Gjest Vanskelig å takle Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg jobber i en liten bedrift, og har alltid kommet svært godt ut av det med sjefen min. Jeg har på mange måter vært i en særstilling. Det er noe man kan nyte godt av, samtidig som jeg ikke har likt å få goder de andre ikke har fått. I det siste har alt endret seg, jeg ser fler og fler feil ved sjefen min. Det har begynnt å gå meg på nervene. Jeg er i en slik stilling at jeg burde kunne prate med sjefen og fortelle hva vi som jobber her tenker, samtidig er jeg altfor feig. Jeg er redd for å komme i unåde, for tross alt er det bedre på solsiden,og i tillegg vil jeg ikke gjøre meg til talsmann for alle de andre. Disse tingene som skjer, skjer mer eller mindre med de andre på jobb, men ringvirkningene angår oss alle. I og med at bedriften er liten, er det enda vanskeligere å si fra. Hvordan takler man dette? Kanskje litt vage opplysninger, men dersom noe fostår noe og kan rådgi litt, eventuelt dele erfaringer... Da blir jeg glad. 0 Siter
Gjest vanskelig å svare Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Er det jobbrelatert eller mellom seg og kollegaer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.