Gå til innhold

Åååå, eg er så forelsket!!

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

En kjekk kar som hjalp meg i videreutvikling av en hobby. På de siste timene, merket begge at det var "noe"...

Han er samboer, eg er singel.

Gradvis flere telefoner og flere meldinger når han enten var på jobb, eller på farten...

Vi rotet sammen en gang. Tyngekyss til den store gullmedalje, og stoppet der.

Han har trukket seg tilbake. Kjører ikke "pose og sekk". Heldigvis.

I dag snakket vi i telefonen, og eg klarte å lirke ut av han at følelsene hans for meg ikke var lunkne... og at forholdet til han og dama var "forsåvidt" greit. (Hva legger man i "forsåvidt", forresten?)

Eg er så tent på denne mannen, at hver en celle i kroppen vibrerer... Drømmer om å stryke hendene på overkroppen hans en gang til... Mmmm

Vi får se om han blir min til slutt. La mannen få tid. :c)

Fortsetter under...

Gjest barnslig

Ja, han er jo riktig en "ridder" som kun tungekysser en annen enn sin samboer.....

Et eventuelt forhold til deg vil nok også en eller annen gang bli "greit" - da finner han sikkert noen andre å kose seg med.

Han tungekysser da ikke, han TYNGEKYSSER..!

*knis*

Annonse

Har du noen gang tenkt over i hvilken situasjon dama hans er i ?

Det bør du kansje, siden du så ønsker å være i hennes fotspor om noen år (hvis du ender opp med han). Er jo en mulighet ?

Opptatte menn/kvinner som ikke greier å holde fingrene av fatet gjør meg forbannet.

Ikke ofte jeg sier noe negativt, men jeg syns faktiskt det samme om single kvinner som ikke greier å sette grenser. Og si at han må rydde opp hjemme først.

Jepp, drømmemannen dette her. eller er det kjærligheten som gjør man blind på det som egentlig er ganske lett å gjennomskue ellers ?

Følelser rår man ikke med,men handlinger derimot...

Ikke la deg falle ned på det nivået at du lar deg bruke av en som er opptatt. Enten så er han er dritt, eller så er han så borte vekk i deg at han kommer til å forlate dama si.

Hvis det første er det som gjelder, så kan du være glad for at du lar det bero (det er nok av kvinner som har ventet halve livet på at elskeren omsider skulle klare å pelle seg ut av ekteskapet sitt). Er nummer to et faktum, så kommer du til å takke deg selv når du kan "overta" ham uten å ha vært med på å ydmyke samboeren hans.

Annonse

Han tungekysser da ikke, han TYNGEKYSSER..!

*knis*

Hei!

D er ingenting som er galt i å være forelska i en anna mann sin dame.

Og det er slettes ikke sikkert han kommer til å gjøre mot deg det han gjør mot henne. Kanskje er du den rette, og ikke ho. I krig og kjærlighet er allting tillatt, ikke la sjansen gå fra deg om du er forelsket.

Tru meg, da kommer du til å angre.

Gjest Underskrift

For en kjedlig situasjon du er i. Forelsket i en du ikke kan få, og om du får han, er han sikkert ikke noe og samle på.

Hvordan skal du evnt. kunne stole på han?

Og er han verdt din forelskelse?

Jeg ville i alle fall satt alle kluter inn for og bli kvitt han.

Virker helt motbydelig type spør du meg...

Men kjedlig for deg som har falt for en sånn type da. Føleser er ikke så lett og kontrolere.

MVH

tzatziki1365380058

Noen skriver nedenfor at man ikke rår med føleleser. Jeg mener det er tull.

Man kan styre følelser. Men det krever at du holder deg unna ham, sånn at følelsene får tid til å brenne ut.

Hvis han skulle gå fra samboeren for å være med deg, så er det egentlig på plass med en gratulasjon til samboeren. Hun er blitt kvitt en drittsekk.

Du er sikkert søt og grei, men du er neppe sååå spesiell. De færreste er det. Sannsynligheten for at han tok deg fordi du var tilgjengelig, og ikke fordi du er hans store kjærlighet, er nok stor.

Mener ikke å være ekkel - bare realistisk.

tzatziki1365380058

Hei!

D er ingenting som er galt i å være forelska i en anna mann sin dame.

Og det er slettes ikke sikkert han kommer til å gjøre mot deg det han gjør mot henne. Kanskje er du den rette, og ikke ho. I krig og kjærlighet er allting tillatt, ikke la sjansen gå fra deg om du er forelsket.

Tru meg, da kommer du til å angre.

Ja, i krig og kjærlighet er allting tillatt.

Moral, etikk, medmennesklighet og normalt god oppførsel er ikke så farlig......

Jeg er sentrum i mitt liv. Det blir en bedre verden hvis ingen tar hensyn til andre enn seg selv.

Særlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...