Gå til innhold

Hvor mye koster det for å leie snekker?

Anbefalte innlegg

Gjest Oppussing sukk
Skrevet

Vi skal ha satt opp noen lister og skiftet noen dører. Eks i timepris med mva eller ca dagspris?

Det er sikkert noen av dere som har leid en eller?

Skrevet

Er jeg dugelig bortskjemt tro, det der er sånt som eksen min gjorde selv uten å blunke. Min nåværende hadde nok fått sin far til å gjøre det. ;o)

Hyre snekker for å få opp noen lister?

Gjest Elextra
Skrevet

Er jeg dugelig bortskjemt tro, det der er sånt som eksen min gjorde selv uten å blunke. Min nåværende hadde nok fått sin far til å gjøre det. ;o)

Du selv vurderer jo din (eks-)mann, din kjæreste og din kjærestes far til å gjøre slikt. Om man ikke har tilgang til slik hjelp, og heller ikke klarer det selv, er det vel naturlig å hyre en snekker?

Skrevet

Du selv vurderer jo din (eks-)mann, din kjæreste og din kjærestes far til å gjøre slikt. Om man ikke har tilgang til slik hjelp, og heller ikke klarer det selv, er det vel naturlig å hyre en snekker?

Høres ut som om det var snakk om et par her og jeg regner de aller fleste menn som kapable til å sette opp noen lister! Det skulle jeg klart selv også, men hadde nok trengt litt holdehjelp om det var snakk om taklister.

Skrevet

Mener du at du skulle klare å skifte dører selv? I såfall er du jo svært kompetent...

Skrevet

Det koster fort rundt 500 kroner timen for en håndtverker.

Gjest Oppussing sukk
Skrevet

Det koster fort rundt 500 kroner timen for en håndtverker.

Så da blir det 3500 for en dag. Trodde snekkere var billigere enn andre håndverkere.

Gjest Oppussing sukk
Skrevet

Høres ut som om det var snakk om et par her og jeg regner de aller fleste menn som kapable til å sette opp noen lister! Det skulle jeg klart selv også, men hadde nok trengt litt holdehjelp om det var snakk om taklister.

Er litt kompliserte greier på kjøkken, hvor noe er litt skjevt og sånn.

Og at jeg vil at det skal være ordenltlig. Det har nemmelig ikke alt vi har gjort blitt.

Skrevet

Så da blir det 3500 for en dag. Trodde snekkere var billigere enn andre håndverkere.

Kanskje det går an å leie en snekkerlærling eller en på tømrerlinja til en billig penge? Evt se på annonser i aviser og oppslag på butikker om folk som tar på seg diverse oppdrag?

Ikke sikkert resultatet blir like bra, men . :)

candyqueen_83
Skrevet

Hva med en polakk? Veldig mange flinke polakker som gjør godt arbeid.

de tar vel ca 100-150 kr timen

Skrevet

Mener du at du skulle klare å skifte dører selv? I såfall er du jo svært kompetent...

Ikke dører, men jeg er vant til å ha menn som fikser sånt i nær omgangskrets. :o)

Skrevet

Er litt kompliserte greier på kjøkken, hvor noe er litt skjevt og sånn.

Og at jeg vil at det skal være ordenltlig. Det har nemmelig ikke alt vi har gjort blitt.

Ok, da kan jeg skjønne det. :o)

Det er dyrt å ha håndverkere, om du er så heldig å få tak i en, men det er nok verdt det.

Skrevet

Jeg tror listing er verre enn det høres ut som. Det med de gradene er visst ikke bare-bare for de som ikke har gjort det noen ganger.

Skrevet

Jeg tror listing er verre enn det høres ut som. Det med de gradene er visst ikke bare-bare for de som ikke har gjort det noen ganger.

Ja, profilerte lister og hjørner er nok ikke bare-bare nei...

Gjest Oppussing sukk
Skrevet

Hva med en polakk? Veldig mange flinke polakker som gjør godt arbeid.

de tar vel ca 100-150 kr timen

Vanskelig å vite om de er flinke da....Kanskje oppdager du det ikke før etterpå at døra henger og slenger og er skjev...Men, men kanskje verdt å vurdere. Noen av dem er kanskje snekkere

Skrevet

Dører, er det så vanskelig da? :-)

Skrevet

Ja, profilerte lister og hjørner er nok ikke bare-bare nei...

Man kan få hjelp til å skjære ut på f.eks. Maxbo (låne verktøy og de viser deg hvordan), hvis du skulle ha bruk for sånt.

candyqueen_83
Skrevet

Vanskelig å vite om de er flinke da....Kanskje oppdager du det ikke før etterpå at døra henger og slenger og er skjev...Men, men kanskje verdt å vurdere. Noen av dem er kanskje snekkere

Kanskje du kjenner noen som har brukt polakker og kan anbefale?

Skrevet

Dører, er det så vanskelig da? :-)

Å sette inn dører er ikke spesielt lett dersom det er mye skjevheter som ikke er rettet opp på forhånd. En del klarer selvfølgelig også dette selv, men etter min oppfatning med noe varierende resultat.

Skrevet

Å sette inn dører er ikke spesielt lett dersom det er mye skjevheter som ikke er rettet opp på forhånd. En del klarer selvfølgelig også dette selv, men etter min oppfatning med noe varierende resultat.

Man må selvsagt være generelt handy... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...