Gå til innhold

ShitDiddelyDo


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12

Takk skal du ha webmaster :-)

Ikke at jeg fryktet det, men det er greit at andre også får se at det ikke er jeg som lider av vrangforestillinger, slik månemåleren hevder :-)

Er det noen som i det hele tatt tror at du lider av det da?

Jeg har ikke inntrykk av det i det hele tatt!

Støtter deg fullt ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    21

  • hidi

    21

  • Glimtipper

    9

  • amerikafareren

    8

Vi vurderer endringer. En motforestilling mot slike "restriksjoner" er at det finnes gode grunner til å ville være helt anonym når man stiller medisinske spørsmål på et nettsted.

En del design endringer vil bli gjennomført først, og deretter vil det muligens bli gjort noe med muligheten til å bruke mange nick og/eller registreringsordninger.

Dere gjør en god jobb! Og takk for at du sa ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men hvorfor vurderer dere ikke mobilregistrering eller lignende tiltak?

Et forum burde ikke ha så store problemer med å bli kvitt en bruker.

Jupp. Skriver under på denne. Mobilregistrering er cluet, og det er flere år siden de fleste andre nettsteder tok i bruk det.

Dol må få ut fingeren og gjøre noe med registreringa de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Du påstår at jeg har diskutert med meg selv. Når? De andre tror at jeg har skrevet ting jeg ikke har skrevet når du støtter deres antagelser på denne måten.

Bla lange tråder på natten, og andre diskusjoner der de tror at jeg har brukt flere nick i samme tråd. Det har jeg ikke. Kan du vennligst avkrefte dette?

Ved en del tilfeller har vi sett at du har svart deg selv.

Men sett fra vår side er det største problemet at du spammer våre fora med meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderer endringer. En motforestilling mot slike "restriksjoner" er at det finnes gode grunner til å ville være helt anonym når man stiller medisinske spørsmål på et nettsted.

En del design endringer vil bli gjennomført først, og deretter vil det muligens bli gjort noe med muligheten til å bruke mange nick og/eller registreringsordninger.

Ok.

Dette ødelegger forumet for mange andre, så dere får veie for og i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Månemåleren er "en liten kattepus", "en liten marsipangris", nattsvermeren, baugspryden og mange mer kortvarige nick som hun bruker til å diskutere med seg selv, eller til å stalke kjente nick.

Sist hun stalket meg var som mølla i tråden om stakkars Eddie Skoller.

Jeg skrev blandt annet på psykriatri at jeg gjerne skulle fått et seriøst svar fra NHD, om han tror hun vet hva hun driver med eller ei, slik at jeg kan vite om jeg skal føle medlidenhet for katta, eller bare forakte henne.

Jeg vil forøvrig anbefale nhds råd om å være mer i real life.

Eller jeg diskuterer ikke med meg selv da.Men det er god medisin for mange ulike varianter av dol-liknende tilstander : P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha webmaster :-)

Ikke at jeg fryktet det, men det er greit at andre også får se at det ikke er jeg som lider av vrangforestillinger, slik månemåleren hevder :-)

Ja, jeg trodde alvorlig at du hadde et stooort problem!

Og det hadde du, nemlig lillekattepus....

Hvordan skifter man nick?

Hvis jeg engang må være noe annet, hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil forøvrig anbefale nhds råd om å være mer i real life.

Eller jeg diskuterer ikke med meg selv da.Men det er god medisin for mange ulike varianter av dol-liknende tilstander : P

Og der er du! Lenge siden jeg har sett nicket ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Er det noen som i det hele tatt tror at du lider av det da?

Jeg har ikke inntrykk av det i det hele tatt!

Støtter deg fullt ut her.

Tusen takk, Shira! Godt å høre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha webmaster :-)

Ikke at jeg fryktet det, men det er greit at andre også får se at det ikke er jeg som lider av vrangforestillinger, slik månemåleren hevder :-)

Flink er du :-)! Har hodet på rette stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Ved en del tilfeller har vi sett at du har svart deg selv.

Men sett fra vår side er det største problemet at du spammer våre fora med meningsløse innlegg.

Men i tråder der samme peron skriver med flere nick, bruker dere å kommentere.

Og jeg har ikke skrevet lange innlegg der jeg har diskutert med meg selv på natten eller ellers. Og heller ikke kranglet eller diskutert med noen med 2 nick i samme tråd.

Men jeg forstår at du ønsker å bli kvitt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Flink er du :-)! Har hodet på rette stedet.

Takk, takk :-)

Men jeg får dele æren med SDD, det har hjulpet at han har sett det samme som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig månemåler

Takk, takk :-)

Men jeg får dele æren med SDD, det har hjulpet at han har sett det samme som meg.

_NÅ_ kan du vennligst fortelle _hvem_/_hvilket nick_ jeg diskuterte med meg selv med i den tråden, og andre tråder, og be webmaster bekrefte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Takk, takk :-)

Men jeg får dele æren med SDD, det har hjulpet at han har sett det samme som meg.

Jeg har faktisk påpekt det her siden hun kalte seg ... vel, nå husker jeg ikke engang. Men det var tidlig i sommer.

Det som er snålt er at hun ikke har noe moe mot meg. Ei heller Keinstein, Prozak eller McLoud - selv om sistnevnte hele tiden synger kattesanger når hun skriver noe.

Men du får svi.

Jeg tror kanskje hun trenger et mannfolk. Hun elsker åpenbart oss uansett hva vi skriver til henne. Du, derimot, som kvinne, får svi umiddelbart, selv om jeg har uttrykt meg langt sterkere enn deg.

Det er en åpenbar kjønnsdiskriminering ute og går her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

_NÅ_ kan du vennligst fortelle _hvem_/_hvilket nick_ jeg diskuterte med meg selv med i den tråden, og andre tråder, og be webmaster bekrefte det?

Du husker fryktelig dårlig. Jeg har selv kommentert dine diskusjoner med deg selv i de aktuelle trådene, før webbis måtte jobbe ræva av seg med mer sletting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg har faktisk påpekt det her siden hun kalte seg ... vel, nå husker jeg ikke engang. Men det var tidlig i sommer.

Det som er snålt er at hun ikke har noe moe mot meg. Ei heller Keinstein, Prozak eller McLoud - selv om sistnevnte hele tiden synger kattesanger når hun skriver noe.

Men du får svi.

Jeg tror kanskje hun trenger et mannfolk. Hun elsker åpenbart oss uansett hva vi skriver til henne. Du, derimot, som kvinne, får svi umiddelbart, selv om jeg har uttrykt meg langt sterkere enn deg.

Det er en åpenbar kjønnsdiskriminering ute og går her. :)

Ja, det er merkelig. Godt at jeg er litt tykkhudet, så jeg tåler det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Jeg har faktisk påpekt det her siden hun kalte seg ... vel, nå husker jeg ikke engang. Men det var tidlig i sommer.

Det som er snålt er at hun ikke har noe moe mot meg. Ei heller Keinstein, Prozak eller McLoud - selv om sistnevnte hele tiden synger kattesanger når hun skriver noe.

Men du får svi.

Jeg tror kanskje hun trenger et mannfolk. Hun elsker åpenbart oss uansett hva vi skriver til henne. Du, derimot, som kvinne, får svi umiddelbart, selv om jeg har uttrykt meg langt sterkere enn deg.

Det er en åpenbar kjønnsdiskriminering ute og går her. :)

Kjære deg. Webmaster er med på å holde liv i ryktene, så dere blir offer for en illusjon. Jeg forsikrer deg om at jeg ikke diskuterer med meg selv, og heller ikke bruker flere nick i en tråd der jeg diskuterer med andre. Jeg er ei heller syk. Grunnen til at web velger å holde liv i ryktene, tror jeg er fordi han ikke liker meg, av forståelige grunner.

Ha det godt! Du er en snill gutt.

:o)

Håper å få en sjanse til å snakke med deg en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Du husker fryktelig dårlig. Jeg har selv kommentert dine diskusjoner med deg selv i de aktuelle trådene, før webbis måtte jobbe ræva av seg med mer sletting.

Hvilke tråder, og under hvilke forskjellige nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Kjære deg. Webmaster er med på å holde liv i ryktene, så dere blir offer for en illusjon. Jeg forsikrer deg om at jeg ikke diskuterer med meg selv, og heller ikke bruker flere nick i en tråd der jeg diskuterer med andre. Jeg er ei heller syk. Grunnen til at web velger å holde liv i ryktene, tror jeg er fordi han ikke liker meg, av forståelige grunner.

Ha det godt! Du er en snill gutt.

:o)

Håper å få en sjanse til å snakke med deg en gang.

Et spørsmål:

Du skriver:

"Grunnen til at web velger å holde liv i ryktene, tror jeg er fordi han ikke liker meg, av forståelige grunner."

Av forståelige grunner.

Hvilke grunner snakker du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...