Gå til innhold

Drømmested og drømmeaktivitet?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Dersom dere fritt kunne velge hvor i verden dere skulle vært akkurat nå, og fritt kunne velge hva dere skulle gjøre der akkurat nå - hvor og hva ville dere da valgt?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Har ikke et spesielt drømmested- og aktivitet. Men det kunne vært mye forskjellig, og jeg ville velge å dele opplevelsen med en jeg er glad i (og som er glad i meg).

*Klem* fra

Skrevet

Hmmm... Jeg ville vært på Island og ridd islandshest, en naturtølter, sammen med kjæresten min og så dratt og badet i en varm kilde etterpå... :o)

Skrevet

Da ville jeg ligget på en strand sammen med samboeren og fått servert paraplydrinker.

Kanskje i Asia et sted?

Hadde vært deilig med litt sol og varme.

*drømme*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville vært i Thailand og hatt sex med to snertne svenskeberter på stranda, før vi spiste et helvetes godt måltid mat til en billig penge.

Skrevet

Jeg ville vært på mctur med samboeren i litt varmere omgivelser enn vi har her nå, og så tatt en avstikker og ha vaaansinnig bra sex og drikke vin.

Skrevet

Jeg skulle vært i London med min kjære, vandret rundt i byen, shoppet litt julegaver og bare slappet av og nytt det å være oss to sammen uten barn.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Jeg ville vært i Thailand og hatt sex med to snertne svenskeberter på stranda, før vi spiste et helvetes godt måltid mat til en billig penge.

Hvorfor svensk?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor svensk?

Fordi så mange svenske flickor ser ut som Madde.

Og litt fordi jeg aldri har hatt sex med en svenske. Jeg trodde riktignok at jeg hadde det engang, men da jeg våkna opp relativt edru viste det seg at hun var iraker.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Og litt fordi jeg aldri har hatt sex med en svenske. Jeg trodde riktignok at jeg hadde det engang, men da jeg våkna opp relativt edru viste det seg at hun var iraker.

God forklaring.

:o)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Landet er mindre interesant, men et sted med sultne barn og at jeg var der for å redde alle sammen og at jeg hadde lykkes med det.

Det hadde vært toppen av lykke.

Gjest Wolverina
Skrevet

På en Harley gjennom USA med vinden i håret :))

Og ja, jeg er jente :P

Gjest a survivor
Skrevet

På en Harley gjennom USA med vinden i håret :))

Og ja, jeg er jente :P

:))

Skrevet

Jeg ville ha ligget og plaska i det azurblå vannet på Maldivene eller Seychellene!

Skrevet

Fant du fram under hijaben?

Skrevet

Jeg skulle vært i London med min kjære, vandret rundt i byen, shoppet litt julegaver og bare slappet av og nytt det å være oss to sammen uten barn.

Det samme til meg takk!

:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fant du fram under hijaben?

Hehe, hun hadde ikke hijab. :)

Men jeg er faktisk ærlig nå. Tro det eller ei. Men det må sies at hun hadde bodd i Sverige nesten hele sitt liv, og snakket svensk.

Det var dog min promille som sørget for at jeg ikke så midtøstenutseendet før jeg våkna.

Og da skjønte jeg ingenting. :)

Skrevet

Hehe, hun hadde ikke hijab. :)

Men jeg er faktisk ærlig nå. Tro det eller ei. Men det må sies at hun hadde bodd i Sverige nesten hele sitt liv, og snakket svensk.

Det var dog min promille som sørget for at jeg ikke så midtøstenutseendet før jeg våkna.

Og da skjønte jeg ingenting. :)

*flirer*

Synes jeg ser for meg ansiktsuttrykket ditt når du våkna om morgenen og oppdaga tingenes tilstand :-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

*flirer*

Synes jeg ser for meg ansiktsuttrykket ditt når du våkna om morgenen og oppdaga tingenes tilstand :-D

Hehe, jeg måtte faktisk spørre henne.

Du ... du er ikke svensk du? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...