Sofline Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/01/18/454712.html Jeg har akkurat lest ferdig boken hans - har gått ned 4 kilo bare ved å lese den *LOL* (det er ikke jug engang) Den dietten der høres ikke bra ut når det gjelder hjerte- og karsykdommer. 0 Siter
Gjest hlk Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Den dietten der høres ikke bra ut når det gjelder hjerte- og karsykdommer. Helt feil-les deg opp på emnet. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Helt feil-les deg opp på emnet. Har gjort det og vet hva jeg snakker om. 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Den dietten der høres ikke bra ut når det gjelder hjerte- og karsykdommer. JO -det er nettopp det den er. Det er jo den kosten folk levde av før, må du huske på. 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Har gjort det og vet hva jeg snakker om. hvordan da? 0 Siter
Sofline Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 JO -det er nettopp det den er. Det er jo den kosten folk levde av før, må du huske på. Dokumentasjon, takk! :-) Leser han påstår det er den kosten man levde av for 100 år siden. Det er det absolutt ikke. Maten for 100-150 år siden var korn (flatbrød, grøt), poteter, kålrabbi, melkeprodukter og fisk (gjerne salt sild). Kjøtt var ikke noe man fikk til hver dag, og det var i hvertfall ikke hovedmengden på tallerkenen. Denne kosten kan ikke sammenlignes med det han sier om å kutte ut absolutt alle karbohydrater, evt. tillate litt grønnsaker. 0 Siter
Atene Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Dokumentasjon, takk! :-) Leser han påstår det er den kosten man levde av for 100 år siden. Det er det absolutt ikke. Maten for 100-150 år siden var korn (flatbrød, grøt), poteter, kålrabbi, melkeprodukter og fisk (gjerne salt sild). Kjøtt var ikke noe man fikk til hver dag, og det var i hvertfall ikke hovedmengden på tallerkenen. Denne kosten kan ikke sammenlignes med det han sier om å kutte ut absolutt alle karbohydrater, evt. tillate litt grønnsaker. Og jeg kan jo legge til at de færreste satt foran en pc og jobbet for 100 år siden. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Dokumentasjon, takk! :-) Leser han påstår det er den kosten man levde av for 100 år siden. Det er det absolutt ikke. Maten for 100-150 år siden var korn (flatbrød, grøt), poteter, kålrabbi, melkeprodukter og fisk (gjerne salt sild). Kjøtt var ikke noe man fikk til hver dag, og det var i hvertfall ikke hovedmengden på tallerkenen. Denne kosten kan ikke sammenlignes med det han sier om å kutte ut absolutt alle karbohydrater, evt. tillate litt grønnsaker. Jeg har ingen tro på at denne kosten er sunn over tid. Du kan jo heller aldri unne deg en kake for den er det masse sukker i også. Det blir veldig ensidig kosthold med lite vitaminer og mineraler. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg har ingen tro på at denne kosten er sunn over tid. Du kan jo heller aldri unne deg en kake for den er det masse sukker i også. Det blir veldig ensidig kosthold med lite vitaminer og mineraler. Enig. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Enig. Man skal jo leve også, ikke bare spise for å være slank 0 Siter
Sofline Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Man skal jo leve også, ikke bare spise for å være slank Nemlig, mmmm... kake... :-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Dokumentasjon, takk! :-) Leser han påstår det er den kosten man levde av for 100 år siden. Det er det absolutt ikke. Maten for 100-150 år siden var korn (flatbrød, grøt), poteter, kålrabbi, melkeprodukter og fisk (gjerne salt sild). Kjøtt var ikke noe man fikk til hver dag, og det var i hvertfall ikke hovedmengden på tallerkenen. Denne kosten kan ikke sammenlignes med det han sier om å kutte ut absolutt alle karbohydrater, evt. tillate litt grønnsaker. han holder vel på nå med den dokumentasjonen. Og snakker masse om inuittene. Det er jo spenennde da - for jeg har prøvde dette nå i 2 uker og gått ned 4 kilo - hihi. MEN, hva er det som gjør at asiatere kan spise så mye søte sauser og ris? De må da være anderledes satt sammen - enn i alle fall meg. Jeg er nok av "jegerblod" jeg også - som SSS er. Jeg tror vi er ulike inni -og det at noen av oss legger voldsomt på oss av det andre bare slepper en fis av og blir ferdig med - det tilsier jo at vi er ulike, sant? Han snakker KUN om de som veier farlig mye - og da virker det! Det har de masse undersøkelser på 0 Siter
Sofline Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 han holder vel på nå med den dokumentasjonen. Og snakker masse om inuittene. Det er jo spenennde da - for jeg har prøvde dette nå i 2 uker og gått ned 4 kilo - hihi. MEN, hva er det som gjør at asiatere kan spise så mye søte sauser og ris? De må da være anderledes satt sammen - enn i alle fall meg. Jeg er nok av "jegerblod" jeg også - som SSS er. Jeg tror vi er ulike inni -og det at noen av oss legger voldsomt på oss av det andre bare slepper en fis av og blir ferdig med - det tilsier jo at vi er ulike, sant? Han snakker KUN om de som veier farlig mye - og da virker det! Det har de masse undersøkelser på Jada, jeg tror på at det virker for mange. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.