Gjest let og finn Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Da var denne her kjemepkjekk http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=137956 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Vel en stor koffert kom aldri til rette. Dritkjipt fordi den inneholdt masse til barna... Forsikringen dekket dette. Men jeg lurer på hva de gjør med bagasjen (hvis den dukker opp), selger videre? 0 Siter
nedtelling Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 mannen min glemte å ta med seg skinnjakken sin da han ventet på å få gå ombord.. Den ble borte vekk.. Noen hadde sikkert bare tatt den på seg og gått ombord i et annet fly Hittegodsen på Gardermoen fant den ikke,.. For 16-17 år siden så glemte jeg lommeboken min i lommen på setet foran i flyet.. den hadde ikke ID,, så den kom ikke til rette.. jeg ringte og spurte etter den,, men den ble aldri levert inn... Jeg vet at den ble glemt igjen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.