
Skrevet

Jeg jobber i en liten bedrift, og har alltid kommet svært godt ut av det med sjefen min. Jeg har på mange måter vært i en særstilling. Det er noe man kan nyte godt av, samtidig som jeg ikke har likt å få goder de andre ikke har fått.

I det siste har alt endret seg, jeg ser fler og fler feil ved sjefen min. Det har begynnt å gå meg på nervene. Jeg er i en slik stilling at jeg burde kunne prate med sjefen og fortelle hva vi som jobber her tenker, samtidig er jeg altfor feig. Jeg er redd for å komme i unåde, for tross alt er det bedre på solsiden,og i tillegg vil jeg ikke gjøre meg til talsmann for alle de andre. Disse tingene som skjer, skjer mer eller mindre med de andre på jobb, men ringvirkningene angår oss alle. I og med at bedriften er liten, er det enda vanskeligere å si fra. Hvordan takler man dette?

Kanskje litt vage opplysninger, men dersom noe fostår noe og kan rådgi litt, eventuelt dele erfaringer... Da blir jeg glad.

Gjest vanskelig å svare
Skrevet

Er det jobbrelatert eller mellom seg og kollegaer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...