Gå til innhold

Se kosthold og sykelig fedme på NRK1 nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest en lettere bekymret mamma

ok, nå ser jeg det. Så bare "historiebilder" hver gang jeg svitchet innom :o)

Ja, dette er et sammensatt program. Først viser de mishandling av negerslaver som jobbet på sukkerplantasjer, så viser de barnesykehus hvor Burger King har fått lokale.

Annonse

Etter dette programmet, er mine dager som Cola-avhengig over!

Jeg blir kvalm av sukkerprodusentene og hele USA.

Programmet gjør meg så sint, at det er fare for hjerteatakk her i huset!!!

Huff, da, jeg håper at hjertet ditt er i det robuste lunet i kveld. Men det virker som om vi foreldre bør snakke med ungene våre om både det ene og andre.

Huff, da, jeg håper at hjertet ditt er i det robuste lunet i kveld. Men det virker som om vi foreldre bør snakke med ungene våre om både det ene og andre.

Må bare vente til hjertet har stabilisert seg litt...

Heldigvis drikker mine barn vann med smak eller sukkerfritt. Skal forsøke å gå over til Farris med sitronsmak selv. Og drikke litt mer kaffe på dagtid...

Men de to yngste er glad i godteri, og det har de ikke etter meg. Jeg rører aldri godiser,.

Så jeg snakker med dem om det, men da gjerne i forbindelse med tennene, fordi ingen av dem er overvektige...Men det skal definitivt på agendaen igjen!

Må bare vente til hjertet har stabilisert seg litt...

Heldigvis drikker mine barn vann med smak eller sukkerfritt. Skal forsøke å gå over til Farris med sitronsmak selv. Og drikke litt mer kaffe på dagtid...

Men de to yngste er glad i godteri, og det har de ikke etter meg. Jeg rører aldri godiser,.

Så jeg snakker med dem om det, men da gjerne i forbindelse med tennene, fordi ingen av dem er overvektige...Men det skal definitivt på agendaen igjen!

Rører du aldri godiser? Mistenkelig perfekt, spør du meg.

Så perfekte er vi ikke her i huset. Hverdagen er ganske traust, men det er de syndige utskeielsene som får oss til å le - av oss selv. Og det kjennes ganske sundt ut, det også.

Rører du aldri godiser? Mistenkelig perfekt, spør du meg.

Så perfekte er vi ikke her i huset. Hverdagen er ganske traust, men det er de syndige utskeielsene som får oss til å le - av oss selv. Og det kjennes ganske sundt ut, det også.

Det eneste søte jeg har fått i meg til nå er Cola! Jeg kan ikke fordra godteri, men jeg er langtfra perfekt...Røyker som en svamp.

Men i matveien er jeg nok "ufrivillig" sunn. Bare blitt sånn.

Annonse

Gjest Calóni

Ja, dessverre... Vi sier det på sørlandet!

En svamp suger til seg væske som jeg suger i meg sigaretter...

Hm...egentlig så er det vel "drikker som en svamp", etter som svampen "drikker" mye, altså har stor oppsugningsevne. Men at sørlendingene har klart å overføre det til røyk også, det skal jeg ikke krangle på ;)

Hm...egentlig så er det vel "drikker som en svamp", etter som svampen "drikker" mye, altså har stor oppsugningsevne. Men at sørlendingene har klart å overføre det til røyk også, det skal jeg ikke krangle på ;)

Du vet, sørlendingene drikker så lite, men røyker desto mer...

He, he som de sier; -vi vet at Jesus gjorde vann om til vin, men mi liger det ikkje...!

Hadde helt glemt uttrykket -å drikke som en svamp. Fortrengt, kanskje?

Du vet, sørlendingene drikker så lite, men røyker desto mer...

He, he som de sier; -vi vet at Jesus gjorde vann om til vin, men mi liger det ikkje...!

Hadde helt glemt uttrykket -å drikke som en svamp. Fortrengt, kanskje?

Opprinnelig het det vel "røyke som en skorstein" og "drikke som en svamp".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...