Gå til innhold

Printeren printer ut i gult og sort.

Anbefalte innlegg

Gjest høstbladet
Skrevet

Den første siden ble gul, den andre sort. Det er nok sort farge i printeren, så hvorfor skjer dette?

Skrevet

Den er vel tom for rødt og blått da kanskje?

candyqueen_83
Skrevet

kanskje den er LSK fan????

Eller Bodø/Glimt? :P

Skrevet

Tette dyser?

Kjør renseprogram eller legg skrivehodet i varmt vann og to dråper zalo.

Skrivere er forbruksvare.

Kjøp en med adskilte patroner som du får kjøpt piratblekk til.

Ellers så er fargelasere ganske billig nå.

Skrevet

Tette dyser?

Kjør renseprogram eller legg skrivehodet i varmt vann og to dråper zalo.

Skrivere er forbruksvare.

Kjøp en med adskilte patroner som du får kjøpt piratblekk til.

Ellers så er fargelasere ganske billig nå.

:S Om man gjør det du foreslår så ødelegger du jo bare skriveren...om det er garranti på den, så ring support:)

Faike patroner børr enn ikke bruke da det kan ødelegge garrantien, og dessuten få hele printeren til å gå i lufta:O

Skrevet

:S Om man gjør det du foreslår så ødelegger du jo bare skriveren...om det er garranti på den, så ring support:)

Faike patroner børr enn ikke bruke da det kan ødelegge garrantien, og dessuten få hele printeren til å gå i lufta:O

Jeg har nå gjort det med mange, men som regel er det mere feil. Så det beste er å kjøpe ny ved minste trøbbel.

Skrevet

Jeg har nå gjort det med mange, men som regel er det mere feil. Så det beste er å kjøpe ny ved minste trøbbel.

Neh... det spørst da på hvor mye du klarer å ødelegge den selv, og klart det om du ødelegger noe så blir det jo flere feil;)

Skrevet

Neh... det spørst da på hvor mye du klarer å ødelegge den selv, og klart det om du ødelegger noe så blir det jo flere feil;)

Det går fint an å skylle skrivehodet og tørke det igjen. Hvorfor sier du at det ødelegger skriveren?

Jeg fikset min sånn, den hadde akkurat samme symptomer som høstbladet sin skriver. I tillegg skiftet jeg patroner, men hovedproblemet var at hodet var helt sauset inn - antageligvis av en ødelagt dyse.

Skrevet

Det er ikke så mye galt som kan skje, sett i lys av at det koster minst 1000 kr å reparere uansett. Mer enn en ny skriver.

Skrevet

Det er ikke så mye galt som kan skje, sett i lys av at det koster minst 1000 kr å reparere uansett. Mer enn en ny skriver.

greit nok at det koster å reparer:P MEN har man garranti, så er man jo sikkra i 2 år fremmover da:)

Skrevet

Det går fint an å skylle skrivehodet og tørke det igjen. Hvorfor sier du at det ødelegger skriveren?

Jeg fikset min sånn, den hadde akkurat samme symptomer som høstbladet sin skriver. I tillegg skiftet jeg patroner, men hovedproblemet var at hodet var helt sauset inn - antageligvis av en ødelagt dyse.

Vel etter alt hva jeg har lært om skrivere;) så er dette no no å gjøre, på alle måter, men er det en gammel skriver, så ja hvorfor ikke:)

Skrivere er så billig idag uansett...

Skrevet

greit nok at det koster å reparer:P MEN har man garranti, så er man jo sikkra i 2 år fremmover da:)

Man har da ikke 2 års garanti på forbruksvare som blekk ;-)

Skrivere som går i lufta vil jeg anta at du får igjen penger på...

Skrevet

Med ekstra og gunstigere fabrikkgaranti oppå lovens reklamasjonsrett, så er det sikkert fint.

Men skyldes feilen dårlig vedlikehold eller utenforliggende årsaker, så får du regning allikevel.

Skrevet

Man har da ikke 2 års garanti på forbruksvare som blekk ;-)

Skrivere som går i lufta vil jeg anta at du får igjen penger på...

Nei, og det har jeg ikke sagt heller, garrantitiden på blekkpatroner er 3 mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...