keinstein Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Norske truckførere bryter forskriftene om lastetrucker - åpent på TV. De har ikke lov å kjøre slik de gjør. Maskinen veier 3-6 tonn, og gaffelen kan gå tvers igjennom hodet eller kroppen på et menneske i 10 km/t. Loven og forskriften er svært streng, og strafferammen er 1 år for fører og 2 år for arbeidsgiver. Tenker noen på det? 0 Siter
nick Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg ligger søvnløs om natta og tenker på dette! Neglene er bare fliser! Guri! 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Jeg ligger søvnløs om natta og tenker på dette! Neglene er bare fliser! Guri! Men det hjelper ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 *raaaaap* En av gutta på lageret? 0 Siter
Moraki Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 En av gutta på lageret? Nei, men jeg raper gjerne etter en god slurk pils. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Noen _liker_ å leve litt farlig, vet du... Men det er unødvendig å utsette _andre_ for fare. ) 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Nei, men jeg raper gjerne etter en god slurk pils. Det koster ofte mindre å vise initiativ enn forakt. 0 Siter
Moraki Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det koster ofte mindre å vise initiativ enn forakt. Det koster enda mindre å slå seg på tromma og rape. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Det koster enda mindre å slå seg på tromma og rape. Det koster enda mindre å legge slike meldinger på forumet meldinger. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det koster enda mindre å legge slike meldinger på forumet meldinger. Og det koster enda mindre å rape for seg selv, uten å poste rapet. ) 0 Siter
Osiris Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ola Thune brøt også loven på TV, når han kjørte bil og prata i håndholdt mobil samtidig. Tror ikke noen bryr seg. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Ola Thune brøt også loven på TV, når han kjørte bil og prata i håndholdt mobil samtidig. Tror ikke noen bryr seg. Korsfest! Korsfest! 0 Siter
Osiris Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Korsfest! Korsfest! Du kan ta gift på at jeg ikke gidder å korsfeste verken truckføreren eller Ola Thune. 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 *raaaaap* Hahaha. Det samme tenkte i grunn jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.