Gjest anonymidag!! Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hvilke apotek har clear blue? Testet en gang med Quick response,men leste i ettertid så mye negativt om denne. Har vært på 3 apotek,men alle har quick respons. Nedre-romerike, Oslo 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Du må spørre konkret etter Clear Blue. Noen apotek har bare Quick response liggende fremme, mens Clear Blue ligger i en skuff.... 0 Siter
Gjest anonymidag!! Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Du må spørre konkret etter Clear Blue. Noen apotek har bare Quick response liggende fremme, mens Clear Blue ligger i en skuff.... Jeg har spurt,men fikk til svar at det var merket quick reponse de førte. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Kjøpte CB på apoteket på Jernbanetorget. Er vel Vitus, så mulig de har det på andre Vitus-apotek også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg har spurt,men fikk til svar at det var merket quick reponse de førte. OK. da kan jeg ikke hjelpe deg. Tror jeg ville ha ringt til apotekene i nærheten og spurt konkret om de hadde Clear Blue :-) Så spennende da!!!! 0 Siter
Gjest anonymidag!! Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 OK. da kan jeg ikke hjelpe deg. Tror jeg ville ha ringt til apotekene i nærheten og spurt konkret om de hadde Clear Blue :-) Så spennende da!!!! Vel.. Jeg vet ikke om jeg vil at den skal være positiv eller negativ :/ 0 Siter
Gjest anonymidag!! Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Kjøpte CB på apoteket på Jernbanetorget. Er vel Vitus, så mulig de har det på andre Vitus-apotek også. Takk Får finne et vitus apotek. De andre har vært apotek1. Ser ut som det er flest av dem. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Vel.. Jeg vet ikke om jeg vil at den skal være positiv eller negativ :/ Vet nøyaktig hvordan du har det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.