Gå til innhold

Skryteinnlegg!

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Altså, ulempen ved å være singel er at man ikke har noen å skryte til når man har gjort noe bra, så dere får være erstatning god som noen!

I dag har vært en masete og hektisk dag på jobb, og i det jeg skal svinge inn porten hjemme er det masse kaos for å få andre biler ut og inn av gårdsplassen.

En mamma kjører ut, og idet jeg skal svinge inn hører jeg et skummelt brak/dunk oppi veien.

Det viser seg at hun har tredd bilen sin innpå fjellet, har hengt seg fast og har sprukket hele dekket...

Etter å ha lekt konstabel litt og geleidet biler hit og dit uti gaten, dyttet og guidet henne løs fra fjellet (har hun fått lappen på postordre?) - viser det seg at hun faktisk ikke KAN skifte dekk?!

Så hva gjør man? God barnehage-eier som man er går man inn og skifter, tar på arbeidstøyet - og skifter dekk for henne! Nemlig - dagens gode gjerning.

Hva gjorde pappaene? Kjørte ut og inn og hentet barna sine...

Og om dere lurte, så er det ikke så lett å få en jekk innunder en bil som i praksis ligger på bakken! Og ikke var det tørt og sol ute heller!

Jeg håper jeg får stjerne i boken for å yte service utover hva som kan forventes i en barnehage hvertfall....

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• dolores83

5

• Gemini

3

• Åsemor

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så bra! Du er tøff, Persille! Slik kvinner det vil gamle Norge ha! :o)

Gjest Persille
Skrevet

Så bra! Du er tøff, Persille! Slik kvinner det vil gamle Norge ha! :o)

Hva skal man vel med dårlige kjærester når man har kule jenter på DOL?!

;)

Takk takk, det varmet!

Gjest Tar på meg oppdraget!
Skrevet

Så flink du er!

Noen kunne åpne en egen skrytelinje? Der single folk kan ringe å skryte litt..

Skrevet

Flott!

Men ærlig talt da, å ikke kunne skifte dekk?

Bør vel kanskje ikke si det for høyt all den tid jeg har skiftet dekk for en doler en gang... ;)

Skrevet

Du vil få din lønn i himmelen tenker jeg. Men kanskje dama kunne legge ut litt så lenge?

candyqueen_83
Skrevet

Flott!

Bør vel kanskje ikke si det for høyt all den tid jeg har skiftet dekk for en doler en gang... ;)

Jeg kan ikke skifte dekk :P

Men jeg har ikke prøvd heller da. Hadde nok fått det til om jeg måtte. :)

Skrevet

Hadde det vært meg som skulle hjelpe hadde jeg max ordna med nummeret til Falken. Hehe :P

Kan ikke skifte dekk jeg heller. :)

Skrevet

Jeg kan ikke skifte dekk :P

Men jeg har ikke prøvd heller da. Hadde nok fått det til om jeg måtte. :)

Men da går jeg ut fra at du ikke har lappen....? ;)

Nei, det var kanskje hjemme hos mamma at kravet til å få lappen var å skifte dekk, det var vel ikke på kjøreskolen.

candyqueen_83
Skrevet

Men da går jeg ut fra at du ikke har lappen....? ;)

Nei, det var kanskje hjemme hos mamma at kravet til å få lappen var å skifte dekk, det var vel ikke på kjøreskolen.

Jo jeg har nok lappen. Jeg vet jo noenlunde hvordan det gjøres. Har jo sett på, men aldri prøvd selv..

Gjest Flystripa
Skrevet

God service! :)

Jeg skifta dekk i mange år selv, men nå har mannen overtatt det oppdraget.

Skrevet

Flott!

Nei, jeg foreksempel orker ikke å lære meg det heller....*deilig å ikke kunne*

Skrevet

Jo jeg har nok lappen. Jeg vet jo noenlunde hvordan det gjøres. Har jo sett på, men aldri prøvd selv..

Fikk du låne bil hjemme hos foreldrene dine?

Jeg fikk ikke låne bil hjemme, med mindre jeg hjalp faren min å skifte dekk (familien hadde 2).

candyqueen_83
Skrevet

Fikk du låne bil hjemme hos foreldrene dine?

Jeg fikk ikke låne bil hjemme, med mindre jeg hjalp faren min å skifte dekk (familien hadde 2).

Ja jeg fikk låne bil, og fikk gamle bilen til faren min rett etter jeg fikk lappen. Men heelt uten å kunne skifte dekk. Hehe..

Skrevet

Flott!

Jeg kan ikke skifte dekk jeg. Har så langt ikke hatt behov for det heller:) Har en mann som er kjempegod på alle manneting, og skifter dekk som den største selvfølge, både på hans, min og hver av svigerforeldrenes biler. Så hvorfor skulle jeg måtte kunne det?

Skulle jeg punktere en gang uten at han er tilstede, hadde jeg nok visst hva jeg skulle gjøre, men jeg tviler på at jeg hadde klart å løsne på en eneste skrue, for det har jeg prøvd før.. Men jeg er ikke mindre kvinne enn at jeg klarer å smile og sjarmere meg til den hjelpa jeg trenger;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det viser seg at hun har tredd bilen sin innpå fjellet, har hengt seg fast og har sprukket hele dekket..."

Hmmm ... noe sier meg at Liza i London er på oslobesøk. :)

Skrevet

Jeg kan ikke skifte dekk jeg. Har så langt ikke hatt behov for det heller:) Har en mann som er kjempegod på alle manneting, og skifter dekk som den største selvfølge, både på hans, min og hver av svigerforeldrenes biler. Så hvorfor skulle jeg måtte kunne det?

Skulle jeg punktere en gang uten at han er tilstede, hadde jeg nok visst hva jeg skulle gjøre, men jeg tviler på at jeg hadde klart å løsne på en eneste skrue, for det har jeg prøvd før.. Men jeg er ikke mindre kvinne enn at jeg klarer å smile og sjarmere meg til den hjelpa jeg trenger;)

Det er stort sett sånn jeg ville gjort det og tror jeg. ;) Men jeg kan iallefall si at jeg KAN skifte dekk. Har hatt litt problemer med skruene jeg og.

Nå er det vel 5 år siden jeg har byttet et eneste dekk.

candyqueen_83
Skrevet

Eller bare ringe Falken ;) Veldig kjekt med abonnement. Gratis veihjelp. Hehe

Gjest Persille
Skrevet

Så flink du er!

Noen kunne åpne en egen skrytelinje? Der single folk kan ringe å skryte litt..

Åh, det ville gjort seg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...