Gjest Vanlig månemåler Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 hehe takk for gode svar!! håper på å finne en løsning selv, og at det ikke går for lang tid! men.. nå skal jeg sove.. natta sove godt! Natta, og sov godt! ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg hadde ikke gitt han noe som helst tror jeg. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Sier meg enig med Mary Poppins i at du ikke skal gi gave i det hele tatt, etter jeg fikk vite mer. Du bør ikke gi han noen oppmerksomhet i det hele tatt. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Kjære deg. Du har _ingen_ grunn til å ha dårlig samvittighet for at han har det vondt. Dette spillet han spiller er typisk for psykopater; de vil ha medlidenhet fra andre. Tenk på deg selv. Jeg råder deg til å holde deg totalt unna din far. Ikke la han ødelegg mer enn han allerede har gjort. Forstår at du har det svært vondt. Snakker du med din mor om hvordan du har det? *Klem* fra meg vet... men det er vanskelig. er nesten umulig å snakke med mamma. hun er sliten og grinete så ofte, så jeg holder det unna henne... blir bedre når jeg flytter ut osv. tror jeg! tviler sterkt på at det blir noe på han til jul i år.. har ikke lyst til å gi noe ihvertfall!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.