Gå til innhold

Svigerfar skal til Colombia - trenger tips

Anbefalte innlegg

Svigerfar skal til Colombia på ferie. i slutten av november.. han blir i to uker. Han skal treffe ei han har møtt på internett... De3t er jo litt spesielt,, men hyggelig at han får se fødelandet til knerten vår..

Jeg regner med at han vet hva han gjør!!!

Han spurte meg om jeg visst hvordan prisnivået var der nå.., men det er over 3 år siden vi var der så jeg er nok ikke den rette å spørre.

Men her på DOl så har vi noen som kan kanskje komme med en oppdatering.?

Jeg synes jo at svigers er tøff som kaster seg ut i det.. han bestillte billetter på internett i går kveld og kommer seg til Bogota for 7300,- . Ikke så værst pris dette?

Håper noen kan si litt om prisnivået nå og evt andre tips..

Vi har sjekket opp ang visum, det trenger han ikke.. Han var med oss på ferie i fjor til Kambodsja og Thailand så han har jo endel vaksiner fra før.. Jeg har bedt han om å ringe vaksinasjonskontoret fordi de kan svare best der, de vet jo hva han har fra før.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253148-svigerfar-skal-til-colombia-trenger-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...