Gjest høstbladet Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Den første siden ble gul, den andre sort. Det er nok sort farge i printeren, så hvorfor skjer dette? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Den er vel tom for rødt og blått da kanskje? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 kanskje den er LSK fan???? Eller Bodø/Glimt? 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Tette dyser? Kjør renseprogram eller legg skrivehodet i varmt vann og to dråper zalo. Skrivere er forbruksvare. Kjøp en med adskilte patroner som du får kjøpt piratblekk til. Ellers så er fargelasere ganske billig nå. 0 Siter
hidi Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 kanskje den er LSK fan???? Heia Start,heia Start! 0 Siter
Mistera Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Tette dyser? Kjør renseprogram eller legg skrivehodet i varmt vann og to dråper zalo. Skrivere er forbruksvare. Kjøp en med adskilte patroner som du får kjøpt piratblekk til. Ellers så er fargelasere ganske billig nå. :S Om man gjør det du foreslår så ødelegger du jo bare skriveren...om det er garranti på den, så ring support:) Faike patroner børr enn ikke bruke da det kan ødelegge garrantien, og dessuten få hele printeren til å gå i lufta:O 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 :S Om man gjør det du foreslår så ødelegger du jo bare skriveren...om det er garranti på den, så ring support:) Faike patroner børr enn ikke bruke da det kan ødelegge garrantien, og dessuten få hele printeren til å gå i lufta:O Jeg har nå gjort det med mange, men som regel er det mere feil. Så det beste er å kjøpe ny ved minste trøbbel. 0 Siter
Mistera Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg har nå gjort det med mange, men som regel er det mere feil. Så det beste er å kjøpe ny ved minste trøbbel. Neh... det spørst da på hvor mye du klarer å ødelegge den selv, og klart det om du ødelegger noe så blir det jo flere feil;) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Neh... det spørst da på hvor mye du klarer å ødelegge den selv, og klart det om du ødelegger noe så blir det jo flere feil;) Det går fint an å skylle skrivehodet og tørke det igjen. Hvorfor sier du at det ødelegger skriveren? Jeg fikset min sånn, den hadde akkurat samme symptomer som høstbladet sin skriver. I tillegg skiftet jeg patroner, men hovedproblemet var at hodet var helt sauset inn - antageligvis av en ødelagt dyse. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Neh... det spørst da på hvor mye du klarer å ødelegge den selv, og klart det om du ødelegger noe så blir det jo flere feil;) Det er ikke så mye galt som kan skje, sett i lys av at det koster minst 1000 kr å reparere uansett. Mer enn en ny skriver. 0 Siter
Mistera Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Det er ikke så mye galt som kan skje, sett i lys av at det koster minst 1000 kr å reparere uansett. Mer enn en ny skriver. greit nok at det koster å reparer:P MEN har man garranti, så er man jo sikkra i 2 år fremmover da:) 0 Siter
Mistera Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Det går fint an å skylle skrivehodet og tørke det igjen. Hvorfor sier du at det ødelegger skriveren? Jeg fikset min sånn, den hadde akkurat samme symptomer som høstbladet sin skriver. I tillegg skiftet jeg patroner, men hovedproblemet var at hodet var helt sauset inn - antageligvis av en ødelagt dyse. Vel etter alt hva jeg har lært om skrivere;) så er dette no no å gjøre, på alle måter, men er det en gammel skriver, så ja hvorfor ikke:) Skrivere er så billig idag uansett... 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 greit nok at det koster å reparer:P MEN har man garranti, så er man jo sikkra i 2 år fremmover da:) Man har da ikke 2 års garanti på forbruksvare som blekk ;-) Skrivere som går i lufta vil jeg anta at du får igjen penger på... 0 Siter
keinstein Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 greit nok at det koster å reparer:P MEN har man garranti, så er man jo sikkra i 2 år fremmover da:) Med ekstra og gunstigere fabrikkgaranti oppå lovens reklamasjonsrett, så er det sikkert fint. Men skyldes feilen dårlig vedlikehold eller utenforliggende årsaker, så får du regning allikevel. 0 Siter
Mistera Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Man har da ikke 2 års garanti på forbruksvare som blekk ;-) Skrivere som går i lufta vil jeg anta at du får igjen penger på... Nei, og det har jeg ikke sagt heller, garrantitiden på blekkpatroner er 3 mnd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.