amber sun Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 hoho stilig skrevet! Dette burde du sende inn til en avis eller noe, som flere foreslo. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Hehe, livets realiteter er ikke alltid like morsomt å se:-) Forresten hadde du sluppet å snakke fotball med meg, jeg orker ikke å se to sekunder på en fotballkamp en gang og snakke om det er enda værre. De hoier, skriker og bærer seg og kaller opp motpartens tilhenger, helst skal de banke dem gule og blå, så er det krav om trenerens avgang at han må gå på dagen osv. Vi stammer nok fra apene, tror ikke det er så mange generasjoner siden heller:-) Selv om du skulle slumpe til å snakke om fotball, så er det uansett ikke forventet at jeg svarer noe fornuftig med munnen full 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Hehe... vurdert å sende denne til en avis eller et blad for å spe på inntekten? Dette var morsom lesningn om singellivets realiteter. :-) Men ps: det finnes også menn som ikke interesserer seg for fotball. Jeg kjenner noen få, men min kjære er desverre ikke en av dem. Til gjengjeld liker han ikke TV-spill. Takk for det Det er nok ikke bra nok for noen avis, skrev det bare på en halvtime og de forventer nok litt bedre 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Hehe. Morsom lesning. ) Takk 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 hoho stilig skrevet! Dette burde du sende inn til en avis eller noe, som flere foreslo. Tusen takk Tror nok aviser har litt høyere krav enn som så, men kanskje en dag 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Skjønn du er =) Men jo, det går helt fint an å få mye sex kjapt når man er singel. Du må bare trashe deg opp (ned?) litt og gå ut på byn =p 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Skjønn du er =) Men jo, det går helt fint an å få mye sex kjapt når man er singel. Du må bare trashe deg opp (ned?) litt og gå ut på byn =p Ta med Squishy, da? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Selv om du skulle slumpe til å snakke om fotball, så er det uansett ikke forventet at jeg svarer noe fornuftig med munnen full Hehe, det er sant, det blir vel bare gurgle lyder. 0 Siter
lonelyP Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hehe... Det værste er at god sex er en tilvenningssak også. Sjelden det er kvalitet på en ons. Men når man først har en ons (fryktelig sjelden!) så er man gjerne fornøyd med det man får 0 Siter
tula Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hehe... Det værste er at god sex er en tilvenningssak også. Sjelden det er kvalitet på en ons. Men når man først har en ons (fryktelig sjelden!) så er man gjerne fornøyd med det man får Nå er jeg nok litt for innbarka familiemor til å være bevandret i uttrykk fra singellivet. Men når jeg nå er havnet i den kategorien selv, er det vel på tide å utvide ordforrådet sitt litt. Så hva er et ons!??? 0 Siter
mumitrollet Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg kan skrive under på alt det der, etter å a vært alene med poden fra han var 1/2 til 5,5 år... Nå er jeg nettopp blitt samboer (med en fotballidot). Foreløpig går det ganske bra, flere fordeler enn ulemper:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Nå er jeg nok litt for innbarka familiemor til å være bevandret i uttrykk fra singellivet. Men når jeg nå er havnet i den kategorien selv, er det vel på tide å utvide ordforrådet sitt litt. Så hva er et ons!??? One Night Stand. En natts knull 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Ta med Squishy, da? Good point.. =p Pappahelg? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Nå er jeg nok litt for innbarka familiemor til å være bevandret i uttrykk fra singellivet. Men når jeg nå er havnet i den kategorien selv, er det vel på tide å utvide ordforrådet sitt litt. Så hva er et ons!??? Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Takk for det Det er nok ikke bra nok for noen avis, skrev det bare på en halvtime og de forventer nok litt bedre Jeg har studert journalistikk, og de beste artiklene jeg skrev var de som bare ble rablet ned. Når jeg måtte tenke veldig igjennom hva jeg skulle skrive, ble det ikke like bra. :-) 0 Siter
tula Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? :-) Det har jeg vet du. [email protected] 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? :-) Lykke til med ons-en. 0 Siter
tula Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 One Night Stand. En natts knull One Night Stand!!! Selvfølgelig! Det vet jeg hva er vet du;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.