Linnea78 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er det ikke barn involvert er det opp til deg og han og dama. Men vil du virkelig ha en du vet kan være utro? Hvis han ikke er skikkelig forelska i deg men likevel kyssa betyr jo det at han kommer til å kysse andre også.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253216-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-eg-er-s%C3%A5-forelsket/page/2/#findComment-2001545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barnslig Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hei! D er ingenting som er galt i å være forelska i en anna mann sin dame. Og det er slettes ikke sikkert han kommer til å gjøre mot deg det han gjør mot henne. Kanskje er du den rette, og ikke ho. I krig og kjærlighet er allting tillatt, ikke la sjansen gå fra deg om du er forelsket. Tru meg, da kommer du til å angre. 1. Jeg er ikke forelsket hverken i "anna mann sin dame". Det er ike trådstarter heller, derimot driver hun og roter med annen dame sin "mann". 2. Derfor kommer han garantert IKKE til å gjøre det samme mot meg som han gjør mot dama si. 3. Det hadde han ikke fått sjansen til uansett. Jeg er interessert i skikkelige mannfolk, ikke patetiske, feige løgnere. 4. At hun kommer til å angre, er bare tull. En forelskelse går over. Og som sagt, er han så inderlig glad i den han roter med, og hun er "den rette, og ikke ho", så får han gjøre det slutt med den han har først. 5.Det er uansett ikke greit å behandle andre som dritt. Greit nok at hun er fri og frank og at han må ta hovedansvaret, men hun kan på ingen måte ture fram som hun vil og tro det er greit. 6. Hvis innlegget ditt var seriøst, må du være 13 år eller dum som et brød. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253216-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-eg-er-s%C3%A5-forelsket/page/2/#findComment-2001808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvitsymra Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei! D er ingenting som er galt i å være forelska i en anna mann sin dame. Og det er slettes ikke sikkert han kommer til å gjøre mot deg det han gjør mot henne. Kanskje er du den rette, og ikke ho. I krig og kjærlighet er allting tillatt, ikke la sjansen gå fra deg om du er forelsket. Tru meg, da kommer du til å angre. Eg er enig med deg! Eg har aldri blitt påvirket slik av en mann før. Vil ikke si han var utro, ved å kysse ei annen for å "prøve ut" og se hvor han står. Synes ikke han er "dritten" på noen måter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253216-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-eg-er-s%C3%A5-forelsket/page/2/#findComment-2003216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Noen skriver nedenfor at man ikke rår med føleleser. Jeg mener det er tull. Man kan styre følelser. Men det krever at du holder deg unna ham, sånn at følelsene får tid til å brenne ut. Hvis han skulle gå fra samboeren for å være med deg, så er det egentlig på plass med en gratulasjon til samboeren. Hun er blitt kvitt en drittsekk. Du er sikkert søt og grei, men du er neppe sååå spesiell. De færreste er det. Sannsynligheten for at han tok deg fordi du var tilgjengelig, og ikke fordi du er hans store kjærlighet, er nok stor. Mener ikke å være ekkel - bare realistisk. Nei, følelser rår man ikke med, i den grad at man kan bestemme seg for at man ikke skal føle noe for noen. Hva man _gjør_ med dem, derimot, det rår man med, og her ligger nok mang en hund begravet... Som samboer på 12. året, vet jeg at livet ikke alltid er en dans på roser, og man har sine opp- og nedturer. HVis en kjekkas skulle krysse min vei mens jeg er i en "dal", villle jeg nok syntes det var hyggelig! Men å gjøre noe mer med det, type kysse, klemme, ligge med, hadde jeg _aldri_ gjort, nei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253216-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-eg-er-s%C3%A5-forelsket/page/2/#findComment-2192196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.