Gå til innhold

Slanking og økonomi

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

21

• flisa

7

• fei1365380229

6

• Katt-ja

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den dietten der høres ikke bra ut når det gjelder hjerte- og karsykdommer.

Helt feil-les deg opp på emnet.

Skrevet

Helt feil-les deg opp på emnet.

Har gjort det og vet hva jeg snakker om.

Skrevet

Den dietten der høres ikke bra ut når det gjelder hjerte- og karsykdommer.

JO -det er nettopp det den er. Det er jo den kosten folk levde av før, må du huske på.

Skrevet

JO -det er nettopp det den er. Det er jo den kosten folk levde av før, må du huske på.

Dokumentasjon, takk! :-)

Leser han påstår det er den kosten man levde av for 100 år siden. Det er det absolutt ikke. Maten for 100-150 år siden var korn (flatbrød, grøt), poteter, kålrabbi, melkeprodukter og fisk (gjerne salt sild). Kjøtt var ikke noe man fikk til hver dag, og det var i hvertfall ikke hovedmengden på tallerkenen.

Denne kosten kan ikke sammenlignes med det han sier om å kutte ut absolutt alle karbohydrater, evt. tillate litt grønnsaker.

Skrevet

Leser han påstår det er den kosten man levde av for 100 år siden. Det er det absolutt ikke. Maten for 100-150 år siden var korn (flatbrød, grøt), poteter, kålrabbi, melkeprodukter og fisk (gjerne salt sild). Kjøtt var ikke noe man fikk til hver dag, og det var i hvertfall ikke hovedmengden på tallerkenen.

Denne kosten kan ikke sammenlignes med det han sier om å kutte ut absolutt alle karbohydrater, evt. tillate litt grønnsaker.

Og jeg kan jo legge til at de færreste satt foran en pc og jobbet for 100 år siden.

fei1365380229
Skrevet

Jeg har ingen tro på at denne kosten er sunn over tid. Du kan jo heller aldri unne deg en kake for den er det masse sukker i også. Det blir veldig ensidig kosthold med lite vitaminer og mineraler.

Skrevet

Jeg har ingen tro på at denne kosten er sunn over tid. Du kan jo heller aldri unne deg en kake for den er det masse sukker i også. Det blir veldig ensidig kosthold med lite vitaminer og mineraler.

Enig.

fei1365380229
Skrevet

Enig.

Man skal jo leve også, ikke bare spise for å være slank :)

Skrevet

Man skal jo leve også, ikke bare spise for å være slank :)

Nemlig, mmmm... kake... :-)

Skrevet

han holder vel på nå med den dokumentasjonen. Og snakker masse om inuittene. Det er jo spenennde da - for jeg har prøvde dette nå i 2 uker og gått ned 4 kilo - hihi.

MEN, hva er det som gjør at asiatere kan spise så mye søte sauser og ris? De må da være anderledes satt sammen - enn i alle fall meg.

Jeg er nok av "jegerblod" jeg også - som SSS er. Jeg tror vi er ulike inni -og det at noen av oss legger voldsomt på oss av det andre bare slepper en fis av og blir ferdig med - det tilsier jo at vi er ulike, sant?

Han snakker KUN om de som veier farlig mye - og da virker det! Det har de masse undersøkelser på :)

Skrevet

han holder vel på nå med den dokumentasjonen. Og snakker masse om inuittene. Det er jo spenennde da - for jeg har prøvde dette nå i 2 uker og gått ned 4 kilo - hihi.

MEN, hva er det som gjør at asiatere kan spise så mye søte sauser og ris? De må da være anderledes satt sammen - enn i alle fall meg.

Jeg er nok av "jegerblod" jeg også - som SSS er. Jeg tror vi er ulike inni -og det at noen av oss legger voldsomt på oss av det andre bare slepper en fis av og blir ferdig med - det tilsier jo at vi er ulike, sant?

Han snakker KUN om de som veier farlig mye - og da virker det! Det har de masse undersøkelser på :)

Jada, jeg tror på at det virker for mange. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...