Gjest H Davidson Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Synes dere mannfolk at det er et tiltalende bilde? Da skal de altså prestere å _kjøre_ sykkelen også...bra. 0 Siter
birdie Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Er en Harley en rå sykkel..?? Jeg er hot på RR-sykkel, jeg - når jeg selv vil, selvfølgelig. Men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva mannfolk generelt måtte mene om det, det er kjøregleden som er viktig og ikke imagen. 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Da må det være noe annet enn en HD de sitter på....:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Trenger ikke akkurat å være en HD. Er det ei sexy jente på en større mc så er det hott og lekkert å se på:-) 0 Siter
Gjest H Davidson Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Er en Harley en rå sykkel..?? Jeg er hot på RR-sykkel, jeg - når jeg selv vil, selvfølgelig. Men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva mannfolk generelt måtte mene om det, det er kjøregleden som er viktig og ikke imagen. Har ikke sagt noe om at det må være HD jeg Det var bare nicket Men det er de jeg liker best da...... 0 Siter
birdie Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Har ikke sagt noe om at det må være HD jeg Det var bare nicket Men det er de jeg liker best da...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.