hanshi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Gutten vår har fortsatt problemer med nattesøvn. Han hadde kolikk de 4 første mnd, men det har aldri sluppet helt taket på nattestid. Virker som han har veldig nervøs mage og får luftsmerter. Spenner seg i bue og illskriker, hopper i sengen, vil ikke bli bært/holdt rundt men skriker enda mer når vi trekker oss unna. Han virker helt utrøstelig og kan holde på i timesvis. Puppen er eneste middel som roer helt, men vil ikke gi han pupp på natta. Når han får roet seg, promper han masse. Har du noen gode råd? Siden han har hatt dette hele livet sitt, så ville jeg tro det ikke har noe med maten å gjøre. Eneste som går igjen er ammingen (ammer nå om morgenen og ettermiddag og en liten munnfull til kvelds). Og da tenkte jeg på kumelk-intoleranse? Jeg kuttet ut alt av melkeprodukter noen uker mens han var baby og fullammet, men det hjalp ikke noe på kolikken den gang. Han har regelmessig avføring hver dag (nokså laus baby-aktig bombe). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253241-16-mnd-utr%C3%B8stelig-skriking-om-natta-periodevis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.