Gå til innhold

ShitDiddelyDo


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    21

  • hidi

    21

  • Glimtipper

    9

  • amerikafareren

    8

Gjest Shira12

Jeg har faktisk påpekt det her siden hun kalte seg ... vel, nå husker jeg ikke engang. Men det var tidlig i sommer.

Det som er snålt er at hun ikke har noe moe mot meg. Ei heller Keinstein, Prozak eller McLoud - selv om sistnevnte hele tiden synger kattesanger når hun skriver noe.

Men du får svi.

Jeg tror kanskje hun trenger et mannfolk. Hun elsker åpenbart oss uansett hva vi skriver til henne. Du, derimot, som kvinne, får svi umiddelbart, selv om jeg har uttrykt meg langt sterkere enn deg.

Det er en åpenbar kjønnsdiskriminering ute og går her. :)

Forelskelse gjør blind vet du, SDD.

Mulig hun ser på Ulvinnen som en konkurrent? ;o)

Huff, og jeg som ikke skulle blande meg i tråden, men måtte bare ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Forelskelse gjør blind vet du, SDD.

Mulig hun ser på Ulvinnen som en konkurrent? ;o)

Huff, og jeg som ikke skulle blande meg i tråden, men måtte bare ;o)

Hehe, det er også en god teori. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Forelskelse gjør blind vet du, SDD.

Mulig hun ser på Ulvinnen som en konkurrent? ;o)

Huff, og jeg som ikke skulle blande meg i tråden, men måtte bare ;o)

Og så jeg da, som er blandt den halvparten av dolkvinnene som IKKE flørter med SDD?

Men mulig du har rett, at hun er sjalu på meg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Og så jeg da, som er blandt den halvparten av dolkvinnene som IKKE flørter med SDD?

Men mulig du har rett, at hun er sjalu på meg likevel.

Jeg har aldri vært sjalu på noen her, vær du trygg.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er merkelig. Godt at jeg er litt tykkhudet, så jeg tåler det :-)

Du har hele DOL bak deg, lille mor!

Det vet du, jeg har sagt det til deg før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig månemåler

Et spørsmål:

Du skriver:

"Grunnen til at web velger å holde liv i ryktene, tror jeg er fordi han ikke liker meg, av forståelige grunner."

Av forståelige grunner.

Hvilke grunner snakker du om?

Kommer tilbake til dette ved en senere anledning.

Ha det godt!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Og så jeg da, som er blandt den halvparten av dolkvinnene som IKKE flørter med SDD?

Men mulig du har rett, at hun er sjalu på meg likevel.

Tanken bare slo meg, siden mannfolka her inne bare er koselige og får klemmer og det er ikke måte på.

At du ikke flørter med han ødelegger jo litt teorien min da. Men du, kan vi ikke bare overse den bagatellen da? He he, når jeg endelig har en teori ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Vi så er!

Hvis du syntes dette var spennende, da bør du glede deg til fortsettelsen!

Kommer tilbake til den ved en _meget_ senere anledning. Gled deg!

Ha det godt!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer tilbake til dette ved en senere anledning.

Ha det godt!

:o)

Går du i tenkeboksen?? :)

Månen vender alltid samme side mot jorden. Den siden vi kan se kalles «forsiden», mens den siden som vender vekk kalles «baksiden». På grunn av små variasjoner i banen rundt jorda kan vi likevel se ca. 59% av månens overflate fra jorda.

Forsiden er dekket av omkring 30 000 kratere med en diameter på over 1 kilometer. Månens største krater, og det største kjente krater i hele solsystemet er Sydpol-Aitkenbassenget. Dette krateret ligger på baksiden, nær sydpolen, og er omtrent 2240 km i diameter og 13 km dypt.

sånn!! nå har jeg målt månen ferdig for deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Tanken bare slo meg, siden mannfolka her inne bare er koselige og får klemmer og det er ikke måte på.

At du ikke flørter med han ødelegger jo litt teorien min da. Men du, kan vi ikke bare overse den bagatellen da? He he, når jeg endelig har en teori ;o)

Jeg er så god på å flørte med enkelte dolmenn, at det nok holder for SDD også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Går du i tenkeboksen?? :)

Månen vender alltid samme side mot jorden. Den siden vi kan se kalles «forsiden», mens den siden som vender vekk kalles «baksiden». På grunn av små variasjoner i banen rundt jorda kan vi likevel se ca. 59% av månens overflate fra jorda.

Forsiden er dekket av omkring 30 000 kratere med en diameter på over 1 kilometer. Månens største krater, og det største kjente krater i hele solsystemet er Sydpol-Aitkenbassenget. Dette krateret ligger på baksiden, nær sydpolen, og er omtrent 2240 km i diameter og 13 km dypt.

sånn!! nå har jeg målt månen ferdig for deg;)

Takk for humoristisk innspill!

En vanlig månemåler er en sommerfuglart, til opplysning. Men jeg er svært glad for at du "målte månen" for meg. Takk, så snill du er !

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du syntes dette var spennende, da bør du glede deg til fortsettelsen!

Kommer tilbake til den ved en _meget_ senere anledning. Gled deg!

Ha det godt!

:o)

Tviler ikke ett sekund!

Synd du må ødelegge for deg selv, for jeg tror du egentlig er en flott person.

Vi har _hatt_ fine samtaler og så går du hen og ødelegger alt...

Masse lykkeønskninger til deg og, men det er det siste du får i svar fra meg i denne omgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for humoristisk innspill!

En vanlig månemåler er en sommerfuglart, til opplysning. Men jeg er svært glad for at du "målte månen" for meg. Takk, så snill du er !

:o)

tja, jeg skjønte jo det da, men tydeligvis skjønte du ikke poenget mitt....

Og skrive under anonymt nick er helt ok, men og svare seg selv osv blir det bare tull av og kjennetegner helst en ustabil person eller en person som bør finne seg en hobby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Tviler ikke ett sekund!

Synd du må ødelegge for deg selv, for jeg tror du egentlig er en flott person.

Vi har _hatt_ fine samtaler og så går du hen og ødelegger alt...

Masse lykkeønskninger til deg og, men det er det siste du får i svar fra meg i denne omgang!

Takk!

Men det er virkelig ikke sant, slik det blir fremstilt fra web og andre.

Jeg takker også deg for fine samtaler.

Ha det godt!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

tja, jeg skjønte jo det da, men tydeligvis skjønte du ikke poenget mitt....

Og skrive under anonymt nick er helt ok, men og svare seg selv osv blir det bare tull av og kjennetegner helst en ustabil person eller en person som bør finne seg en hobby:)

Jeg er ikke ustabil, og ting er ikke slik det blir fremstilt. Jeg har ingen interesse av å diskutere med meg selv, eller krangle/diskutere med andre under flere nick, og har heller ikke gjort det. Web har sine grunner til å fremstille saken slik. Men han om det.

Jeg vet hva jeg har gjort og ikke gjort. Angående lange tråder på natten, som var tema, har jeg skrevet med amerikafareren, Dorthe, og Komlå, i den siste tiden, og dere påstår vel ikke at "de er meg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

tja, jeg skjønte jo det da, men tydeligvis skjønte du ikke poenget mitt....

Og skrive under anonymt nick er helt ok, men og svare seg selv osv blir det bare tull av og kjennetegner helst en ustabil person eller en person som bør finne seg en hobby:)

Og, nei. Jeg går ikke i tenkeboksen. Men jeg velger å komme tilbake til SDDs spørsmål ved en senere anledning.

I grunnen tror jeg ikke SDD trenger en utfyllende forklaring på det utsagnet, heller, hvis han bare tenker seg litt om...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Og, nei. Jeg går ikke i tenkeboksen. Men jeg velger å komme tilbake til SDDs spørsmål ved en senere anledning.

I grunnen tror jeg ikke SDD trenger en utfyllende forklaring på det utsagnet, heller, hvis han bare tenker seg litt om...

:o)

Nei, jeg trenger ikke det.

Jeg skulle bare se om du selv innser hvorfor webbis er lei deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...