Gå til innhold

Nå har puttelull forsvunnet, - for alltid!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bytter du nick til kjetta? Puttelull er da mye koseligere/finere. Kjetta ligner litt på fetta....

Uten å mene noe om nickskiftet her, så er det klart at nick som ble brukt i en situasjon, ikke alltid passer i en annen.

Kanskje Puttelull syns det er for nussete, for eksempel om hun skal spørre om voksne ting eller svare surt?

:)

Jeg må si at jeg stusser over enkelte nick (ikke Puttelulls) som kan ha vært passende der og da, men ser veldig rart ut i en annen situasjon.

Sånn: 'Ulykkelig fordi mannen min har forlatt meg' undertegnet Tåfisen. Eller 'Mor døde nettop og vi har også mistet huset vårt' undertegnet Kvisa.

Det er jo en her som kaller seg kyss meg i ræva, på engelsk og uten mellomrom.

Alltid stusset over det når hun har alvorlige innlegg.

:D

Nå kan en sjølsagt si at om jeg skulle komme med triste innlegg, er det jo ikke så bra å kalle seg -

Annonse

Næmmen, også puttelull som var slikt et koselig nick.

Noe måtte jeg gjøre, da vi bytta maskin, og plutselig kom jeg ikke inn med mitt koselige nick... Måtte bytte, og kunne ikke bruke "puttelull" fordi det var opptatt.... Av meg! :-) Så da måtte jeg bytte, da, og kom ikke på noe annet.. Har forøvrig lest "Kjetta på Dovre" for ungene i det siste, og dermed ble det det det ble... (Uhps! Den ble vrien...)

Gjest Aimabel

Uten å mene noe om nickskiftet her, så er det klart at nick som ble brukt i en situasjon, ikke alltid passer i en annen.

Kanskje Puttelull syns det er for nussete, for eksempel om hun skal spørre om voksne ting eller svare surt?

:)

Jeg må si at jeg stusser over enkelte nick (ikke Puttelulls) som kan ha vært passende der og da, men ser veldig rart ut i en annen situasjon.

Sånn: 'Ulykkelig fordi mannen min har forlatt meg' undertegnet Tåfisen. Eller 'Mor døde nettop og vi har også mistet huset vårt' undertegnet Kvisa.

Det er jo en her som kaller seg kyss meg i ræva, på engelsk og uten mellomrom.

Alltid stusset over det når hun har alvorlige innlegg.

:D

Nå kan en sjølsagt si at om jeg skulle komme med triste innlegg, er det jo ikke så bra å kalle seg -

Sånn: 'Ulykkelig fordi mannen min har forlatt meg' undertegnet Tåfisen. Eller 'Mor døde nettop og vi har også mistet huset vårt' undertegnet Kvisa

I slike tilfeller skifter du til nicket BadTimes??

Noe måtte jeg gjøre, da vi bytta maskin, og plutselig kom jeg ikke inn med mitt koselige nick... Måtte bytte, og kunne ikke bruke "puttelull" fordi det var opptatt.... Av meg! :-) Så da måtte jeg bytte, da, og kom ikke på noe annet.. Har forøvrig lest "Kjetta på Dovre" for ungene i det siste, og dermed ble det det det ble... (Uhps! Den ble vrien...)

Hva med puttelulle? :-)

Ja, ja - vi venner oss nok til det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...