Gjest skal kjøpe ny tv Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hva synes dere om disse to tv'ene http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=59394 http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?q=p:922198;c:36211;r:pg 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde styrt unna Mirai. Et lite kjent merke som ikke har fått veldig bra i test. Hadde selv valgt Sony eller Jvc. 0 Siter
nick Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ingenting. 27 tommer widescreen blir alt for lite. Mirai har jeg aldri hørt om, men Samsung er i det minste et kjent merke. Jeg har selv tittet på en 40 tommers Samsung som ser radig bra ut i butikken. 0 Siter
Gjest skal kjøpe ny tv Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ingenting. 27 tommer widescreen blir alt for lite. Mirai har jeg aldri hørt om, men Samsung er i det minste et kjent merke. Jeg har selv tittet på en 40 tommers Samsung som ser radig bra ut i butikken. Dette er bare en tv jeg skal ha på soverommet. Har større tv i stuen. 0 Siter
tula Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Av disse 2 velger du samsung. Det er tross alt et merke som har gjort det rimelig godt på tester. Og det er et kjent merke! Nr 2 har jeg aldri hørt om! Styr unna! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ingenting. 27 tommer widescreen blir alt for lite. Mirai har jeg aldri hørt om, men Samsung er i det minste et kjent merke. Jeg har selv tittet på en 40 tommers Samsung som ser radig bra ut i butikken. Enig. 27 tommer er i minste laget. Ville nok ikke kjøpt mindre enn 37 tommer hvertfall. 0 Siter
Mañana Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Dette er bare en tv jeg skal ha på soverommet. Har større tv i stuen. Hadde gitt Mirai en sjanse jeg dersom det bare var til soverommet...billig var den! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Dette er bare en tv jeg skal ha på soverommet. Har større tv i stuen. Jeg har også en 27" på soverommet, det er akkurat passe stort. 0 Siter
pirko Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Det er vel den billigste modellen til Samsung. Jeg mener å erindre at denne modellen kom ganske dårlig ut i test. Er vel ganske gammel teknologi i denne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.