Moraki Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hvorfor er det ikke Nynne på Tv3 nå? Skal ikke det gå på mandager klokka 21.20? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 tv3 mandager 19.00. De tok heldigvis til vettet og satt opp Akutten igjen! Jippi!! 0 Siter
Moraki Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Glem det, fant det. Det går kl 19.00. Selvfølgelig måtte teite TV3 bytte sendetid. Kjøss meg i rævva sier jeg bare. %&%¤%&%#¤#%¤#%¤ !! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det har flyttet til 19:00 pga akutten Lurer på om noen ved om det går i reprise? 0 Siter
Moraki Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Det har flyttet til 19:00 pga akutten Lurer på om noen ved om det går i reprise? Samma det. Akutten suger. Det går jo ikke annet enn helsepersonellserier på TV for tiden. Er dritlei helsegreier. At jeg bare kan la være å se på? Nja.. ja, njei... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det har flyttet til 19:00 pga akutten Lurer på om noen ved om det går i reprise? Tror det gikk i reprise på lørdager eller søndager. Uansett - det er jo like mye reklame som serie - ca. 50% - til å bli gal av! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Samma det. Akutten suger. Det går jo ikke annet enn helsepersonellserier på TV for tiden. Er dritlei helsegreier. At jeg bare kan la være å se på? Nja.. ja, njei... *Hehe* Jeg følger ikke med på noen sånne serier for tiden (kun CSI), men jeg husker en gang eksen min noe oppgitt og forundret utbrøt:"Hva er det egentlig med dere damer og legeserier på tv!?!" ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.