Gå til innhold

Har spurt før, men MÅ spørre igjen, hvilken kunstner er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest måmåmåmåvite
Skrevet

http://tinyurl.com/w3stk

MÅ finne det ut, har lett og lett!

Setter veldig stor pris på hjelp!

Og jeg tror ikke det er Henrik Wergeland eller Rembrandt...HW hadde briller og Rembrandt var fetere/hadde mørkere hår.

Gjest måmåmåmåvite
Skrevet

Da vinci?? (eller hvordan det skrives)

Neppe:(

Skrevet

Han hører helt sikkert til på Rembrandts tid, og Da Vincis. Bakgrunnen og klærne ser ut som italiensk renessanse. Jeg har ikke tilgang til kunstbøker her jeg sitter, men søk på italiensk renessanse og malere, så finner du han nok.

Gjest måmåmåmåvite
Skrevet

Han hører helt sikkert til på Rembrandts tid, og Da Vincis. Bakgrunnen og klærne ser ut som italiensk renessanse. Jeg har ikke tilgang til kunstbøker her jeg sitter, men søk på italiensk renessanse og malere, så finner du han nok.

Tusen takk! Det hjalp meg , jeg fant fram til at det var Raphael! Du aner ikke hvor mye du har hjulpet meg nå...har sittet og søkt på dette i hele natt, men ante jo ikke om det var norsk/utenlandsk osv. Hjertelig:)

Gjest måmåmåmåvite
Skrevet

Tusen takk! Det hjalp meg , jeg fant fram til at det var Raphael! Du aner ikke hvor mye du har hjulpet meg nå...har sittet og søkt på dette i hele natt, men ante jo ikke om det var norsk/utenlandsk osv. Hjertelig:)

Må bare presisere, at det er han som har *malt* det, men at det ikke er et selvportrett slik jeg trodde i utgangspunktet:) Puh!

Gjest måmåmåmåvite
Skrevet

Må bare presisere, at det er han som har *malt* det, men at det ikke er et selvportrett slik jeg trodde i utgangspunktet:) Puh!

NEI, ikke Raphael, men Pietro Perugino:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...