Gå til innhold

Fordeler/ulemper ved å være singel

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

13

• tula

5

• ShitDiddelyDo

4

• hidi

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hoho stilig skrevet!

Dette burde du sende inn til en avis eller noe, som flere foreslo.

Skrevet

Hehe, livets realiteter er ikke alltid like morsomt å se:-)

Forresten hadde du sluppet å snakke fotball med meg, jeg orker ikke å se to sekunder på en fotballkamp en gang og snakke om det er enda værre.

De hoier, skriker og bærer seg og kaller opp motpartens tilhenger, helst skal de banke dem gule og blå, så er det krav om trenerens avgang at han må gå på dagen osv. Vi stammer nok fra apene, tror ikke det er så mange generasjoner siden heller:-)

Selv om du skulle slumpe til å snakke om fotball, så er det uansett ikke forventet at jeg svarer noe fornuftig med munnen full ;)

Skrevet

Hehe... vurdert å sende denne til en avis eller et blad for å spe på inntekten? Dette var morsom lesningn om singellivets realiteter. :-)

Men ps: det finnes også menn som ikke interesserer seg for fotball. Jeg kjenner noen få, men min kjære er desverre ikke en av dem. Til gjengjeld liker han ikke TV-spill.

Takk for det :)

Det er nok ikke bra nok for noen avis, skrev det bare på en halvtime og de forventer nok litt bedre :)

Skrevet

hoho stilig skrevet!

Dette burde du sende inn til en avis eller noe, som flere foreslo.

Tusen takk :)

Tror nok aviser har litt høyere krav enn som så, men kanskje en dag :)

Skrevet

Skjønn du er =)

Men jo, det går helt fint an å få mye sex kjapt når man er singel. Du må bare trashe deg opp (ned?) litt og gå ut på byn =p

Skrevet

Skjønn du er =)

Men jo, det går helt fint an å få mye sex kjapt når man er singel. Du må bare trashe deg opp (ned?) litt og gå ut på byn =p

Ta med Squishy, da? ;)

Skrevet

Selv om du skulle slumpe til å snakke om fotball, så er det uansett ikke forventet at jeg svarer noe fornuftig med munnen full ;)

Hehe, det er sant, det blir vel bare gurgle lyder.

Skrevet

Hehe...

Det værste er at god sex er en tilvenningssak også. Sjelden det er kvalitet på en ons. Men når man først har en ons (fryktelig sjelden!) så er man gjerne fornøyd med det man får :)

Skrevet

Hehe...

Det værste er at god sex er en tilvenningssak også. Sjelden det er kvalitet på en ons. Men når man først har en ons (fryktelig sjelden!) så er man gjerne fornøyd med det man får :)

Nå er jeg nok litt for innbarka familiemor til å være bevandret i uttrykk fra singellivet.

Men når jeg nå er havnet i den kategorien selv, er det vel på tide å utvide ordforrådet sitt litt.

Så hva er et ons!???

Skrevet

Jeg kan skrive under på alt det der, etter å a vært alene med poden fra han var 1/2 til 5,5 år...

Nå er jeg nettopp blitt samboer (med en fotballidot). Foreløpig går det ganske bra, flere fordeler enn ulemper:)

candyqueen_83
Skrevet

Nå er jeg nok litt for innbarka familiemor til å være bevandret i uttrykk fra singellivet.

Men når jeg nå er havnet i den kategorien selv, er det vel på tide å utvide ordforrådet sitt litt.

Så hva er et ons!???

One Night Stand. En natts knull :P

Skrevet

Så hva er et ons!???

Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? :-)

Skrevet

Takk for det :)

Det er nok ikke bra nok for noen avis, skrev det bare på en halvtime og de forventer nok litt bedre :)

Jeg har studert journalistikk, og de beste artiklene jeg skrev var de som bare ble rablet ned. Når jeg måtte tenke veldig igjennom hva jeg skulle skrive, ble det ikke like bra. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? :-)

Lykke til med ons-en. :)

Skrevet

One Night Stand. En natts knull :P

One Night Stand!!!

Selvfølgelig!

Det vet jeg hva er vet du;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...