Gå til innhold

LCD TV

Gjest skal kjøpe ny tv

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg hadde styrt unna Mirai. Et lite kjent merke som ikke har fått veldig bra i test.

Hadde selv valgt Sony eller Jvc.

Skrevet

Ingenting. 27 tommer widescreen blir alt for lite. Mirai har jeg aldri hørt om, men Samsung er i det minste et kjent merke. Jeg har selv tittet på en 40 tommers Samsung som ser radig bra ut i butikken.

Gjest skal kjøpe ny tv
Skrevet

Ingenting. 27 tommer widescreen blir alt for lite. Mirai har jeg aldri hørt om, men Samsung er i det minste et kjent merke. Jeg har selv tittet på en 40 tommers Samsung som ser radig bra ut i butikken.

Dette er bare en tv jeg skal ha på soverommet. Har større tv i stuen.

Skrevet

Av disse 2 velger du samsung. Det er tross alt et merke som har gjort det rimelig godt på tester. Og det er et kjent merke!

Nr 2 har jeg aldri hørt om! Styr unna!

candyqueen_83
Skrevet

Enig. 27 tommer er i minste laget. Ville nok ikke kjøpt mindre enn 37 tommer hvertfall.

Skrevet

Hadde gitt Mirai en sjanse jeg dersom det bare var til soverommet...billig var den!

Skrevet

Jeg har også en 27" på soverommet, det er akkurat passe stort.

Skrevet

Det er vel den billigste modellen til Samsung. Jeg mener å erindre at denne modellen kom ganske dårlig ut i test. Er vel ganske gammel teknologi i denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...