Gå til innhold

Oljefylte farlige ovner.

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Der kom bomben jeg har tenkt litt på, jeg har nevnt det før her i huset at oljeovnen vår på stua(kjøpt i fjor) er skummel.

Jeg nekter å ha den på om natta og når vi er borte for den gir litt rare lyder av og til + at emaljen skaller av i store flak så jeg stoler ikke på den.

Den ble faktisk en av de 17 nominerte ovnene som det står om i avisene i dag.

Den skal tilbake dit den kom fra i morgen og jeg vil ha pengene tilbake for den for ny oljeovn nekter jeg å ta imot.

nå skal det bli panelovner her i huset.

Skrevet

Problemet er også at det brenner jævlig godt med rapsolje, den oljen de bruker i ovnene. Så godt at du faktisk kan bruke den til drivstoff for visse typer modifiserte dieselmotorer.

Skrevet

Ja de kan være skumle. Min oljeovn gikk på hodet ut i fjor, den hadde begynt å lekke. Tenkte aldri på å reklamere, men to år etter jeg kjøpte den er kanskje for lang tid?

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Problemet er også at det brenner jævlig godt med rapsolje, den oljen de bruker i ovnene. Så godt at du faktisk kan bruke den til drivstoff for visse typer modifiserte dieselmotorer.

å dæggern!

Den skal bort i morgen den dag.

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Ja de kan være skumle. Min oljeovn gikk på hodet ut i fjor, den hadde begynt å lekke. Tenkte aldri på å reklamere, men to år etter jeg kjøpte den er kanskje for lang tid?

Nei det er ikke for lang tid.

Du har reklamasjonsrett.

Har du ovnen så lever den inn.

Skrevet

å dæggern!

Jeg visste ikke at det var rapsolje i dem, da hadde jeg ikke kjøpt den jeg har.

Skrevet

Nei det er ikke for lang tid.

Du har reklamasjonsrett.

Har du ovnen så lever den inn.

Vet du,jeg ble så redd at jeg kjørte den på fyllinga samme dag. Panelovner er nok tryggest. De panel listene er fine og enkle synes jeg :) Må nok ha en slik. Til nå har vi klart oss med vedfyring, men savner noe som kan holde litt lunk om natten :)

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Vet du,jeg ble så redd at jeg kjørte den på fyllinga samme dag. Panelovner er nok tryggest. De panel listene er fine og enkle synes jeg :) Må nok ha en slik. Til nå har vi klart oss med vedfyring, men savner noe som kan holde litt lunk om natten :)

De nye panelovnene kan man stille inn sånn at temperaturen senker seg om natta og hever om morgenen sånn at det er litt lunk om morgenen. :)

Gjest hysterisk kjerring
Skrevet

å dæggern!

Jøss, har du dieselmotor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...