Gå til innhold

ShitDiddelyDo


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig månemåler

Hvorfor angriper du Ulvinnen og ikke meg?

Jeg mener nøyaktig det samme som Ulvinnen og de andre her.

Kan godt ta en runde med deg også, på et annet sted, en annen gang.

Nå var det _hun_ som startet 2 tråder med fantasifulle usanne påstander, det er grunnen til at jeg svarer nettopp _henne_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    21

  • hidi

    21

  • Glimtipper

    9

  • amerikafareren

    8

Gjest Vanlig månemåler

Hvorfor angriper du Ulvinnen og ikke meg?

Jeg mener nøyaktig det samme som Ulvinnen og de andre her.

Og en god *klem* til deg, som bestandig er så snill! Snakkes siden!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dette synes du er en spennende tanke?

Ulvinnen har for mange spennende tanker i sitt hode, det renner over, hun greier ikke å sortere hva som er reelt og hva som er fantasi...

Et tips. Dersom du mener deg overkjørt, hvorfor har du ikke lagt inn klage til webmaster??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor angriper du Ulvinnen og ikke meg?

Jeg mener nøyaktig det samme som Ulvinnen og de andre her.

Jasså, du vil angripes...

Kom igjen jenter! Til atakk!

*smiler blygt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Kan godt ta en runde med deg også, på et annet sted, en annen gang.

Nå var det _hun_ som startet 2 tråder med fantasifulle usanne påstander, det er grunnen til at jeg svarer nettopp _henne_.

Jeg startet trådene, men nevnte ikke nicket ditt før du selv kom brasende inn fordi du følte deg så truffet som førstemann. Tenk litt over det.

Nei, tenk lenge og mye over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Vi har gjennom flere måneder hatt store problemer med særlig en bruker. Vi sletter mye av det hun skriver, men dette er tidkrevende. En ting er at hun periodevis svarer seg selv, men det største problemet er etter vår oppfatning spammingen eller frekvensen av meningsløse innlegg.

Det spiller liten rolle om hun kaller seg "En liten kattepus", "Vanlig månemåler" eller et av de utallige andre nick hun bruker, like slitsomt er det uansett.

Dessverre virker det som om enhver form for oppmerksomhet virker stimulernede, så det eneste som sannsynligvis nytter er sletting av innlegg samt minst mulig oppmerksomhet rundt brukeren. Til tross for dette, har vi valgt å skrive denne kommentaren, slik at brukere som lurer på hva som egentlig foregår kan få vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Jeg startet trådene, men nevnte ikke nicket ditt før du selv kom brasende inn fordi du følte deg så truffet som førstemann. Tenk litt over det.

Nei, tenk lenge og mye over det...

_Du selv_ begynte å anklage meg for diverse. Tenk litt på det, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Kan godt ta en runde med deg også, på et annet sted, en annen gang.

Nå var det _hun_ som startet 2 tråder med fantasifulle usanne påstander, det er grunnen til at jeg svarer nettopp _henne_.

Det var jeg som snakket med Ulvinnen på msn og hintet om at det kanskje var på tide å legge deg fram som en case for NHD, så ikke skyld på Ulvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve på det :-)

Men det skjer litt på kveldstid også. Kattepusen (ups, som månemåleren denne gang) forsvarte seg selv så det stod etter med mange nick i en tråd på psykriatri nå for et par timer siden. Dessverre slettet webbis det.

Jammen var det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjennom flere måneder hatt store problemer med særlig en bruker. Vi sletter mye av det hun skriver, men dette er tidkrevende. En ting er at hun periodevis svarer seg selv, men det største problemet er etter vår oppfatning spammingen eller frekvensen av meningsløse innlegg.

Det spiller liten rolle om hun kaller seg "En liten kattepus", "Vanlig månemåler" eller et av de utallige andre nick hun bruker, like slitsomt er det uansett.

Dessverre virker det som om enhver form for oppmerksomhet virker stimulernede, så det eneste som sannsynligvis nytter er sletting av innlegg samt minst mulig oppmerksomhet rundt brukeren. Til tross for dette, har vi valgt å skrive denne kommentaren, slik at brukere som lurer på hva som egentlig foregår kan få vite det.

Men hvorfor vurderer dere ikke mobilregistrering eller lignende tiltak?

Et forum burde ikke ha så store problemer med å bli kvitt en bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Vi har gjennom flere måneder hatt store problemer med særlig en bruker. Vi sletter mye av det hun skriver, men dette er tidkrevende. En ting er at hun periodevis svarer seg selv, men det største problemet er etter vår oppfatning spammingen eller frekvensen av meningsløse innlegg.

Det spiller liten rolle om hun kaller seg "En liten kattepus", "Vanlig månemåler" eller et av de utallige andre nick hun bruker, like slitsomt er det uansett.

Dessverre virker det som om enhver form for oppmerksomhet virker stimulernede, så det eneste som sannsynligvis nytter er sletting av innlegg samt minst mulig oppmerksomhet rundt brukeren. Til tross for dette, har vi valgt å skrive denne kommentaren, slik at brukere som lurer på hva som egentlig foregår kan få vite det.

"periodevis svarer seg selv" skriver du. Det er ikke sant, og det vet du like godt som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Det var jeg som snakket med Ulvinnen på msn og hintet om at det kanskje var på tide å legge deg fram som en case for NHD, så ikke skyld på Ulvinnen.

Hadde det bare vært sant. Men det er det ikke. Til og med Web legger saken frem feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

De fleste er faktisk enige, sier du. Massesuggesjon kaller jeg det å tro på noe som ikke er reellt, som det at jeg skulle ha diskuterert med meg selv. Det har jeg aldri gjort.

Du har flere ganger diskutert med deg selv, men vi er enda mere plaget med at du spammer eller skriver svært mange meningsløse innlegg.

Får vi mange brukere som deg, så medfører dette at vi må bruke urimelig mye ressurser på å slette osv. Det er synd, for da blir det mindre ressurser tilgjengelig for andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Vi har gjennom flere måneder hatt store problemer med særlig en bruker. Vi sletter mye av det hun skriver, men dette er tidkrevende. En ting er at hun periodevis svarer seg selv, men det største problemet er etter vår oppfatning spammingen eller frekvensen av meningsløse innlegg.

Det spiller liten rolle om hun kaller seg "En liten kattepus", "Vanlig månemåler" eller et av de utallige andre nick hun bruker, like slitsomt er det uansett.

Dessverre virker det som om enhver form for oppmerksomhet virker stimulernede, så det eneste som sannsynligvis nytter er sletting av innlegg samt minst mulig oppmerksomhet rundt brukeren. Til tross for dette, har vi valgt å skrive denne kommentaren, slik at brukere som lurer på hva som egentlig foregår kan få vite det.

Dette du skriver om at jeg tidvis svarer meg selv, er ikke sant. Med dette du sier her, tror folk at jeg diskuterer med meg selv i tråder, noe som ikke er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Vi har gjennom flere måneder hatt store problemer med særlig en bruker. Vi sletter mye av det hun skriver, men dette er tidkrevende. En ting er at hun periodevis svarer seg selv, men det største problemet er etter vår oppfatning spammingen eller frekvensen av meningsløse innlegg.

Det spiller liten rolle om hun kaller seg "En liten kattepus", "Vanlig månemåler" eller et av de utallige andre nick hun bruker, like slitsomt er det uansett.

Dessverre virker det som om enhver form for oppmerksomhet virker stimulernede, så det eneste som sannsynligvis nytter er sletting av innlegg samt minst mulig oppmerksomhet rundt brukeren. Til tross for dette, har vi valgt å skrive denne kommentaren, slik at brukere som lurer på hva som egentlig foregår kan få vite det.

Takk skal du ha webmaster :-)

Ikke at jeg fryktet det, men det er greit at andre også får se at det ikke er jeg som lider av vrangforestillinger, slik månemåleren hevder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Men hvorfor vurderer dere ikke mobilregistrering eller lignende tiltak?

Et forum burde ikke ha så store problemer med å bli kvitt en bruker.

Vi vurderer endringer. En motforestilling mot slike "restriksjoner" er at det finnes gode grunner til å ville være helt anonym når man stiller medisinske spørsmål på et nettsted.

En del design endringer vil bli gjennomført først, og deretter vil det muligens bli gjort noe med muligheten til å bruke mange nick og/eller registreringsordninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Du har flere ganger diskutert med deg selv, men vi er enda mere plaget med at du spammer eller skriver svært mange meningsløse innlegg.

Får vi mange brukere som deg, så medfører dette at vi må bruke urimelig mye ressurser på å slette osv. Det er synd, for da blir det mindre ressurser tilgjengelig for andre ting.

Du påstår at jeg har diskutert med meg selv. Når? De andre tror at jeg har skrevet ting jeg ikke har skrevet når du støtter deres antagelser på denne måten.

Bla lange tråder på natten, og andre diskusjoner der de tror at jeg har brukt flere nick i samme tråd. Det har jeg ikke. Kan du vennligst avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi kjenner kattpotene! Men du var først til å oppdage at hun snakket med seg selv! Det så aldri jeg, men jeg visste hvem jeg pratet med!

Gratulerer du flinke detektiv, har du vurdert å skifte jobb?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...