Gå til innhold

ShitDiddelyDo


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig månemåler

Ah ... jeg blir litt lei av å komme med det. Jeg har knapt gjort annet enn å komme med det til deg nå i 3-4-5 måneder.

Jeg må nok utpeke webmaster til en av illusjonens mestere. Han er drivende god på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    21

  • hidi

    21

  • Glimtipper

    9

  • amerikafareren

    8

Gjest Vanlig månemåler

Ah ... jeg blir litt lei av å komme med det. Jeg har knapt gjort annet enn å komme med det til deg nå i 3-4-5 måneder.

Web. kommer med 1 fjær, og dere greier å få svært mye mer enn 10 høns utav det.

Det er slettes ikke overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Web. kommer med 1 fjær, og dere greier å få svært mye mer enn 10 høns utav det.

Det er slettes ikke overraskende.

Hvorfor snakker du om webbis? Det er flere måneder siden jeg påpekte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Ved en del tilfeller har vi sett at du har svart deg selv.

Men sett fra vår side er det største problemet at du spammer våre fora med meningsløse innlegg.

Noen har satt ut rykte om at jeg i de siste ukene har diskutert med meg selv i lange tråder på nettene og også diskutert/ kranglet med andre og brukt flere nick i en tråd.

De kommer også med ubehagelige beskyldninger om div. diagnoser.

Kan du avkrefte disse ryktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Ok.

Samma det. Det får bare være.

Ja, jeg orker ikke å bruke mer tid på dette. Interessant å se hvor lett folk ledes til å tro ting.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Men i tråder der samme peron skriver med flere nick, bruker dere å kommentere.

Og jeg har ikke skrevet lange innlegg der jeg har diskutert med meg selv på natten eller ellers. Og heller ikke kranglet eller diskutert med noen med 2 nick i samme tråd.

Men jeg forstår at du ønsker å bli kvitt meg.

Vi har slettet hundrevis av innlegg du har skrevet. Det er mer hensiktsmessig enn å kommentere på at du også diskuterer med deg selv.

Og som du tidligere har fått beskjed om, så ønsker vi ikke at du skal bruke doktoronline.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Noen har satt ut rykte om at jeg i de siste ukene har diskutert med meg selv i lange tråder på nettene og også diskutert/ kranglet med andre og brukt flere nick i en tråd.

De kommer også med ubehagelige beskyldninger om div. diagnoser.

Kan du avkrefte disse ryktene?

Vi kan selvfølgelig ikke avkrefte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Beklager. Jeg må lære å ikke blande alkohol og DOL, det går dårlig sammen. Beklager om jeg har tråkket på noen her.

Dette var en dårlig start på min ferieuke. Jeg vil finne på noe mer positivt enn å skrive her. Nå går jeg og legger meg. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en tråd!

Jeg skjønner at jeg gikk glipp av mye ved ikke å være på dol i går ettermiddag/kveld!

(Det spørs om jeg ikke bør etterlyse en liten oppdatering på msn f.eks. i halv seks-tida(?) ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2+2=5, det er omtrent slik ting foregår inne i din hjerne.

Du kom med en anklagelse, men tør ikke å si resten av den. (Om hvem du påstår jeg snakket med meg selv med, på den tråden)

Regner med at grunnen til at du ikke tør å si det, er at du har fått kalde føtter, og at det endelig begynner å gå opp for deg hvor feil du tok!

Ganske ironisk at dette kommer fra deg!

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du verden for en tråd!

Jeg skjønner at jeg gikk glipp av mye ved ikke å være på dol i går ettermiddag/kveld!

(Det spørs om jeg ikke bør etterlyse en liten oppdatering på msn f.eks. i halv seks-tida(?) ...)

Tråden ble heftig lang, ja. Og jeg som bare ville gi en liten kommentar til SDD.

Jeg skal bort i kveld, men drar vel ikke før i sekstiden. Så jeg skal se om jeg får tid til å komme på msn halv seks, men kan ikke love noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg forstår godt hvorfor webbis er lei.

Jeg skulle se om hun selv innser hvorfor.

Enkelte ganger lurer jeg.

he-he....ser ut til at du har fått deg en skikkelig beundrer her.

Det er nesten så du burde begynne å bli lettere bekymret tror jeg...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

he-he....ser ut til at du har fått deg en skikkelig beundrer her.

Det er nesten så du burde begynne å bli lettere bekymret tror jeg...:-)

Enig med deg, jeg tror det er behagligere å ha kattepusen på nakken enn som beundrer. Så jeg vil ikke bytte med SDD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, jeg tror det er behagligere å ha kattepusen på nakken enn som beundrer. Så jeg vil ikke bytte med SDD.

Det er jeg helt enig med deg i:-)

Jeg hadde en "beundrerinne" her på DOL for mange år siden, og det utviklet seg til noe som ikke var bra. Det er utrolig hvor utspekulert noen kan være, og samtidig hvor flinke de er til å gjennomføre noe over lang tid.

Men det var samtidig lærerikt, og i etterkant litt morsomt. Det lærte i hvert fall meg noe om hvor forsiktig man skal være overfor folk som kan være meget overbevisende på nettet - og noe helt annet i RL....he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er jeg helt enig med deg i:-)

Jeg hadde en "beundrerinne" her på DOL for mange år siden, og det utviklet seg til noe som ikke var bra. Det er utrolig hvor utspekulert noen kan være, og samtidig hvor flinke de er til å gjennomføre noe over lang tid.

Men det var samtidig lærerikt, og i etterkant litt morsomt. Det lærte i hvert fall meg noe om hvor forsiktig man skal være overfor folk som kan være meget overbevisende på nettet - og noe helt annet i RL....he-he

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Møtte du henne i RL? Og i tilfelle: oppsporte hun deg, eller var det frivillig fra din side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Møtte du henne i RL? Og i tilfelle: oppsporte hun deg, eller var det frivillig fra din side?

Dette var noe som utviklet seg gradvis over nesten et år, og det inneholder mye mer enn hva jeg orker å skrive om her nå.

Men "kortversjonen" er som følger:

Vi utvekslet en del mail i etterkant av at jeg hadde gitt litt råd om noen ting hun hadde problemer med og som hun bad om råd for her på DOL. Også tlf nummer og bilder utvekslet vi etter en stund - bare som "venner". Men det utviklet seg til å bli noe "mer" interesse fra hennes side.

Jeg fikk etterhvert også en del "oppmerksomhet" sendt hjem til meg med bud (blomster, kaker mm) - og til og med levert av vedkommende selv på døra når hun visste at jeg ikke var hjemme.

Men så snudde hun litt om, trengte mer og mer råd om ting som var vanskelig i livet hennes og begynte å bli mer og mer "kravstor".

En ting jeg kan nevne var at hun fortalte meg at hun var i ferd med å ta livet sitt, og lot meg få inntrykk av at "den faktiske prosessen" var innledet - både pr telefonsamtale og sms.

Hun opererte med flere telefonnumre registrert på ulike navn, og lot som om det var venner og venninner av henne som sendte sms til meg.

Hun fikk en kamerat av seg (?)med på å utgi seg for hennes eks og mann til hennes barn, og fikk han til å ringe meg vedrørende en konkret problemstilling.

Møte meg ville hun ikke før hun hadde fått ordnet opp i noen av de problemene hun påstod hun slet med.

Fra jeg forstod at denne personen ikke var helt "frisk", og til det hele var over - så tok det flere måneder. Blant annet så måtte jeg true med politiet, og selv fikk jeg en kamerat til å ringe henne, oppgi at han var fra politiet og avgi en advarsel - vilket for så vidt var korrekt, siden han faktisk er politimann:-)

Etterhvert fant jeg med litt bistand ut hvem denne personen faktisk var (korrekt navn og personalia). Konfrontert med det (samt noe mer), så bad hun om å få møte meg for å be om unnskyldning.

Det gjorde jeg, og vi hadde faktisk en god prat - ikke minst om hennes reelle problemer, og ikke de hun fant på for oppmerksomhetens skyld.....

Og det var det som skulle til for at hun sluttet å plage meg...:-)

Egentlig en meget merkelig sak, for hun var en veldig intelligent jente/dame - som desverre slet tungt med psykiske problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Dette var noe som utviklet seg gradvis over nesten et år, og det inneholder mye mer enn hva jeg orker å skrive om her nå.

Men "kortversjonen" er som følger:

Vi utvekslet en del mail i etterkant av at jeg hadde gitt litt råd om noen ting hun hadde problemer med og som hun bad om råd for her på DOL. Også tlf nummer og bilder utvekslet vi etter en stund - bare som "venner". Men det utviklet seg til å bli noe "mer" interesse fra hennes side.

Jeg fikk etterhvert også en del "oppmerksomhet" sendt hjem til meg med bud (blomster, kaker mm) - og til og med levert av vedkommende selv på døra når hun visste at jeg ikke var hjemme.

Men så snudde hun litt om, trengte mer og mer råd om ting som var vanskelig i livet hennes og begynte å bli mer og mer "kravstor".

En ting jeg kan nevne var at hun fortalte meg at hun var i ferd med å ta livet sitt, og lot meg få inntrykk av at "den faktiske prosessen" var innledet - både pr telefonsamtale og sms.

Hun opererte med flere telefonnumre registrert på ulike navn, og lot som om det var venner og venninner av henne som sendte sms til meg.

Hun fikk en kamerat av seg (?)med på å utgi seg for hennes eks og mann til hennes barn, og fikk han til å ringe meg vedrørende en konkret problemstilling.

Møte meg ville hun ikke før hun hadde fått ordnet opp i noen av de problemene hun påstod hun slet med.

Fra jeg forstod at denne personen ikke var helt "frisk", og til det hele var over - så tok det flere måneder. Blant annet så måtte jeg true med politiet, og selv fikk jeg en kamerat til å ringe henne, oppgi at han var fra politiet og avgi en advarsel - vilket for så vidt var korrekt, siden han faktisk er politimann:-)

Etterhvert fant jeg med litt bistand ut hvem denne personen faktisk var (korrekt navn og personalia). Konfrontert med det (samt noe mer), så bad hun om å få møte meg for å be om unnskyldning.

Det gjorde jeg, og vi hadde faktisk en god prat - ikke minst om hennes reelle problemer, og ikke de hun fant på for oppmerksomhetens skyld.....

Og det var det som skulle til for at hun sluttet å plage meg...:-)

Egentlig en meget merkelig sak, for hun var en veldig intelligent jente/dame - som desverre slet tungt med psykiske problemer.

Det var en veldig spesiell historie. Som også kan være lærerik for andre.

Det er nok lurt å være forsiktig med hvem man slipper for nær inn på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Dette var noe som utviklet seg gradvis over nesten et år, og det inneholder mye mer enn hva jeg orker å skrive om her nå.

Men "kortversjonen" er som følger:

Vi utvekslet en del mail i etterkant av at jeg hadde gitt litt råd om noen ting hun hadde problemer med og som hun bad om råd for her på DOL. Også tlf nummer og bilder utvekslet vi etter en stund - bare som "venner". Men det utviklet seg til å bli noe "mer" interesse fra hennes side.

Jeg fikk etterhvert også en del "oppmerksomhet" sendt hjem til meg med bud (blomster, kaker mm) - og til og med levert av vedkommende selv på døra når hun visste at jeg ikke var hjemme.

Men så snudde hun litt om, trengte mer og mer råd om ting som var vanskelig i livet hennes og begynte å bli mer og mer "kravstor".

En ting jeg kan nevne var at hun fortalte meg at hun var i ferd med å ta livet sitt, og lot meg få inntrykk av at "den faktiske prosessen" var innledet - både pr telefonsamtale og sms.

Hun opererte med flere telefonnumre registrert på ulike navn, og lot som om det var venner og venninner av henne som sendte sms til meg.

Hun fikk en kamerat av seg (?)med på å utgi seg for hennes eks og mann til hennes barn, og fikk han til å ringe meg vedrørende en konkret problemstilling.

Møte meg ville hun ikke før hun hadde fått ordnet opp i noen av de problemene hun påstod hun slet med.

Fra jeg forstod at denne personen ikke var helt "frisk", og til det hele var over - så tok det flere måneder. Blant annet så måtte jeg true med politiet, og selv fikk jeg en kamerat til å ringe henne, oppgi at han var fra politiet og avgi en advarsel - vilket for så vidt var korrekt, siden han faktisk er politimann:-)

Etterhvert fant jeg med litt bistand ut hvem denne personen faktisk var (korrekt navn og personalia). Konfrontert med det (samt noe mer), så bad hun om å få møte meg for å be om unnskyldning.

Det gjorde jeg, og vi hadde faktisk en god prat - ikke minst om hennes reelle problemer, og ikke de hun fant på for oppmerksomhetens skyld.....

Og det var det som skulle til for at hun sluttet å plage meg...:-)

Egentlig en meget merkelig sak, for hun var en veldig intelligent jente/dame - som desverre slet tungt med psykiske problemer.

Du glemte:

... og i dag er vi gift på tredje året. :)

Nei, herregud. Det der hørtes ikke rent lite sært ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte:

... og i dag er vi gift på tredje året. :)

Nei, herregud. Det der hørtes ikke rent lite sært ut.

he-he....å nei du - en slik avslutning er ikke helt i min "stil":-)

Jeg kan trygt love deg at å innlede noe forhold til en person med sterke psykiske problemer, ikke er helt hva jeg noen gang har vært ute etter....

Men jeg kan ærlig innrømme at denne dama lurte meg trill rundt en stund, og jeg er fremdeles imponert over hvordan hun klarte å holde styr på alle løgnene, de oppdiktede personene (venner og venninner), ulike mobiltelefonnumre osv.

Det er vel nettopp derfor slike personer også dikter opp fantasifulle problemstillinger og opplevelser - for da er det kanskje enklere å sjule mindre trivialiteter som ikke helt passer i hop...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...