Gå til innhold

Skryteinnlegg!

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Du vil få din lønn i himmelen tenker jeg. Men kanskje dama kunne legge ut litt så lenge?

Heh, tviler på at det blir særlig lønn - men jeg blir rik i himmelen!

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• dolores83

5

• Gemini

3

• Åsemor

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

"Det viser seg at hun har tredd bilen sin innpå fjellet, har hengt seg fast og har sprukket hele dekket..."

Hmmm ... noe sier meg at Liza i London er på oslobesøk. :)

*ler*

Mulig, men i så fall vet jeg ikke om linken, og vet jeg har hengt henne ut her nå ;)

Skrevet

Heh, tviler på at det blir særlig lønn - men jeg blir rik i himmelen!

Jeg også.

Skrevet

Du var kjempeflink! :-)

Jeg kan ikke bytte dekk. Prøvde en gang jeg hadde punktert, men det skar seg. Pussig nok, med all den treningen på forhånd ;-)

Og ja, jeg er flau for at jeg ikke kan.

Nå er jeg et godt fornøyd NAF-medlem.

Skrevet

Ja jeg fikk låne bil, og fikk gamle bilen til faren min rett etter jeg fikk lappen. Men heelt uten å kunne skifte dekk. Hehe..

De var for snille med deg... ;-)

Skrevet

Ja jeg fikk låne bil, og fikk gamle bilen til faren min rett etter jeg fikk lappen. Men heelt uten å kunne skifte dekk. Hehe..

Rettere sagt, dumsnille ;-)

Hva gjør du hvis du kjører over en fjellovergang mellom øst- og vestlandet, og et dekk punkterer "in the middle of nowhere" og det tar 3 timer før du kan håpe på at Falken kommer til unnsetning?

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Du var kjempeflink. Jeg kan ikke skifte dekk.

Skrevet

Du får en stjerne til boken din fra meg! :)

Tøft gjort av deg Persille!

Jeg fant ikke jekken engang! Hehe, min mann måtte tilogmed finne instruksjonsboken for å finne den. I gulvet foran passasjersetet var den!? :)

Skrevet

Du får stjerne i boka av meg også :o) Jeg kan heller ikke og ringer Falk hvis jeg punkterer.

Skrevet

Du har fått mye skryt nedover her, ser jeg, men jeg syns du fortjener enda litt til:) Jeg hadde blitt kjempeglad for litt hjelp i en sånn situasjon, selv om jeg faktisk _kan_ skifte hjul (måtte bare få med det;))

Men altså: Bra jobba!

Gjest Persille
Skrevet

Jeg fant ikke jekken engang! Hehe, min mann måtte tilogmed finne instruksjonsboken for å finne den. I gulvet foran passasjersetet var den!? :)

Den hadde ikke jeg funnet heller!

Men jeg hadde en i min egen bil, og en garasjejekk - så da gikk det fint :)

Gjest Persille
Skrevet

Du har fått mye skryt nedover her, ser jeg, men jeg syns du fortjener enda litt til:) Jeg hadde blitt kjempeglad for litt hjelp i en sånn situasjon, selv om jeg faktisk _kan_ skifte hjul (måtte bare få med det;))

Men altså: Bra jobba!

Heh, takk :)

Jeg hadde hjulpet til uansett om hun hadde gjort et forsøk selv, fire armer jobber raskere enn to - men denne måtte jeg ta helt alene!

Skrevet

Heh, takk :)

Jeg hadde hjulpet til uansett om hun hadde gjort et forsøk selv, fire armer jobber raskere enn to - men denne måtte jeg ta helt alene!

Ja, ikke sant, det er alltid fint å få litt hjelp!

Skrevet

Det er jo verre enn min bil, det! Jekken min er under reservehjulet som igjen er under bilen. Kjeeempepraktisk...

Gjest Persille
Skrevet

Det er jo verre enn min bil, det! Jekken min er under reservehjulet som igjen er under bilen. Kjeeempepraktisk...

Sikkert funnet opp av en man :)

Skrevet

Nei nå har jeg hørt det også!! Jøss så malplassert :)

Skrevet

Nei nå har jeg hørt det også!! Jøss så malplassert :)

Fransk ingeniør"kunst" på sitt aller beste:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...