Gjest pekka Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hva skjer egentlig med alt som ikke blir hentet? Politiet kan da ikke lagre alt? 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Det som ikke kommer til rette, blir auksjonert bort på om våren/høsten. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Det som ikke kommer til rette, blir auksjonert bort på om våren/høsten. Merkelig at de aldri annonserer det da. Iallfall har ikke jeg sett noe. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Merkelig at de aldri annonserer det da. Iallfall har ikke jeg sett noe. Politiets hittegodsauksjon annonseres i Aftenposten (papirutgaven). 0 Siter
Mistera Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg kjøpte min første sykkel på auksjon:D da jeg var en 13 år. Gammel svar damesykkel som var så vond å trø at jeg nesten fikk skøyteløper muskler i låra:D Samt trodde jeg at jeg kjøpte et perlesmykke som jeg skulle gi til mamma... plastikk var det:S 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Politiets hittegodsauksjon annonseres i Aftenposten (papirutgaven). Ok Da vet jeg det. takk 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg kjøpte min første sykkel på auksjon:D da jeg var en 13 år. Gammel svar damesykkel som var så vond å trø at jeg nesten fikk skøyteløper muskler i låra:D Samt trodde jeg at jeg kjøpte et perlesmykke som jeg skulle gi til mamma... plastikk var det:S Jøss, det høres gøy ut med auksjon. Dumt med de perlene da!! 0 Siter
Mistera Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jøss, det høres gøy ut med auksjon. Dumt med de perlene da!! hehe, det er så leeenge siden nå men huff kan si jeg var svææært skuffa den gangen... 0 Siter
Speak Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Noe kastes, og resten auksjoneres bort i følge min venninne som nå vikarierer på hittegods. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.