Moraki Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Morsom sang, hvor finner jeg videoen? Finner ikke på LimeWire. 0 Siter
Moraki Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Prøv youtube.com Åja, der ja. Jeg glemmer hele tiden at den siden eksisterer. Tusen takk :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Åja, der ja. Jeg glemmer hele tiden at den siden eksisterer. Tusen takk :-) Fant du den der da? Jeg leste noe om at underholdningsbransjen vil tvinge youtube til å fjerne en masse videoer (musikk, tv osv.) som de ikke har lov til å distribuere, men vet ikke om youtube har fjernet alt det ennå. 0 Siter
Moraki Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Fant du den der da? Jeg leste noe om at underholdningsbransjen vil tvinge youtube til å fjerne en masse videoer (musikk, tv osv.) som de ikke har lov til å distribuere, men vet ikke om youtube har fjernet alt det ennå. Jeg fant Video Kids med Woodpeckers from space. Jeg var egentlig på jakt etter en nyere versjon, som går mye raskere, men originalen er også bra :-) Håper ikke YouTube fjerner noe, det finnes jo musikkvideoer i nesten alle kategorier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.