Gå til innhold

Noen som kan fikse vaskemaskiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tordenvær i kjelleren. Vaskemaskinen hopper nesten bortover gulvet. Er dette noe som er verdt å fikse? Kan jeg gjøre det selv?

Gjest reparatøren
Skrevet

Det er sentrifugalkraften som er blitt infisert av hardt vann. Du trenger basisk syre for å nøytralisere den.

Gjest Syns jeg
Skrevet

Du burde heller være glad for å ha en vaskemaskin som selv vil henge ut tøyet? :-)

Skrevet

Den lille fyren som løper rundt inni der har gått til sit down streik pga arbeidsforholdene. Han forlanger ferie, feriepenger og fri annenhver lørdag. Og fri halvsåling på skoa.

Skrevet

Om jeg ikke kan å skifte dekk, så kan jeg da litt om vaskemaskiner :-)

Maskinen din står ikke beint. Sånn var min også før. Lån deg en vater og still på føttene. De kan skrus opp og ned.

Skrevet

Den har nok en skrue løs :) hehe.

Hvis den smeller i tillegg til hoppene, så må du nok ha ny. Har du garanti på den enda, så er det ingen sak..... Jeg mener den typen vare har 5års reklamasjonsrett.

Skrevet

Det er antagelig bare å justere på bena slik at vaskemaskinen står i vater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...