Gå til innhold

ShitDiddelyDo


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Det var en veldig spesiell historie. Som også kan være lærerik for andre.

Det er nok lurt å være forsiktig med hvem man slipper for nær inn på livet.

Det er helt klart - og gjelder i enda større grad personer man blir kjent med over nettet.....og eventuelt pr tlf.

De fleste er noe enklere å "avsløre" når du samtidig kan se på dem og tolke kroppsspråk, ansiktsuttrykk og øyne....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    21

  • hidi

    21

  • Glimtipper

    9

  • amerikafareren

    8

ShitDiddelyDo

he-he....å nei du - en slik avslutning er ikke helt i min "stil":-)

Jeg kan trygt love deg at å innlede noe forhold til en person med sterke psykiske problemer, ikke er helt hva jeg noen gang har vært ute etter....

Men jeg kan ærlig innrømme at denne dama lurte meg trill rundt en stund, og jeg er fremdeles imponert over hvordan hun klarte å holde styr på alle løgnene, de oppdiktede personene (venner og venninner), ulike mobiltelefonnumre osv.

Det er vel nettopp derfor slike personer også dikter opp fantasifulle problemstillinger og opplevelser - for da er det kanskje enklere å sjule mindre trivialiteter som ikke helt passer i hop...?

Skremmende. Men det er helt utrolig hva folk kan klare å lyve om bare de er utspekulerte nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjennom flere måneder hatt store problemer med særlig en bruker. Vi sletter mye av det hun skriver, men dette er tidkrevende. En ting er at hun periodevis svarer seg selv, men det største problemet er etter vår oppfatning spammingen eller frekvensen av meningsløse innlegg.

Det spiller liten rolle om hun kaller seg "En liten kattepus", "Vanlig månemåler" eller et av de utallige andre nick hun bruker, like slitsomt er det uansett.

Dessverre virker det som om enhver form for oppmerksomhet virker stimulernede, så det eneste som sannsynligvis nytter er sletting av innlegg samt minst mulig oppmerksomhet rundt brukeren. Til tross for dette, har vi valgt å skrive denne kommentaren, slik at brukere som lurer på hva som egentlig foregår kan få vite det.

Jeg bidrar sikkert for jeg skjønner jo ikke en dritt av at det er den og den jeg...Denne Månemåleren har jeg lest kun som positiv *slår seg i panna*

Får høre på rykter, skjønner jeg -hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bidrar sikkert for jeg skjønner jo ikke en dritt av at det er den og den jeg...Denne Månemåleren har jeg lest kun som positiv *slår seg i panna*

Får høre på rykter, skjønner jeg -hehe

har oppfattet månemåleren som positiv selv, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

amerikafareren

Månemåleren er "en liten kattepus", "en liten marsipangris", nattsvermeren, baugspryden og mange mer kortvarige nick som hun bruker til å diskutere med seg selv, eller til å stalke kjente nick.

Sist hun stalket meg var som mølla i tråden om stakkars Eddie Skoller.

Jeg skrev blandt annet på psykriatri at jeg gjerne skulle fått et seriøst svar fra NHD, om han tror hun vet hva hun driver med eller ei, slik at jeg kan vite om jeg skal føle medlidenhet for katta, eller bare forakte henne.

Hvorfor trenger du råd om du skal ha medlidenhet eller forakte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hvorfor trenger du råd om du skal ha medlidenhet eller forakte?

Fordi at hvis dama er syk, og skriver som et resultat av tvangshandlinger, så er det formildende omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Fordi at hvis dama er syk, og skriver som et resultat av tvangshandlinger, så er det formildende omstendigheter.

Jeg forstår det, men tror du at NHD kan svare deg på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg forstår det, men tror du at NHD kan svare deg på det?

Jeg vet ikke om jeg tror at NHD kan svare meg på det, men jeg hadde et lite håp, siden han har fulgt med på skriveriene hennes på psykforumet over lang tid.

Han må da være den som er best kvalifisert her til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

I grunnen ganske morsomt å se hva folk blir forledet til å tro. Meget interessant.

Mener du _virkelig_ at du trodde dette?

Jeg tror du er klin kokos.

Det burde du ha fått med deg nå.

Nå har jeg forståelse for at enkelte er klin kokos, men det er din manglende evne til å vedkjenne deg egne feil jeg henger meg opp i, og på grunn av dem framstår du som uhyre lite sympatisk.

Lyv så mye du vil. Du gir deg ikke uansett.

Som sagt: Klin kokos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Jeg tror du er klin kokos.

Det burde du ha fått med deg nå.

Nå har jeg forståelse for at enkelte er klin kokos, men det er din manglende evne til å vedkjenne deg egne feil jeg henger meg opp i, og på grunn av dem framstår du som uhyre lite sympatisk.

Lyv så mye du vil. Du gir deg ikke uansett.

Som sagt: Klin kokos.

Jeg snakker sant. Du er offer for en illusjon. Du gir deg aldri. Morsomt, _meget_ morsomt.

Jeg gir meg heller aldri, for jeg vet hva som er sant.

Tusen takk for svar! Det var nyttig informasjon.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg snakker sant. Du er offer for en illusjon. Du gir deg aldri. Morsomt, _meget_ morsomt.

Jeg gir meg heller aldri, for jeg vet hva som er sant.

Tusen takk for svar! Det var nyttig informasjon.

:o)

God bedring.

Dette er siste gang jeg svarte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Jeg tror du er klin kokos.

Det burde du ha fått med deg nå.

Nå har jeg forståelse for at enkelte er klin kokos, men det er din manglende evne til å vedkjenne deg egne feil jeg henger meg opp i, og på grunn av dem framstår du som uhyre lite sympatisk.

Lyv så mye du vil. Du gir deg ikke uansett.

Som sagt: Klin kokos.

Du som er så flink til å finne nick for folk, vil du råde meg til å bytte nick til KlinKokos?

;o)

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

God bedring.

Dette er siste gang jeg svarte deg.

Jeg trenger ingen *God bedring*:Da jeg ikke er syk.

Men tusen takk, tanken din var god, og du er en svært vennlig og hyggelig person.

Og at det er siste gang du svarer meg, var litt trist.

*Klem* til deg, og ha en fortsatt fin dag.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Ja, det passer bra.

Spørsmålet var ikke til deg.

Og du forsto heller ikke innlegget, du har nok heller ikke forutsetninger til å forstå det.

Ha en fin dag!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...