Gå til innhold

Hittegods

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer egentlig med alt som ikke blir hentet? Politiet kan da ikke lagre alt?

Gjest LOTUS78
Skrevet

Det som ikke kommer til rette, blir auksjonert bort på om våren/høsten.

Skrevet

Det som ikke kommer til rette, blir auksjonert bort på om våren/høsten.

Merkelig at de aldri annonserer det da. Iallfall har ikke jeg sett noe.

Skrevet

Merkelig at de aldri annonserer det da. Iallfall har ikke jeg sett noe.

Politiets hittegodsauksjon annonseres i Aftenposten (papirutgaven).

Skrevet

Jeg kjøpte min første sykkel på auksjon:D da jeg var en 13 år. Gammel svar damesykkel som var så vond å trø at jeg nesten fikk skøyteløper muskler i låra:D

Samt trodde jeg at jeg kjøpte et perlesmykke som jeg skulle gi til mamma... plastikk var det:S

Skrevet

Politiets hittegodsauksjon annonseres i Aftenposten (papirutgaven).

Ok :) Da vet jeg det. takk

Skrevet

Jeg kjøpte min første sykkel på auksjon:D da jeg var en 13 år. Gammel svar damesykkel som var så vond å trø at jeg nesten fikk skøyteløper muskler i låra:D

Samt trodde jeg at jeg kjøpte et perlesmykke som jeg skulle gi til mamma... plastikk var det:S

Jøss, det høres gøy ut med auksjon. Dumt med de perlene da!! :)

Skrevet

Jøss, det høres gøy ut med auksjon. Dumt med de perlene da!! :)

hehe, det er så leeenge siden nå:) men huff kan si jeg var svææært skuffa den gangen...

Skrevet

Noe kastes, og resten auksjoneres bort i følge min venninne som nå vikarierer på hittegods.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...