Gå til innhold

julegave

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

hehe :) takk for gode svar!! håper på å finne en løsning selv, og at det ikke går for lang tid! men.. nå skal jeg sove.. natta :) sove godt!

Natta, og sov godt!

:o)

Skrevet

Jeg hadde ikke gitt han noe som helst tror jeg.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Sier meg enig med Mary Poppins i at du ikke skal gi gave i det hele tatt, etter jeg fikk vite mer. Du bør ikke gi han noen oppmerksomhet i det hele tatt.

Skrevet

Kjære deg. Du har _ingen_ grunn til å ha dårlig samvittighet for at han har det vondt. Dette spillet han spiller er typisk for psykopater; de vil ha medlidenhet fra andre.

Tenk på deg selv. Jeg råder deg til å holde deg totalt unna din far. Ikke la han ødelegg mer enn han allerede har gjort.

Forstår at du har det svært vondt. Snakker du med din mor om hvordan du har det?

*Klem* fra meg

vet... men det er vanskelig.

er nesten umulig å snakke med mamma. hun er sliten og grinete så ofte, så jeg holder det unna henne... blir bedre når jeg flytter ut osv. tror jeg!

tviler sterkt på at det blir noe på han til jul i år.. har ikke lyst til å gi noe ihvertfall!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...