Gjest a survivor Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Dersom dere fritt kunne velge hvor i verden dere skulle vært akkurat nå, og fritt kunne velge hva dere skulle gjøre der akkurat nå - hvor og hva ville dere da valgt? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Har ikke et spesielt drømmested- og aktivitet. Men det kunne vært mye forskjellig, og jeg ville velge å dele opplevelsen med en jeg er glad i (og som er glad i meg). *Klem* fra 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hmmm... Jeg ville vært på Island og ridd islandshest, en naturtølter, sammen med kjæresten min og så dratt og badet i en varm kilde etterpå... ) 0 Siter
soleil Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Da ville jeg ligget på en strand sammen med samboeren og fått servert paraplydrinker. Kanskje i Asia et sted? Hadde vært deilig med litt sol og varme. *drømme* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg ville vært i Thailand og hatt sex med to snertne svenskeberter på stranda, før vi spiste et helvetes godt måltid mat til en billig penge. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg ville vært på mctur med samboeren i litt varmere omgivelser enn vi har her nå, og så tatt en avstikker og ha vaaansinnig bra sex og drikke vin. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg skulle vært i London med min kjære, vandret rundt i byen, shoppet litt julegaver og bare slappet av og nytt det å være oss to sammen uten barn. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg ville vært i Thailand og hatt sex med to snertne svenskeberter på stranda, før vi spiste et helvetes godt måltid mat til en billig penge. Hvorfor svensk? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hvorfor svensk? Fordi så mange svenske flickor ser ut som Madde. Og litt fordi jeg aldri har hatt sex med en svenske. Jeg trodde riktignok at jeg hadde det engang, men da jeg våkna opp relativt edru viste det seg at hun var iraker. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Fordi så mange svenske flickor ser ut som Madde. Og litt fordi jeg aldri har hatt sex med en svenske. Jeg trodde riktignok at jeg hadde det engang, men da jeg våkna opp relativt edru viste det seg at hun var iraker. God forklaring. ) 0 Siter
Gjest Olga fra Oslo Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Landet er mindre interesant, men et sted med sultne barn og at jeg var der for å redde alle sammen og at jeg hadde lykkes med det. Det hadde vært toppen av lykke. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 På en Harley gjennom USA med vinden i håret ) Og ja, jeg er jente 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 På en Harley gjennom USA med vinden i håret ) Og ja, jeg er jente ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg ville ha ligget og plaska i det azurblå vannet på Maldivene eller Seychellene! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Fordi så mange svenske flickor ser ut som Madde. Og litt fordi jeg aldri har hatt sex med en svenske. Jeg trodde riktignok at jeg hadde det engang, men da jeg våkna opp relativt edru viste det seg at hun var iraker. Fant du fram under hijaben? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg skulle vært i London med min kjære, vandret rundt i byen, shoppet litt julegaver og bare slappet av og nytt det å være oss to sammen uten barn. Det samme til meg takk! ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Fant du fram under hijaben? Hehe, hun hadde ikke hijab. Men jeg er faktisk ærlig nå. Tro det eller ei. Men det må sies at hun hadde bodd i Sverige nesten hele sitt liv, og snakket svensk. Det var dog min promille som sørget for at jeg ikke så midtøstenutseendet før jeg våkna. Og da skjønte jeg ingenting. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Ecuador og Galapagosøyene drømmer jeg om... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hehe, hun hadde ikke hijab. Men jeg er faktisk ærlig nå. Tro det eller ei. Men det må sies at hun hadde bodd i Sverige nesten hele sitt liv, og snakket svensk. Det var dog min promille som sørget for at jeg ikke så midtøstenutseendet før jeg våkna. Og da skjønte jeg ingenting. *flirer* Synes jeg ser for meg ansiktsuttrykket ditt når du våkna om morgenen og oppdaga tingenes tilstand :-D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 *flirer* Synes jeg ser for meg ansiktsuttrykket ditt når du våkna om morgenen og oppdaga tingenes tilstand :-D Hehe, jeg måtte faktisk spørre henne. Du ... du er ikke svensk du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.