Gjest togli Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hehe, jeg måtte faktisk spørre henne. Du ... du er ikke svensk du? *ler enda mer* :-)) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 *ler enda mer* :-)) Vel, jeg kan i hvert fall skryte på meg å ha hatt sex med en iraker. Det tror jeg ikke det er så mange gutter i Norge som kan. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Fortell om deg selv; hva ville du ha valgt? Vennlig hilsen 0 Siter
Piraye Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Akkurat nå vil jeg bare ha litt fri. Klinkende likegyldig hvor jeg befinner meg hen. Bare fri... 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hei, Survivor! Det er forresten et godt tema du tar opp. Det åpner øynene mine for å drømme mer om fremtiden, å ønske mer for meg selv, og også sette mer pris på livet. For hvis man tenker seg at man faktisk _kan_ leve litt mer som *om dette var den siste dagen i ditt liv*, som noen råder til, så ser man bedre hva man faktisk gjør feil, og som man bør forandre på for å få et bedre liv. Vi velger selv _hvordan_ vi vil leve. ) *Klem* fra 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Vel, jeg kan i hvert fall skryte på meg å ha hatt sex med en iraker. Det tror jeg ikke det er så mange gutter i Norge som kan. Kompisene dine ble sikkert imponerte over at du fiksa det ;-) 0 Siter
MillaMy Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 På en seilbåt i karibien med min kjære, og hvs vi skulle gjort...? Gjett da! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Da ville jeg vært på Jamaica og klatret i Ocho Rios. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.