Gå til innhold

Har du mistet noe på flyet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel en stor koffert kom aldri til rette. Dritkjipt fordi den inneholdt masse til barna... Forsikringen dekket dette. Men jeg lurer på hva de gjør med bagasjen (hvis den dukker opp), selger videre?

Skrevet

mannen min glemte å ta med seg skinnjakken sin da han ventet på å få gå ombord.. Den ble borte vekk.. Noen hadde sikkert bare tatt den på seg og gått ombord i et annet fly

Hittegodsen på Gardermoen fant den ikke,..

For 16-17 år siden så glemte jeg lommeboken min i lommen på setet foran i flyet.. den hadde ikke ID,, så den kom ikke til rette.. jeg ringte og spurte etter den,, men den ble aldri levert inn... Jeg vet at den ble glemt igjen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...